Ik kan me niet voorstellen dat iemand daar moeilijk over gaat doen, dat kwartiertje kan best alleen lijkt mequote:Op woensdag 20 januari 2021 14:08 schreef Evenstar het volgende:
Mag dus ook niet met z'n tweeën als stel je hond uit laten dus .... dat zal het virus leren.
En men trapt er iedere keer in.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zegt ie elke persconferentie. Volgende keer zelfde liedje.
Ze kunnen ook echt niksquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:09 schreef Predator40 het volgende:
verplichte quarantaine regeling duurt nog steeds weken.....schiet lekker op zo henk
snuiffiequote:Op woensdag 20 januari 2021 14:09 schreef Tijn het volgende:
"Door uh Hugo uh de Jonge" het enthousiasme spat er vanaf
Dan ga je naar ze toe?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:08 schreef xFriendx het volgende:
Je ouders dus niet meer samen langs. Heeft mams geen rijbewijs moet pa haar dus hier afzetten, zelf weer weggaan en haar weer ophalen als ze weer weg gaat
Minimaal..... ik zie een sterren business, want de GGD geeft je geen verklaring.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:05 schreef Salina het volgende:
[..]
[..]
We hebben straks nog de verjaardag van het Subforum hè.![]()
Net zo belangrijk. Sub-community.![]()
Tweede kans Scrummie. Ik reken op je.
Misschien misschien, ik denk er even over na.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:03 schreef Mani89 het volgende:
Straks mogen we niet eens meer ademen van Rutten.
We bedanken de mensen die overal schijt aan hebben ghad.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:08 schreef xFriendx het volgende:
Je ouders dus niet meer samen langs. Heeft mams geen rijbewijs moet pa haar dus hier afzetten, zelf weer weggaan en haar weer ophalen als ze weer weg gaat
Het is dan ook nog een voornemen.quote:
Teflon Mark stond gisteren nog van 13:00 tot 01:30 te debatteren, ik vind het al knap dat hij daar überhaupt staat. Mij niet gezien.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:09 schreef Tijn het volgende:
"Door uh Hugo uh de Jonge" het enthousiasme spat er vanaf
Huh? Dat werkt toch nietquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Schijnbaar kun je iets downloaden, een formulier of iets.
Dan is ie vast nu wel voor avondklokquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:10 schreef Collide het volgende:
Vluchten uit Zuid-Amerika is ook gewoon schijnveiligheid om Jesse Klaver mee te krijgen
Je kunt mijn hont hurenquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:10 schreef dick_laurent het volgende:
Dus ik mag wel naar buiten om mn hont uit te laten na 20:30?
*opent marktplaats en gaat op zoek naar een hont*
Want die mensen hebben gezorgd voor de mutatie ?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We bedanken de mensen die overal schijt aan hebben ghad.
Asiels gaan na de lockdown sowieso vol zittenquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:11 schreef 3rr0r het volgende:
Straks allemaal gedumpte honden die nu snel in huis worden gehaald
Ik hoor bijna louter kritische geluiden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:11 schreef leolinedance het volgende:
Veel draagvlak voor die avondklok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |