Huren? Ik heb er tweequote:Op woensdag 20 januari 2021 14:10 schreef dick_laurent het volgende:
Dus ik mag wel naar buiten om mn hont uit te laten na 20:30?
*opent marktplaats en gaat op zoek naar een hont*
Je hebt zelf megalockdown.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens. Zet gewoon vier weken een megalockdown in, dan ben je er vanaf.
En grenzen dicht.
Hoe wou je het anders doen?quote:
Op zich maakt het niet uit, want het gaat erom of de kamer ermee akkoord gaat. Wij zien het achteraf welquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:11 schreef quirina het volgende:
Waar zijn de cijfers van andere landen dat een avondklok werkt?
Wees kritisch mensen!
Het gaat om onze vrijheid!
Gelachenquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:06 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en dan tot 9 feb......waar praten we nu over, 2 weekjes een avondklok en dan ook nog met dit kutweer
Een nieuwe lockdown?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik hoor al een voorzet naar een nieuwe lockdown.
Zo danquote:
Echt bizar dat de maatregelen als zoete koek worden geslikt. Eerst die mondkapjes, toen mocht je nog amper thuis mensen ontvangen, nu mag je 's avonds niet meer over straat. What's next?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:11 schreef quirina het volgende:
Waar zijn de cijfers van andere landen dat een avondklok werkt?
Wees kritisch mensen!
Het gaat om onze vrijheid!
Jij hebt makkelijk praten.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens. Zet gewoon vier weken een megalockdown in, dan ben je er vanaf.
En grenzen dicht.
Hoezo helder? We weten allang wat het doel is. Hoe moet de avondklok ons helpen dat doel te bereiken, dat is de vraag. Ben benieuwd of hij daar nog antwoord op gaat geven.quote:
Ik wilde mijn cavia laten ondertekenen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:11 schreef Zipportal het volgende:
Ik heb al een zelfverklaring uitgeprint en ondertekend.
Wel onder jongeren. Bij andere mensen ligt dat wel anders, merk ik.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoor bijna louter kritische geluiden.
Wij wel maar de res tvan Nederland niet. Mijn buren zijn letterlijk flabbergasted en hangen doorgaans aan mijn lippen met wat ik door het Fok!team laat weten,quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:10 schreef Mani89 het volgende:
DIT WETEN WE ALLEMAAL AL HUGO DE JONGE JE ZEGT NIKS NIEUWS
Nee hoor want het is gewoon een advies.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:12 schreef Cue_ het volgende:
Gelukkig komt m'n schoonmaakster altijd in der eentje tijdens de normale uren.
Anders werd dat ook weer een gedoe
Ik ga zo even mijn otter uitlaten.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag een leuk gifje van je hond (of een andere hond)
Een nieuwe? We zitten er toch midden in?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik hoor al een voorzet naar een nieuwe lockdown.
'lijken op straat'quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Hoe erg is het allemaal nu in Engeland? Waar zijn de beelden?
Engeland heeft zich inmiddels afgesplitst van Europa.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Hoe erg is het allemaal nu in Engeland? Waar zijn de beelden?
Volgens de wetenschappelijk benadering -8%.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:12 schreef quirina het volgende:
Waar is het bewijs dat een avondklok werkt?
Mag een kad ook?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:10 schreef dick_laurent het volgende:
Dus ik mag wel naar buiten om mn hont uit te laten na 20:30?
*opent marktplaats en gaat op zoek naar een hont*
Dit kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mag ik je vrouw ook huren?
Ik zit met een soortgelijke situatie. Mijn verstandelijk gehandicapte broer verblijft hier in de weekenden. Er valt met hem maar weinig te praten, dus komt mijn jongere broer langs. Anders trek ik het niet. Formeel mag dat dus niet meer. Wel mag mijn jongere broer onze verstandelijk gehandicapte broer halen en brengen, omdat ik geen rijbewijs heb.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:07 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn opa heeft nooit veel te vertellen, dus ga ik er alleen heen als mijn tante er ook is. Dat mag nu dus niet meer
Daarom avondklok kan die eindelijk ook weer's de Voice kijken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Teflon Mark stond gisteren nog van 13:00 tot 01:30 te debatteren, ik vind het al knap dat hij daar überhaupt staat. Mij niet gezien.
maandje of 6 te laatquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:13 schreef Haags het volgende:
Het enige relevante van deze persconferentie is het vliegverbod vanuit risico landen.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag een leuk gifje van je hond (of een andere hond)
Het leuke van wetenschap is dat daar ook uitleg voor gegeven moet worden en dat de cijfers reproduceerbaar moeten zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens de wetenschappelijk benadering -8%.
Ook de meeste ouderen die ik hoor zijn het er mee oneens. Nu ken ik wel een aantal mensen die latten en dan is dit vrij vervelend natuurlijk. Moet je nog meer schuiven.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:13 schreef 297534 het volgende:
[..]
Wel onder jongeren. Bij andere mensen ligt dat wel anders, merk ik.
Echt hé. Onbegrijpelijk dat het sporten voor kinderen niet weer verboden wordt.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:14 schreef gniffie het volgende:
Fuck voetbal en het theater. Laat lekker dicht zodat die avondklok niet meer terugkomt
Het is je gegund makkerquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:52 schreef Vallon het volgende:
[..]
Mooi logo en ik heb 'm gejat in een mail, kreeg veel Ah's en Oh's die mij belangrijk maakte. Thx.
Alsof dat gaat helpen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:14 schreef gniffie het volgende:
Fuck voetbal en het theater. Laat lekker dicht zodat die avondklok niet meer terugkomt
Ik hoop dat je gelijk krijgt.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:14 schreef Sfancta het volgende:
Acht de kans klein dat de avondklok er komt, is geen meerderheid voor.
Er zijn een aantal peer reviewed artikelen over.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het leuke van wetenschap is dat daar ook uitleg voor gegeven moet worden en dat de cijfers reproduceerbaar moeten zijn.
Neehee, als je verklaring vals is...quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:14 schreef Discombobulate het volgende:
Dus strafblad als je op straat komt? Misdrijf toch?
ja zou deze week zijn maar geannuleerd door Rutte en de jonge.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:14 schreef Cue_ het volgende:
Fieldlabs.. testen voor theater.. dat kunnen ze toch allang doen? Dat heb ik ergens vorig jaar oo kgehoord dat ze dat gingen doen.
Ja, dat is wat Momo je net geeft. Dat onderzoek is er.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het leuke van wetenschap is dat daar ook uitleg voor gegeven moet worden en dat de cijfers reproduceerbaar moeten zijn.
Zou je nu ook pitbull achtige mogen uitlaten na 20:30?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb het zulf nog niet eens lezn'n.
Kaag gaat wel overstag. Nog even onderhandelenquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:14 schreef Sfancta het volgende:
Acht de kans klein dat de avondklok er komt, is geen meerderheid voor.
nee alleen als je verklaring vals is.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:14 schreef Discombobulate het volgende:
Dat is wel een stuk vervelender! Mjah, je kan zeggen dat die jongere broer een mantelzorger is en dan mag het wel.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:13 schreef Nia het volgende:
[..]
Ik zit met een soortgelijke situatie. Mijn verstandelijk gehandicapte broer verblijft hier in de weekenden. Er valt met hem maar weinig te praten, dus komt mijn jongere broer langs. Anders trek ik het niet. Formeel mag dat dus niet meer. Wel mag mijn jongere broer onze verstandelijk gehandicapte broer halen en brengen, omdat ik geen rijbewijs heb.
Thuisbezorgd?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:15 schreef Randier het volgende:
PERSOONLIJK PROBLEEM, IEDEREEN MEEDENKEN SVP.
Ik moet gewoon op werk verschijnen want de directeur stemt Thierry.
Mijn vrouw zit thuis met kind. Het is niet de bedoeling dat zij met kind boodschappen gaat doen, dus 1 van ons doet dat nu alleen, in de avond.
Avondklok. Wat nu? Boodschappen doen met kind? Verhongeren?
Nou inderdaad. Overal worden de duimschroeven aangedraaid behalve daarquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Weinig over kantoren. VNO-NCW zal weer trots zijn op Rutte.
Ja het is net wat voor leven je hebt. Ik snap dat het erg vervelend is voor veel mensen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook de meeste ouderen die ik hoor zijn het er mee oneens. Nu ken ik wel een aantal mensen die latten en dan is dit vrij vervelend natuurlijk. Moet je nog meer schuiven.
Hier thuis gaan wij ons in ieder geval niet aan de 1 bezoeker kunnen houden.
Dit is niet waar.....een quarantaine plicht na een reis.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:15 schreef quirina het volgende:
Een quarantaine plicht als je gepakt wordt op straat Savonds ?
Is dit noord Korea ofzo?
Nee. Een formulier vervalsen wel.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:14 schreef Discombobulate het volgende:
Net zoveel nonsens. Je hoeft de deur niet open te doen als er iemand aanbeltquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:15 schreef Predator40 het volgende:
EINDELIJK een quarantaine plicht !!!!!
11 maanden te laat, jezus
Oooh, nou dan waag ik het er wel op. Ga geen verklaring vervalsen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Neehee, als je verklaring vals is...
Lijkt mij een slecht plan, doe het nou volgens de instructies.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:15 schreef luxerobots het volgende:
Tweede prik uitstellen? Wat vind Pfizer daar zelf van?
Alvast gecondoleerd met de teleurstellingen de komende maanden en jaren.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:11 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Meh, zoals er uitgelegd wordt, de vaccins werken op meer. En ja ik zie dat hij een persoon gevonden heeft die iets roept over slechte voortekenen, leuk, maar die zuid-afrika variant is al lang bekend en een ware processie van experts heeft al gezegd zich niet al te veel zorgen te maken.
Kut voor die rimboe daar hoor, daar niet van, maar waarschijnlijk minder erg voor ons, wij kunnen gewoon dit jaar iedereen vaccineren. Zolang het niet aan alles waar het vaccin op werkt ontsnapt is het dan niet zo relevant of het nog rondgaat ergens in een zandbak voor of wij weer gewoon naar lowlands kunnen etc.
En in ergste geval, gewoon reisverbod of 2 weken quarantine voor reizigers uit die landen, het kan economisch toch niet veel kosten. Het zal immers niet rond blijven gaan in rijke economisch belangrijke landen die ons qua toeristen en zakenmensen veel opleveren, die hebben ook vaccins, en de dozen met fruit enzo kunnen toch nog binnenkomen.
Denk dus kortom niet dat we ons al te veel zorgen hoeven te maken
Gommers is ook al omgepraat. Dus komt wel goed.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:15 schreef zoost het volgende:
[..]
Kaag gaat wel overstag. Nog even onderhandelen
Je hoeft hem ook niet in te vullen, je moet er op stemmen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik pieker er niet over deze poll in te vullen.
Er is maar 1 Kokoquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik val in slaap bij deze raamabtenaar met Koko Petalo schoenen.
Als ze dat in november hadden gedaan hadden we nu weer chicks gefixt in de club maat, in plaats van een beetje haxenquote:
Hoi FA, je onderdanen willen hier geen polletjesquote:
Ah bezorgd, jumbo bezorgd, je kan thuisbezorgd eten of je kan je boodschappen op voorhand bestellen en afhalen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:15 schreef Randier het volgende:
PERSOONLIJK PROBLEEM, IEDEREEN MEEDENKEN SVP.
Ik moet gewoon op werk verschijnen want de directeur stemt Thierry.
Mijn vrouw zit thuis met kind. Het is niet de bedoeling dat zij met kind boodschappen gaat doen, dus 1 van ons doet dat nu alleen, in de avond.
Avondklok. Wat nu? Boodschappen doen met kind? Verhongeren?
Ook echt net op de dag dat ze in Israël zeggen: Goh, we zien best een flinke groei in besmettingen. Raar..quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt mij een slecht plan, doe het nou volgens de instructies.
Ik kom er wel omheen, dan komt mijn vriendin maar voorlopig alleen hier (ik kan daar niet slapen, geen ruimte). Dat is dan maar effe zo.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:16 schreef 297534 het volgende:
[..]
Ja het is net wat voor leven je hebt. Ik snap dat het erg vervelend is voor veel mensen.
Het enige wat ik op het moment doe is werken en voor mijn kinderen zorgen, dus ik zal er weinig van merken.
Sws is dat erg onverstandig als je geen gevolgen hebt. Kom je in het ziekenhuis ben je alsnog in goede handen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:14 schreef Platinumgoat het volgende:
Nu gaat niemand zich dus maar laten testen
1 Barbara Barend nat.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft hem ook niet in te vullen, je moet er op stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |