Ik ga zo even mijn otter uitlaten.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag een leuk gifje van je hond (of een andere hond)
Een nieuwe? We zitten er toch midden in?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik hoor al een voorzet naar een nieuwe lockdown.
'lijken op straat'quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Hoe erg is het allemaal nu in Engeland? Waar zijn de beelden?
Engeland heeft zich inmiddels afgesplitst van Europa.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Hoe erg is het allemaal nu in Engeland? Waar zijn de beelden?
Volgens de wetenschappelijk benadering -8%.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:12 schreef quirina het volgende:
Waar is het bewijs dat een avondklok werkt?
Mag een kad ook?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:10 schreef dick_laurent het volgende:
Dus ik mag wel naar buiten om mn hont uit te laten na 20:30?
*opent marktplaats en gaat op zoek naar een hont*
Dit kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mag ik je vrouw ook huren?
Ik zit met een soortgelijke situatie. Mijn verstandelijk gehandicapte broer verblijft hier in de weekenden. Er valt met hem maar weinig te praten, dus komt mijn jongere broer langs. Anders trek ik het niet. Formeel mag dat dus niet meer. Wel mag mijn jongere broer onze verstandelijk gehandicapte broer halen en brengen, omdat ik geen rijbewijs heb.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:07 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn opa heeft nooit veel te vertellen, dus ga ik er alleen heen als mijn tante er ook is. Dat mag nu dus niet meer
Daarom avondklok kan die eindelijk ook weer's de Voice kijken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Teflon Mark stond gisteren nog van 13:00 tot 01:30 te debatteren, ik vind het al knap dat hij daar überhaupt staat. Mij niet gezien.
maandje of 6 te laatquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:13 schreef Haags het volgende:
Het enige relevante van deze persconferentie is het vliegverbod vanuit risico landen.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag een leuk gifje van je hond (of een andere hond)
Het leuke van wetenschap is dat daar ook uitleg voor gegeven moet worden en dat de cijfers reproduceerbaar moeten zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens de wetenschappelijk benadering -8%.
Ook de meeste ouderen die ik hoor zijn het er mee oneens. Nu ken ik wel een aantal mensen die latten en dan is dit vrij vervelend natuurlijk. Moet je nog meer schuiven.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:13 schreef 297534 het volgende:
[..]
Wel onder jongeren. Bij andere mensen ligt dat wel anders, merk ik.
Echt hé. Onbegrijpelijk dat het sporten voor kinderen niet weer verboden wordt.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:14 schreef gniffie het volgende:
Fuck voetbal en het theater. Laat lekker dicht zodat die avondklok niet meer terugkomt
Het is je gegund makkerquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:52 schreef Vallon het volgende:
[..]
Mooi logo en ik heb 'm gejat in een mail, kreeg veel Ah's en Oh's die mij belangrijk maakte. Thx.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |