en dan tot 9 feb......waar praten we nu over, 2 weekjes een avondklok en dan ook nog met dit kutweerquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
De avondklok duurt dus nog enkele dagen. Misschien nog tot zaterdag of zondag.
dat is al zoquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zou sowieso wel een definitieve wet mogen worden
oh ja.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Neehee, als je je eigen ondertekende verklaring vals is
Als het tot 9 feb zou zijn prima, maar dat is niet zo. Let maar op.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:06 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en dan tot 9 feb......waar praten we nu over, 2 weekjes een avondklok en dan ook nog met dit kutweer
Die regel mag wel permanent blijven trouwens, weinig dingen zo irritant als niet-aangelijnde honden die richting elke voorbijganger lopen, rennen of springen. Rot op, niet iedereen vindt je hond leukquote:
Kom op Pred, jij weet wel beter dan dat dit gewoon wordt verlengd tot minstens 1 maart.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:06 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en dan tot 9 feb......waar praten we nu over, 2 weekjes een avondklok en dan ook nog met dit kutweer
Mark maakt indruk hoor ik al.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:03 schreef MissButterflyy het volgende:
Had Irma vorige maand ook al haar haren wat lichter aan de onderkant (balayage)?
*voorlopigquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:06 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Jammer dat daar zo weinig op gehandhaafd wordt alleen.quote:
Je bent niet alleen vriend.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:07 schreef Coco het volgende:
Ik voel me net @:Scrummie
Ik snap er niks meer van.
Nop!quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:08 schreef Evenstar het volgende:
Mag dus ook niet met z'n tweeën als stel je hond uit laten dus .... dat zal het virus leren.
Maar een half uurtje hardlopenquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:04 schreef Multatilu het volgende:
Vanaf 20:30! Hardlopen om 20:00 uur kan dus nog wel!
1 maart is optimistischquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kom op Pred, jij weet wel beter dan dat dit gewoon wordt verlengd tot minstens 1 maart.
Hier gaat iets gruwelijk misquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:08 schreef RipCity het volgende:
Ik wordt nu al aangekeken als paria in mn Engelse auto in Nederland.
Schijnbaar kun je iets downloaden, een formulier of iets.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar moet je een verklaring van werkgever hebben? Heb het begin gemist.
Is dat alles?
yup, sowieso een werkgeversverklaring als je binnen de avondklok werktquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar moet je een verklaring van werkgever hebben? Heb het begin gemist.
Is dat alles?
Zegt ie elke persconferentie. Volgende keer zelfde liedje.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:08 schreef Gunner het volgende:
(ik loop wat achter in de uitzending) maar ik Rutte geeft iig wat perspectief. geen data maar hij noemt het iig
Toen mocht dat niet van de EU.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Deze maatregelen rondom vluchten had je grofweg 1 jaar eerder kunnen doen.
Nee, dat was al een hele tijd weer 100. Kon ik ook niet echt de logica van inzien maar CDA/CU, grote gezinnen enzo mischien?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:08 schreef Tijn het volgende:
Bizar dat er blijkbaar nog 100 man bij een begrafenis aanwezig mochten zijn. Ik dacht dat het max 30 ofzo was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |