Ik heb gewoon een vaatwasserquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kun jij je vaatdoek net zo strak aan het haakje gooien als Michael van Gerwen?
Ik begrijp die partij, maar die was relatieg gemakkelijk omdat hij telkens voor stond. De wedstrijd tegen Kevin Painter in de finale van het WK was magistraal omdat hij steeds achterstond. De mooiste andere Taylor wedstrijd is die tegen Gregory in 1992quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:29 schreef El-Stinho het volgende:
Welke Phil Taylor-wedstrijd heeft de meeste indruk op je gemaakt? (Los van de WK2007-finale en de vaak genoemde GSoD-semi v Lewis).
Ik heb aan niemand een hekel, zeker niet op het persoonlijke vlak. Maar ik heb wel eens midden in de nacht een paar wedstrijden uit Las Vegas moeten doen tussen allemaal trage spelers, daar werd ik niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:29 schreef wimderon het volgende:
Aan welke darter(s) had/heeft u (als commentator of als liefhebber) een gezonde hekel? Of een gruwelijke hekel
Hopelijk voor jou is Jacques fan van schansspringen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:44 schreef heywoodu het volgende:
Zijn er andere sporten, naast uiteraard darts, die je graag kijkt?
Ik denk dat Jef een heleboel kan leren van Raymond, mits hij er open voor staat. Vergeet niet dat hij een zeer vervelende schouder blessure heeft gehad, hij komt wel terug denk ik hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:31 schreef Vriezzer het volgende:
Mijn vraag gaat over Jeffrey de Zwaan. Ik kan er enorm van genieten als hij vol overtuiging zijn pijlen in de triple-20 'spijkert'. Toch bekruipt mij door de jaren heen het gevoel dat we een 'eeuwig talent' aan het werk zien.
Nu is hij de 'kopman' in een team met Raymond van Barneveld. Is de nieuwe samenwerking met Barney - mede gezien de recente geschiedenis van Barney - eigenlijk wel een stap vooruit voor Jeffrey De Zwaan?
En biatlon. En langlaufen. En skeleton. En bobsleeën. En rodelen!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk voor jou is Jacques fan van schansspringen.
geen grippunten meerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:33 schreef borisz het volgende:
Moeten de pijlen van Whitlock verboden worden? Of moet het bord van betere kwaliteit zijn?
Waarom kan ik niet beantwoorden, is een keuze van de PDC/Sky, zeker niet van mijquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:34 schreef wimderon het volgende:
Waarom gebeurt het bullen altijd achter de schermen? Op het podium is het toch weer een leuk extra'tje, zeker als er weer publiek bij is?
En het tegenovergestelde hiervan: zijn er spelers die je in de komende tijd langzaam maar zeker weg ziet zakken?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
Welke speler verwacht je in 2021 de meeste progressie van?
Voorlopig nietquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zie je mogelijkheden voor een echt rond toernooi? Nu heb je alleen de Premier League, maar die wordt uiteindelijk ook beslist met een halve en hele finale.
Dutch Openquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wat is je favoriete toernooi, naast het WK?
Verwachten is een groot woord, ik hoop het voor hem, op een goede dag kan hij van iedereen winnen. Aan de andere kant lopen er zo nog honderden spelers rondquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:35 schreef spleeh het volgende:
Verwacht u dat Andrew Gilding zijn tourkaart eindelijk weer terug gaat verdienen?
De Zwaan komt in zijn houding een beetje lui over op mij. Heb jij het idee dat ie wel genoeg traint in vergelijking met de top?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:45 schreef MasterCaller het volgende:
[..]
Ik denk dat Jef een heleboel kan leren van Raymond, mits hij er open voor staat. Vergeet niet dat hij een zeer vervelende schouder blessure heeft gehad, hij komt wel terug denk ik hoor
Ja in principe wel, toch leert de praktijk voorlopig anders. Vind ik net zo vreemd als het feit dat er volgens mij ook geen vrouwelijke wereldkampioenen schaken zijn of Formule 1 rijdenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:36 schreef BasEnAad het volgende:
Kunnen vrouwen in potentie net zo goed darten als mannen, Jacques?
Searle was ook in 7 van zijn 9 legs in het WK-duel in een keer uit. Denk dat je daar als speler horendol van wordt als het even niet meteen loopt in set 1.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:45 schreef MasterCaller het volgende:
[..]
Ik denk dat Jef een heleboel kan leren van Raymond, mits hij er open voor staat. Vergeet niet dat hij een zeer vervelende schouder blessure heeft gehad, hij komt wel terug denk ik hoor
Die bedenken de presentatoren samen met de regisseur in Hilversum.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik denk dat dit soort intro's bedoeld worden
[ afbeelding ]
Nou ja, eerlijk is eerlijk: Formule 1 (autosport in het algemeen en formule-auto's in het bijzonder) is wel bijzonder fysiek, je hebt onder meer nekspieren nodig waar je bang van wordt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:48 schreef MasterCaller het volgende:
[..]
Ja in principe wel, toch leert de praktijk voorlopig anders. Vind ik net zo vreemd als het feit dat er volgens mij ook geen vrouwelijke wereldkampioenen schaken zijn of Formule 1 rijden
Er zijn ongelooflijk veel heel vriendelijke spelers, persoonlijk heb ik wat meer contact met leeftijdsgenoten denk ik. Maar ook met de Nederlanders maak ik meestal op de toernooien wel even een praatje. Het meest ga ik om met de officials en callers... Soort zoekt soortquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Albert Mantingh ja, bedankt!
Over Tony David gesproken (die volgens mij, correct me if I'm wrong, bekend stond/staat als ontzettend vriendelijke man): wat zijn, achter de schermen en weg van de camera's, de meest oprecht vriendelijke spelers in de dartswereld?
Die komt op het WK van 2047 gewoon weer op hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:38 schreef AllesKaputt het volgende:
Stel dat Paul Lim ooit stopt (lijkt me sterk, maar toch), wie wordt dan volgens jou de nieuwe knuffeldarter waar niemand een hekel aan kan hebben?
Denk dat carrieres wel een stukje korter worden omdat spelers heel intensief gebruikt worden. Het zal lastig zijn om 10 jaar of langer aan de top te blijven en ik denk dat er een stuk minder Britse toerkaarthouders zullen zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:39 schreef Mansjester het volgende:
Wat denk je dat er over 10 jaar anders is in het darten?
Ik dacht dat mijn webcam uit stondquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:40 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Zit die nu naast je met de deegroller?
Van der Voort is ook niet zo'n rekenaar, maar dat doet hij bewust, hij kan het wel, maar kiest er voor om het niet te doenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Van der Voort maakte op het afgelopen WK ook enkele rekenfouten waarvan je denkt: "Je neemt wel een ernstig risico als die er net buiten de triple valt", met name tegen Meulenkamp. Speelt daarbij veel druk mee? Vaker zien we Britten de mist ingaan met wegzetten vanaf 301 tot 307.
Adrian Lewis!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:42 schreef wimderon het volgende:
Bij welke darter gaan je vingers jeuken om er eens goed mee aan de slag te gaan qua werpstijl/worp, houding, mentaliteit op het podium enz.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:43 schreef BufordTJustice het volgende:
Lees je ook biografieën over darters en heb je een leestip voor ons?
Ik heb er een stuk of 20 op de plank staan, die van Bristow is erg goed, maar ook die van Bobby George is een aanraderquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:43 schreef BufordTJustice het volgende:
Lees je ook biografieën over darters en heb je een leestip voor ons?
Ik ben gek van bijna iedere sport, met uitzondering misschien van voetbal en tennis. American Football is naast darten 'mijn' sport, maar ook pool, snooker en nagenoeg alle Olympische sporten volg ik graagquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:44 schreef heywoodu het volgende:
Zijn er andere sporten, naast uiteraard darts, die je graag kijkt?
Chisnallquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:45 schreef spleeh het volgende:
Wie moet de laatste speler worden in de premier league?
Jelle Klaasen, zo slecht als afgelopen jaar kan het niet meer wordenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
Welke speler verwacht je in 2021 de meeste progressie van?
Ik denk dat Ian White het uiteindelijk niet zal kunnen volhouden zo hoog op de wereldranglijst als hij niet beter gaat presteren op TV. Ook Clayton staat misschien wat te hoogquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En het tegenovergestelde hiervan: zijn er spelers die je in de komende tijd langzaam maar zeker weg ziet zakken?
Toch vrij simpel door een soort van nieuwe start te maken. Als je niet meer verder komt met wat je doet, dan moet je 'iets' veranderen. Tempo (Dolan) of pijlen (King)quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Je ziet dat een paar wat oudere spelers zich op eens toch nog verbeteren, zoals bijvoorbeeld een Dolan en een King. Hoe doen ze dat?
Meer toernooien in sets laten spelenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:50 schreef franklop het volgende:
Stel dat je de grote leider van de PDC zou zijn; wat is het eerste wat je zou veranderen op de Tour?
wie weet heb ik de smaak te pakkenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb geen concrete vraag, maar leuk dat je dit doet Jacques! Kom in de toekomst gerust nog eens langs op een willekeurig moment voor een spontane onverwachte post/reply!
Nee voorlopig niet, kalender zit nagenoeg vol en veranderen zijn ze niet zo van in het VKquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:57 schreef wimderon het volgende:
Zie je ooit nog toernooien met 'afwijkende' formats komen? Zoals een koppeltoernooi (voor zelf gevormde koppels en niet zoals de World Cup nu), een toernooi methet quadrobord of een ander iets dat we bij de reguliere toernooien niet zien.
Gebakken luchtquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:57 schreef De_Kraam het volgende:
Hallo Jacques.
Wat zat er nou in de oven?
[ afbeelding ]
De aanhouder wintquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Moet de PDC blijven proberen om het darten op de kaart te zetten in Amerika? Ze proberen het nu al bijna 20 jaar, maar er lijkt niet heel veel talent door te stromen
Zekerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:58 schreef H_T het volgende:
Verlang je wel eens terug naar de acts bij de opkomsten zoals de kandelaar van Bobby George of de vleermuizen van Hankey?
Fitzmauricequote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:00 schreef heywoodu het volgende:
John McDonald's intro's in de stijl van het boksen, of Martin Fitzmaurice's "Ladies and gentlemen, are you ready? Let's! Play! Darts!"?
Even los van de persoon zelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |