abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 januari 2021 @ 11:06:15 #251
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_197587244
Ik ga me vanavond wel aan de klok houden maar dat is meer omdat ik deze nacht tot 5 uur in de kroeg ben blijven hangen ;(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_197587535
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 15:55 schreef Steven_Stil het volgende:
Ali van de plaatselijke grillroom heeft er ineens aantal bezorgauto's bij.
Wat mensen niet snappen is dat je alsnog een verklaring moet aantonen, je kleden als bezorgservice of een hondje nemen gaat niet werken, je kan alsnog gecontroleerd worden.

Ook met aangelijnde hond kan je aangehouden worden en mag je maar 2 KM van je huis bevinden.

Ik ga vanavond bewust naar buiten om te zien hoeveel zich aan de avondklok houden, hier wordt toch niet gehandhaafd omdat het onmogelijk is vanwege al die steegjes(ik heb ook ontheffing trouwens).
pi_197587703
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 11:29 schreef mrevil1337 het volgende:

[..]

Wat mensen niet snappen is dat je alsnog een verklaring moet aantonen, je kleden als bezorgservice of een hondje nemen gaat niet werken, je kan alsnog gecontroleerd worden.

Ook met aangelijnde hond kan je aangehouden worden en mag je maar 2 KM van je huis bevinden.

Ik ga vanavond bewust naar buiten om te zien hoeveel zich aan de avondklok houden, hier wordt toch niet gehandhaafd omdat het onmogelijk is vanwege al die steegjes(ik heb ook ontheffing trouwens).
stoer
pi_197587772
quote:

[..]

Ja joh ze gaan alle bezorgers controleren, geloof je het zelf?
pi_197587974
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 11:44 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Ja joh ze gaan alle bezorgers controleren, geloof je het zelf?
Agenten zijn niet dom, we hebben ook een wijkagent in de familie mensen doen alsof agenten compleet achterlijk zijn, ze weten het ook wel hoor, echter handhaven willen ze zelf ook niet altijd dan wordt gewoon andere kant op gekeken en "niet gezien".

Ze weten ook wel waar die illegale feesten zijn maar vanwege wetten en andere redenen wordt er niet altijd opgetreden, bij een melding moeten ze dat wel.

Zolang je niet op populaire plekken bevind en alleen loopt heb je sowieso al vrijwel 0 risico op een boete tijdens de avondklok.
pi_197587996
quote:

[..]

2 km echt niet, schijtplek waar ik altijd ga is al verder dan 3 km. Dan maar binnen laten schijten ofzo??
pi_197588075
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 11:57 schreef Sfancta het volgende:

[..]

2 km echt niet, schijtplek waar ik altijd ga is al verder dan 3 km. Dan maar binnen laten schijten ofzo??
Weet je wel hoever 3 KM is ? dat is dan totaal 6 KM heen en weer, voor plezier lopen is dat prima maar dan is het niet meer noodzakelijk, overal is wel een groen strook binnen 2 KM.
pi_197588086
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 11:57 schreef Sfancta het volgende:

[..]

Oprolbare hondenriem met max lengte van 1km kopen.
I'll give you something to do
  zaterdag 23 januari 2021 @ 12:03:48 #259
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197588101
quote:

[..]

Bron dat je je hond binnen 2KM uit moet laten?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_197588130
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 12:03 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Als die echt nodig moet gaat hij wel schijten, dat heb je hem dan zelf aangeleerd.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 12:06:51 #261
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197588164
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 12:05 schreef mrevil1337 het volgende:

[..]

Als die echt nodig moet gaat hij wel schijten, dat heb je hem dan zelf aangeleerd.
Zou goed kunnen. Maar ik vroeg om een bron dat ik met mijn hond binnen 2km van huis moet blijven?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_197588237
De kroegen en restaurants zijn dicht, voor mij is het alleen bezoek bij vrienden wat er nu bij inschiet, daar ga ik een paar weken niet zo'n moeite mee hebben, dus dat lukt prima. Lekker xboxje aan en kijken wie er in een party wil, dan maar zo.

Zo spannend is het allemaal niet, die tijden van de avondklok. Als het nou maanden gaat duren, soit, maar ik vind de meesten hier maar zeurpietjes die niks gewend zijn.
-nee-
pi_197588530
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 12:10 schreef Marsenal het volgende:
De kroegen en restaurants zijn dicht, voor mij is het alleen bezoek bij vrienden wat er nu bij inschiet, daar ga ik een paar weken niet zo'n moeite mee hebben, dus dat lukt prima. Lekker xboxje aan en kijken wie er in een party wil, dan maar zo.

Zo spannend is het allemaal niet, die tijden van de avondklok. Als het nou maanden gaat duren, soit, maar ik vind de meesten hier maar zeurpietjes die niks gewend zijn.
2 maanden incoming. :7
pi_197588605
Mensen, ik begrijp best dat hier een hoop emoties spelen maar laten we een beetje normaler met elkaar omgaan aub?
  zaterdag 23 januari 2021 @ 12:38:25 #265
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_197588674
Ik ga mij er zeker aan houden, want ik heb geen zin in boetes. Dus ik zal niet meer met losse vrienden afspreken om een film te kijken of relaxed tijd door te brengen, maar enkel nog naar feestjes gaan die tot in de ochtend doorgaan.
pi_197588751
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 12:03 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Iets van die strekking staat iig niet hier https://www.rijksoverheid(...)lok/regels-avondklok
En hier ook niet https://www.rijksoverheid(...)en-tijdens-avondklok

Dus ik ga er vanuit dat het afkomstig is uit de dikke duim van de users hier.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2021 12:43:51 ]
pi_197588774
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 12:38 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik ga mij er zeker aan houden, want ik heb geen zin in boetes. Dus ik zal niet meer met losse vrienden afspreken om een film te kijken of relaxed tijd door te brengen, maar enkel nog naar feestjes gaan die tot in de ochtend doorgaan.
Geen vrienden meer die om 1.00 opeens naar bed willen, iedereen tot het gaatje _O_
-nee-
pi_197588782
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 12:28 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

2 maanden incoming. :7
Ben benieuwd!
-nee-
pi_197588865
Ben benieuwd. Wij lopen elke avond rond 22:00 uur samen het laatste rondje met onze hond. Mijn man wil niet dat ik alleen in het donker loop en ik ivm een angststoornis zie hem dat liever ook niet doen. Uitlaten in je eentje gaat hem hier echt niet worden. Dan maar een boete...
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
pi_197588889
Ik heb zo het vermoeden dat ik vanavond laat een sterke behoefte ga hebben aan een frisse neus.
pi_197588910
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 12:51 schreef kleinvogelijn het volgende:
Ben benieuwd. Wij lopen elke avond rond 22:00 uur samen het laatste rondje met onze hond. Mijn man wil niet dat ik alleen in het donker loop en ik ivm een angststoornis zie hem dat liever ook niet doen. Uitlaten in je eentje gaat hem hier echt niet worden. Dan maar een boete...
Nog een hond erbij nemen of je kerel alleen met de hond wandelen.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 12:55:41 #272
338319 ZarB
Piña colada
pi_197588929
quote:
Het zou wel een goed onderdeel voor je behandeling zijn om je man wel gewoon alleen te laten gaan. Mooi moment om te oefenen. En in een later stadium jij ook alleen.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_197588989
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 12:01 schreef mrevil1337 het volgende:

[..]

Weet je wel hoever 3 KM is ? dat is dan totaal 6 KM heen en weer, voor plezier lopen is dat prima maar dan is het niet meer noodzakelijk, overal is wel een groen strook binnen 2 KM.
Of ik weet hoever dat is :') Loop dat driemaal daags, nu zo'n 6 jaar. Hond heeft het nodig, en is ook goed voor mezelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2021 12:59:19 ]
pi_197589018
Hoorde net dat alle post Nl medewerkers een mail met een werkgeversverklaring hebben gehad, ook al werken ze niet.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_197589043
quote:
Een boete omdat je man niet in zn eentje de hond mag uitlaten, je zal die agent maar zijn. :D
-nee-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')