Je mag gewoon rondom je huis lopen, avondklok is alleen voor de openbaar weg. geen agent gaat je bekeuren op eigen grond.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:07 schreef Xenorium het volgende:
Maar ik heb nog geen uitsluitend antwoord gehoord, mag je in de tuin van je huis zijn na 21:00?
Als ze je energie, internet, schoonmaak, koffie, inventaris kosten vergoeden wel ja.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nog minimaal 5 jaar lang thuiswerken lijkt me super
Staat op de site.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:07 schreef Xenorium het volgende:
Maar ik heb nog geen uitsluitend antwoord gehoord, mag je in de tuin van je huis zijn na 21:00?
Als je het nu nog niet snapt dan houdt het op.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:08 schreef Scooteraar het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker jezelf opsluiten zonder valide reden.
Zit jij al in de trein te wachten om naar een kamp gebracht te worden?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:14 schreef Chia het volgende:
Je niet aan de regels houden, omdat je denkt epidemiologische kennis te hebbenHeb dan gewoon schijt aan die maatregel zonder teveel in jezelf te gaan geloven en er ter rechtvaardiging van alles bij te slepen.
Ben je weer lekker woorden in monden aan het leggen door middel van retorische vragen?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Zit jij al in de trein te wachten om naar een kamp gebracht te worden?
Living on the edge.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:19 schreef quirina het volgende:
Kennissen van mij die in een flat wonen gaan “gallerijwandelen” na 21:00.
Ook wel slim bedacht.
In zo'n flat kun je gewoon bij iedereen op bezoek na 21:00uquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:19 schreef quirina het volgende:
Ook wel slim bedacht.
ik zie Rutte al thuis zitten:quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:11 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik ging sowieso zelden de deur uit na 20u.
Maar ga het juist nu wel doen! Puur om Rutte te zieken
Maar wil je dat?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:21 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
In zo'n flat kun je gewoon bij iedereen op bezoek na 21:00u
Nou ik besteed graag 2% van m'n salaris aan deze zaken (want meer hoeft dat echt niet te kosten) om in ruil daarvoor thuis te mogen werken!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:03 schreef halfway het volgende:
[..]
Als ze je energie, internet, schoonmaak, koffie, inventaris kosten vergoeden wel ja.
Waarom?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:19 schreef quirina het volgende:
Ook wel slim bedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |