SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes meer
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.
Broekje is al uitquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:01 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Irma fappers kunnen weer los.
Ja, dat is dan die mutatie, maar Zuid-Afrika? VK?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die Braziliaanse variant is pas van vorige week of de week ervoor, niet al van december. Tenminste, dat dat naar buiten kwam.
Hou dit soort humor maar in VBL.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Derde golf gespot.
Vooral VK wel inderdaad ja.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, dat is dan die mutatie, maar Zuid-Afrika? VK?
@:DeVerzamelaar Hoorde jij wat Rutte zei, dus nu niet meer zeggen dat ze niet gaan afschalen en ons leven nooit meer normaal wordt.
Neequote:Op woensdag 20 januari 2021 14:02 schreef D_A het volgende:
COR / Persconferentie 20-01 14:00 #1 Strengere maatregelen en avondklok
Die topics lopen nooit.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:02 schreef D_A het volgende:
COR / Persconferentie 20-01 14:00 #1 Strengere maatregelen en avondklok
Dat wel . 0 alternatief op rechts helaasquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:03 schreef Nielsch het volgende:
Ik ga toch weer op Rutte stemmen, fuck alle haters
STEM OMTZIGT.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat wel . 0 alternatief op rechts helaas
Joost Eerdmans.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Omzicht.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik toch. De 2e kamer moet het ermee eens zijn. En of ze dat zijn, is alles behalve zeker. Zeker nu de coalitiepartners zich niet meer aan de afspraken gebonden voelen en de meeste oppositiepartijen ook tegen zijn.quote:
Zou voor sommige mensen wel beter zijnquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:03 schreef Mani89 het volgende:
Straks mogen we niet eens meer ademen van Rutten.
Misschien dan maar beter niet meer rechts stemmen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wow! Dat is heftig! Strafblad omdat je buiten bent.quote:
Deze mag nog wel naar buiten na 20.30quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik ben er voor de persconferentie
Heb ik iets gemist?
[ afbeelding ]
quote:
We hebben straks nog de verjaardag van het Subforum hč.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wtf. Echt compleet gemist
Zonde zonde. Ik had nog een leuk ideetje om ter ere van de verjaardag een filmpje in elkaar te zetten met allerlei hoogtepuntjes en dergelijke uit een jaar corona reeks.
Misschien dat ik dat alsnog doe, maar de trigger van de verjaardag is nu wel weg.
Neehee, als je je eigen ondertekende verklaring vals isquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:05 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Wow! Dat is heftig! Strafblad omdat je buiten bent.
Ik heb een lijstje met namen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:03 schreef Mani89 het volgende:
Straks mogen we niet eens meer ademen van Rutten.
Willem II per direct uit competitie genomen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik ben er voor de persconferentie
Heb ik iets gemist?
Maar voor het werk, wel een werkgeversverklaringquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:05 schreef 3rr0r het volgende:
Hondenbezitters zijn gelijker dan anderen
dacht een teamgenoot van mij ook tijdens een toernooi op Ameland... die mocht mooi een nacht brommen...quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:04 schreef Zipportal het volgende:
Op de Waddeneilanden is toch niet politie.
Jammer, trucje van Caland debunked.quote:
Volkomen terecht, natuurlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:05 schreef 3rr0r het volgende:
Hondenbezitters zijn gelijker dan anderen
Zeker weten, 250 euro tegenover bijna 800 voor hetzelfde huisje in bijvoorbeeld de voorjaarsvakantie. Gewoon 's ochtends de kinderen online les, rest van de dag op het strand, beetje dollen met de hond, lekker eten etc.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:54 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Goed plan! Stukken goedkoper ook nu.![]()
Baal er al van dat ik nog een examenklasser thuis heb die gewoon naar school moet.
Dat zou sowieso wel een definitieve wet mogen wordenquote:
Mooi. Kon het toch niet meer aanzienquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Willem II per direct uit competitie genomen.
Ik wou het inderdaad net zeggen, handig dat iedereen nu 's morgens gaatquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:06 schreef heywoodu het volgende:
Iedereen 's ochtends boodschappen doen, want dan is het rustiger. Mooi, 's avonds boodschappen doen dus, want vanaf nu is het dán rustiger
Dat willen onze rechtse vrinden niet.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:06 schreef alors het volgende:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)regelen-op-het-werk/
In België wordt gewoon gecontroleerd op thuiswerken. Kan hier ook heus wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |