Neehee, als je je eigen ondertekende verklaring vals isquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:05 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Wow! Dat is heftig! Strafblad omdat je buiten bent.
Ik heb een lijstje met namen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:03 schreef Mani89 het volgende:
Straks mogen we niet eens meer ademen van Rutten.
Willem II per direct uit competitie genomen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik ben er voor de persconferentie
Heb ik iets gemist?
Maar voor het werk, wel een werkgeversverklaringquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:05 schreef 3rr0r het volgende:
Hondenbezitters zijn gelijker dan anderen
dacht een teamgenoot van mij ook tijdens een toernooi op Ameland... die mocht mooi een nacht brommen...quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:04 schreef Zipportal het volgende:
Op de Waddeneilanden is toch niet politie.
Jammer, trucje van Caland debunked.quote:
Volkomen terecht, natuurlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:05 schreef 3rr0r het volgende:
Hondenbezitters zijn gelijker dan anderen
Zeker weten, 250 euro tegenover bijna 800 voor hetzelfde huisje in bijvoorbeeld de voorjaarsvakantie. Gewoon 's ochtends de kinderen online les, rest van de dag op het strand, beetje dollen met de hond, lekker eten etc.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:54 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Goed plan! Stukken goedkoper ook nu.![]()
Baal er al van dat ik nog een examenklasser thuis heb die gewoon naar school moet.
Dat zou sowieso wel een definitieve wet mogen wordenquote:
Mooi. Kon het toch niet meer aanzienquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Willem II per direct uit competitie genomen.
Ik wou het inderdaad net zeggen, handig dat iedereen nu 's morgens gaatquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:06 schreef heywoodu het volgende:
Iedereen 's ochtends boodschappen doen, want dan is het rustiger. Mooi, 's avonds boodschappen doen dus, want vanaf nu is het dán rustiger
Dat willen onze rechtse vrinden niet.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:06 schreef alors het volgende:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)regelen-op-het-werk/
In België wordt gewoon gecontroleerd op thuiswerken. Kan hier ook heus wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |