Ik vind de combinatie van beide het beste, ze brengen allebei iets anders en de variatie is mooiquote:
RVBquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Van welke spelers verwacht je het meest op Q-School?
Hier even op in haken. Vind je dat Bray te veel fouten maakt? Op het wk gaf hij Cullen ook de verkeerde stand door. Of vond je het gewoon dom dat Cullen ging checken bij Bray wat ie moest gooien?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Heb je enig idee wie in de komende jaren de vervangers van Russ Bray en Paul Hinks worden als mastercaller? Die zijn natuurlijk ook niet de jongste meer.
Haha ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik in de studio tijdens het commentaar geven de reclames niet zie. Ik heb een paar middagsessies thuis gekeken en ik was na een paar wedstrijden wel klaar met de dame en het beschuitje... Maar eerlijk is eerlijk het darten moet wel betaald worden en ik ook dus ik ben wel blij dat er sponsoren zijn die geassocieerd willen worden met dartsquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:17 schreef AllesKaputt het volgende:
Krijg je iets mee van al die kerstreclames op RTL7 tijdens het WK? Wij wel namelijk...
Heb je het idee dat hij veranderd is in zijn benadering?quote:
Ik denk dat er altijd wel een paar eendagsqualifiers zullen blijven, maar ik ben wel voorstander van meer nieuwe toerkaart houders op basis van een ranking in bijvoorbeeld Azie, Noord-Amerika en/of Europa (Challenge Tour)quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat klinkt logisch.
Wat verwacht je van de ontwikkeling van het International Qualifiers-veld op het WK de komende jaren (mits Covid het toelaat etc). Gaan we veel Tours in verschillende districten zien (zoals Aziė, Amerika..) die spelers aanleveren of zal er altijd een aantal eendagsqualifiers bij zitten?
Kun jij je vaatdoek net zo strak aan het haakje gooien als Michael van Gerwen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:26 schreef MasterCaller het volgende:
[..]
Haha ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik in de studio tijdens het commentaar geven de reclames niet zie. Ik heb een paar middagsessies thuis gekeken en ik was na een paar wedstrijden wel klaar met de dame en het beschuitje... Maar eerlijk is eerlijk het darten moet wel betaald worden en ik ook dus ik ben wel blij dat er sponsoren zijn die geassocieerd willen worden met darts
En een beetje in het verlengde hiervan: in hoeverre denk je dat RVB echt op de wat langere termijn (laten we zeggen minimaal een seizoen) nog potten kan breken bij de PDC?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je het idee dat hij veranderd is in zijn benadering?
Deel 1 is een makkie, finale 2007. Zelf ben ik begonnen met darten eind jaren '80. Een schoolvriend van me speelde en ik ben gewoon een middagje meegegaan. De rest is historyquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:19 schreef franklop het volgende:
Wat vind je de mooiste/ beste wedstrijd die je zelf ooit becommentarieeerd hebt?
En eigenlijk ook nog; hoe ben je in het darten gerold?
Daar zitten we zeker op een lijn .quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:27 schreef MasterCaller het volgende:
[..]
Ik denk dat er altijd wel een paar eendagsqualifiers zullen blijven, maar ik ben wel voorstander van meer nieuwe toerkaart houders op basis van een ranking in bijvoorbeeld Azie, Noord-Amerika en/of Europa (Challenge Tour)
Wie de opvolgers zullen worden weet ik niet, maar ik denk dat bijvoorbeeld Marco Meijer best een goede kans maakt. In de aankomende vijf jaar zullen naar alle waarschijnlijkheid wel een aantal vervangingen komenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Heb je enig idee wie in de komende jaren de vervangers van Russ Bray en Paul Hinks worden als mastercaller? Die zijn natuurlijk ook niet de jongste meer.
Ja daar ben ik het wel mee eens, echter is hier ook weer een kwestie van keuzes. Er wordt veel geld betaald voor de rechten en dat geld moet ook worden terug verdiend. Aankomende week gaat RTL bij The Masters expirimenteren met de uitzending. Alles is dan live te zien op Videoland en vanaf een uur of tien prikt RTL7 er dan in met een samenvatting van wat tot dan toe gebeurd is en vervolgens live naar de laatste wedstrijd(en) van de dag. Zondagavond is dan wel helemaal live. Maar je zult zien dat op socials daar best weerstand tegen zal zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Een vervolgvraag hierop.
Zou het niet komen doordat er een overkill aan het ontstaan is qua darttoernooien, met vaak dezelfde match-ups zoals hier al werd aangehaald. Zou het niet een tandje minder mogen?
Ik mis de EuroTours wel omdat het zo leuk is om te doen, het presenteren van quizzen doe ik nog steeds wel, alleen nu online. Een van mijn beste vrienden heeft een eigen quizbedrijf en ik werk af en toe voor hemquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mis je eigenlijk de schnabbels een beetje?
Ik heb je ooit gezien op een event waar je een quiz presenteerde en ik vond je dat toen heel leuk doen
Damon Heta moet naar Glen Freyquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:21 schreef H_T het volgende:
Welke darter moet wat jou betreft het snelst een nieuw opkomstnummer nemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |