Uitstekende keuze.quote:
Op de valreep :quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:05 schreef MasterCaller het volgende:
Allemaal bedankt voor de vele leuke vragen, ik hoop dat ik ze een beetje heb kunnen beantwoorden. Was zeker gezellig en misschien tot een volgende keer!
Als MCG het doet zeker, als ik het op dinsdagavond doe niet hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op de valreep :
Een veel gestelde vraag hier op het forum : Is darten een sport?
Wat is jouw mening?
Hartelijk dank! Dat we nog veel van je mogen horenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:05 schreef MasterCaller het volgende:
Allemaal bedankt voor de vele leuke vragen, ik hoop dat ik ze een beetje heb kunnen beantwoorden. Was zeker gezellig en misschien tot een volgende keer!
Mijn vraag alsnog gesteldquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:25 schreef Poefbank het volgende:
Hoe lang gaat het duren voordat Barney weer een inzinking krijgt. Of gaat hij daadwerkelijk weer de top bereiken?
Zjaks je bent een ultieme held! Bedankt hiervoor!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:05 schreef MasterCaller het volgende:
This one aged wellquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:59 schreef MasterCaller het volgende:
[..]
Ook Clayton staat misschien wat te hoog
@aubergeniusquote:Op donderdag 8 april 2021 00:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zat dit in een loos uurtje nog even terug te lezen (werd tijd) en echt ontzettend tof. Komt er een vervolg? @:tagliano
Hopelijk een Q&A met Barney.quote:Op donderdag 8 april 2021 00:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zat dit in een loos uurtje nog even terug te lezen (werd tijd) en echt ontzettend tof. Komt er een vervolg? @:tagliano
Is wel mijn idee/hoop/verwachting/geef het beestje een naamquote:Op donderdag 8 april 2021 00:40 schreef maxi-mus het volgende:
Of Koos. Dan vragen we wat zijn favoriete merk leverworst is.quote:Op donderdag 8 april 2021 08:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk een Q&A met Barney.
Of Marcel Maijer.
Het gerucht dat RTL de rechten kwijt zou raken deed toen al de rondelquote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:54 schreef TserrofEnoch het volgende:
Mooi om dit zo terug te lezen!![]()
Jammer dat er dus geen toernooi-innovatie aan zit te komen.
De vraag over tv-rechten bleek belangrijker dan toen gedacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |