Mijn vraag alsnog gesteldquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:25 schreef Poefbank het volgende:
Hoe lang gaat het duren voordat Barney weer een inzinking krijgt. Of gaat hij daadwerkelijk weer de top bereiken?
Zjaks je bent een ultieme held! Bedankt hiervoor!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:05 schreef MasterCaller het volgende:
Allemaal bedankt voor de vele leuke vragen, ik hoop dat ik ze een beetje heb kunnen beantwoorden. Was zeker gezellig en misschien tot een volgende keer!
This one aged wellquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:59 schreef MasterCaller het volgende:
[..]
Ook Clayton staat misschien wat te hoog
@aubergeniusquote:Op donderdag 8 april 2021 00:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zat dit in een loos uurtje nog even terug te lezen (werd tijd) en echt ontzettend tof. Komt er een vervolg? @:tagliano
Hopelijk een Q&A met Barney.quote:Op donderdag 8 april 2021 00:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zat dit in een loos uurtje nog even terug te lezen (werd tijd) en echt ontzettend tof. Komt er een vervolg? @:tagliano
Is wel mijn idee/hoop/verwachting/geef het beestje een naamquote:Op donderdag 8 april 2021 00:40 schreef maxi-mus het volgende:
Of Koos. Dan vragen we wat zijn favoriete merk leverworst is.quote:Op donderdag 8 april 2021 08:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk een Q&A met Barney.
Of Marcel Maijer.
Het gerucht dat RTL de rechten kwijt zou raken deed toen al de rondelquote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:54 schreef TserrofEnoch het volgende:
Mooi om dit zo terug te lezen!
Jammer dat er dus geen toernooi-innovatie aan zit te komen.
De vraag over tv-rechten bleek belangrijker dan toen gedacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |