Huren? Ik heb er tweequote:Op woensdag 20 januari 2021 14:10 schreef dick_laurent het volgende:
Dus ik mag wel naar buiten om mn hont uit te laten na 20:30?
*opent marktplaats en gaat op zoek naar een hont*
Je hebt zelf megalockdown.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens. Zet gewoon vier weken een megalockdown in, dan ben je er vanaf.
En grenzen dicht.
Hoe wou je het anders doen?quote:
Op zich maakt het niet uit, want het gaat erom of de kamer ermee akkoord gaat. Wij zien het achteraf welquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:11 schreef quirina het volgende:
Waar zijn de cijfers van andere landen dat een avondklok werkt?
Wees kritisch mensen!
Het gaat om onze vrijheid!
Gelachenquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:06 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en dan tot 9 feb......waar praten we nu over, 2 weekjes een avondklok en dan ook nog met dit kutweer
Een nieuwe lockdown?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik hoor al een voorzet naar een nieuwe lockdown.
Zo danquote:
Echt bizar dat de maatregelen als zoete koek worden geslikt. Eerst die mondkapjes, toen mocht je nog amper thuis mensen ontvangen, nu mag je 's avonds niet meer over straat. What's next?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:11 schreef quirina het volgende:
Waar zijn de cijfers van andere landen dat een avondklok werkt?
Wees kritisch mensen!
Het gaat om onze vrijheid!
Jij hebt makkelijk praten.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens. Zet gewoon vier weken een megalockdown in, dan ben je er vanaf.
En grenzen dicht.
Hoezo helder? We weten allang wat het doel is. Hoe moet de avondklok ons helpen dat doel te bereiken, dat is de vraag. Ben benieuwd of hij daar nog antwoord op gaat geven.quote:
Ik wilde mijn cavia laten ondertekenen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:11 schreef Zipportal het volgende:
Ik heb al een zelfverklaring uitgeprint en ondertekend.
Wel onder jongeren. Bij andere mensen ligt dat wel anders, merk ik.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoor bijna louter kritische geluiden.
Wij wel maar de res tvan Nederland niet. Mijn buren zijn letterlijk flabbergasted en hangen doorgaans aan mijn lippen met wat ik door het Fok!team laat weten,quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:10 schreef Mani89 het volgende:
DIT WETEN WE ALLEMAAL AL HUGO DE JONGE JE ZEGT NIKS NIEUWS
Nee hoor want het is gewoon een advies.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:12 schreef Cue_ het volgende:
Gelukkig komt m'n schoonmaakster altijd in der eentje tijdens de normale uren.
Anders werd dat ook weer een gedoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |