Wat mensen niet snappen is dat je alsnog een verklaring moet aantonen, je kleden als bezorgservice of een hondje nemen gaat niet werken, je kan alsnog gecontroleerd worden.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:55 schreef Steven_Stil het volgende:
Ali van de plaatselijke grillroom heeft er ineens aantal bezorgauto's bij.
stoerquote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:29 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
Wat mensen niet snappen is dat je alsnog een verklaring moet aantonen, je kleden als bezorgservice of een hondje nemen gaat niet werken, je kan alsnog gecontroleerd worden.
Ook met aangelijnde hond kan je aangehouden worden en mag je maar 2 KM van je huis bevinden.
Ik ga vanavond bewust naar buiten om te zien hoeveel zich aan de avondklok houden, hier wordt toch niet gehandhaafd omdat het onmogelijk is vanwege al die steegjes(ik heb ook ontheffing trouwens).
Ja joh ze gaan alle bezorgers controleren, geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:29 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
Wat mensen niet snappen is dat je alsnog een verklaring moet aantonen, je kleden als bezorgservice of een hondje nemen gaat niet werken, je kan alsnog gecontroleerd worden.
Agenten zijn niet dom, we hebben ook een wijkagent in de familie mensen doen alsof agenten compleet achterlijk zijn, ze weten het ook wel hoor, echter handhaven willen ze zelf ook niet altijd dan wordt gewoon andere kant op gekeken en "niet gezien".quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:44 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja joh ze gaan alle bezorgers controleren, geloof je het zelf?
2 km echt niet, schijtplek waar ik altijd ga is al verder dan 3 km. Dan maar binnen laten schijten ofzo??quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:29 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
Ook met aangelijnde hond kan je aangehouden worden en mag je maar 2 KM van je huis bevinden.
Ik ga vanavond bewust naar buiten om te zien hoeveel zich aan de avondklok houden, hier wordt toch niet gehandhaafd omdat het onmogelijk is vanwege al die steegjes(ik heb ook ontheffing trouwens).
Weet je wel hoever 3 KM is ? dat is dan totaal 6 KM heen en weer, voor plezier lopen is dat prima maar dan is het niet meer noodzakelijk, overal is wel een groen strook binnen 2 KM.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:57 schreef Sfancta het volgende:
[..]
2 km echt niet, schijtplek waar ik altijd ga is al verder dan 3 km. Dan maar binnen laten schijten ofzo??
Oprolbare hondenriem met max lengte van 1km kopen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:57 schreef Sfancta het volgende:
[..]
2 km echt niet, schijtplek waar ik altijd ga is al verder dan 3 km. Dan maar binnen laten schijten ofzo??
Bron dat je je hond binnen 2KM uit moet laten?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:29 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
Als die echt nodig moet gaat hij wel schijten, dat heb je hem dan zelf aangeleerd.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:03 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Bron dat je je hond binnen 2KM uit moet laten?
Zou goed kunnen. Maar ik vroeg om een bron dat ik met mijn hond binnen 2km van huis moet blijven?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:05 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
Als die echt nodig moet gaat hij wel schijten, dat heb je hem dan zelf aangeleerd.
2 maanden incoming.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:10 schreef Marsenal het volgende:
De kroegen en restaurants zijn dicht, voor mij is het alleen bezoek bij vrienden wat er nu bij inschiet, daar ga ik een paar weken niet zo'n moeite mee hebben, dus dat lukt prima. Lekker xboxje aan en kijken wie er in een party wil, dan maar zo.
Zo spannend is het allemaal niet, die tijden van de avondklok. Als het nou maanden gaat duren, soit, maar ik vind de meesten hier maar zeurpietjes die niks gewend zijn.
Iets van die strekking staat iig niet hier https://www.rijksoverheid(...)lok/regels-avondklokquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:03 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Bron dat je je hond binnen 2KM uit moet laten?
Geen vrienden meer die om 1.00 opeens naar bed willen, iedereen tot het gaatjequote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:38 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik ga mij er zeker aan houden, want ik heb geen zin in boetes. Dus ik zal niet meer met losse vrienden afspreken om een film te kijken of relaxed tijd door te brengen, maar enkel nog naar feestjes gaan die tot in de ochtend doorgaan.
Nog een hond erbij nemen of je kerel alleen met de hond wandelen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:51 schreef kleinvogelijn het volgende:
Ben benieuwd. Wij lopen elke avond rond 22:00 uur samen het laatste rondje met onze hond. Mijn man wil niet dat ik alleen in het donker loop en ik ivm een angststoornis zie hem dat liever ook niet doen. Uitlaten in je eentje gaat hem hier echt niet worden. Dan maar een boete...
Het zou wel een goed onderdeel voor je behandeling zijn om je man wel gewoon alleen te laten gaan. Mooi moment om te oefenen. En in een later stadium jij ook alleen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:51 schreef kleinvogelijn het volgende:
Ben benieuwd. Wij lopen elke avond rond 22:00 uur samen het laatste rondje met onze hond. Mijn man wil niet dat ik alleen in het donker loop en ik ivm een angststoornis zie hem dat liever ook niet doen. Uitlaten in je eentje gaat hem hier echt niet worden. Dan maar een boete...
Of ik weet hoever dat isquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:01 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
Weet je wel hoever 3 KM is ? dat is dan totaal 6 KM heen en weer, voor plezier lopen is dat prima maar dan is het niet meer noodzakelijk, overal is wel een groen strook binnen 2 KM.
Een boete omdat je man niet in zn eentje de hond mag uitlaten, je zal die agent maar zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:51 schreef kleinvogelijn het volgende:
Ja, ik heb ook zoiets. Terwijl ik anders nooit naar buiten ga rond die tijd.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:52 schreef Wegenbouwer het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat ik vanavond laat een sterke behoefte ga hebben aan een frisse neus.
Van een rondje buiten lopen om 10u wordt niemand ziek of ze moeten onderweg andere mensen gaan knuffelen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nu betrek je het op jezelf. Hoe verschrikkelijk ook maar niemand hier geeft een reet om de vader van je vriendin. Net zoals men ook niet geeft om mijn ouders of mijn opa die 2 jaar terug is overleden. Nu toevallig met corona zijn we een opeens een grote familie. Helaas maar zo staan velen er niet in. Tuurlijk is de maatschappij belangrijk. Maar als ik het voor mijn eigen mentale gesteldheid nodig vind om vrienden op te zoeken of een rondje te lopen om 10 uur dan denk ik niet aan de vader van je vriendin.
Dus precies wat ik zeg je hebt het hem aangeleerd.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:58 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Of ik weet hoever dat isLoop dat driemaal daags, nu zo'n 6 jaar. Hond heeft het nodig, en is ook goed voor mezelf.
Je mag gewoon rondom je huis lopen, avondklok is alleen voor de openbaar weg. geen agent gaat je bekeuren op eigen grond.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:07 schreef Xenorium het volgende:
Maar ik heb nog geen uitsluitend antwoord gehoord, mag je in de tuin van je huis zijn na 21:00?
Als ze je energie, internet, schoonmaak, koffie, inventaris kosten vergoeden wel ja.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nog minimaal 5 jaar lang thuiswerken lijkt me super
Staat op de site.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:07 schreef Xenorium het volgende:
Maar ik heb nog geen uitsluitend antwoord gehoord, mag je in de tuin van je huis zijn na 21:00?
Als je het nu nog niet snapt dan houdt het op.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:08 schreef Scooteraar het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker jezelf opsluiten zonder valide reden.
Zit jij al in de trein te wachten om naar een kamp gebracht te worden?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:14 schreef Chia het volgende:
Je niet aan de regels houden, omdat je denkt epidemiologische kennis te hebbenHeb dan gewoon schijt aan die maatregel zonder teveel in jezelf te gaan geloven en er ter rechtvaardiging van alles bij te slepen.
Ben je weer lekker woorden in monden aan het leggen door middel van retorische vragen?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Zit jij al in de trein te wachten om naar een kamp gebracht te worden?
Living on the edge.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:19 schreef quirina het volgende:
Kennissen van mij die in een flat wonen gaan “gallerijwandelen” na 21:00.
Ook wel slim bedacht.
In zo'n flat kun je gewoon bij iedereen op bezoek na 21:00uquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:19 schreef quirina het volgende:
Ook wel slim bedacht.
ik zie Rutte al thuis zitten:quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:11 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik ging sowieso zelden de deur uit na 20u.
Maar ga het juist nu wel doen! Puur om Rutte te zieken
Maar wil je dat?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:21 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
In zo'n flat kun je gewoon bij iedereen op bezoek na 21:00u
Nou ik besteed graag 2% van m'n salaris aan deze zaken (want meer hoeft dat echt niet te kosten) om in ruil daarvoor thuis te mogen werken!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:03 schreef halfway het volgende:
[..]
Als ze je energie, internet, schoonmaak, koffie, inventaris kosten vergoeden wel ja.
Waarom?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:19 schreef quirina het volgende:
Ook wel slim bedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |