SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh Facebook, die moet ik afstoffenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:56 schreef danilel het volgende:
[..]
ja, ik was ook al aan het zoeken op fb.........
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/groups/3599133456833356
hoe heb je die gevonden? (want dan wil ik die anderen ook zoeken)quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
en als nog 1 komt? is de dann ook van jou?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Google: naam fanpage.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:58 schreef danilel het volgende:
[..]
hoe heb je die gevonden? (want dan wil ik die anderen ook zoeken)
Er is er ook 1 van Naomi. Daar heb ik haar moeder al gesproken.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:58 schreef danilel het volgende:
[..]
hoe heb je die gevonden? (want dan wil ik die anderen ook zoeken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vergeten haar zender te mutenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:00 schreef mario390 het volgende:
hoe kann dat zijn dat je om 13:30
de naaktalie hoort in dagboekkamer?
Zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
Een Fries of een Grun zou beter zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:01 schreef Sestra666 het volgende:
apart, belgen bij de belgen en de nl ook weer bij elkaar
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:01 schreef JACM het volgende:
[..]
ZekerIdemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou best wel eens kunnen. 84 weken geledenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:01 schreef Benny het volgende:
[..]
Zou die ene op haar Insta haar vriendin zijn geweest?
Welke is dat?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou Pat even de bekendste kroeg van groningen gegoogled hebben?
Kan iemand daar een Spoiler van maken?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:00 schreef mario390 het volgende:
hoe kann dat zijn dat je om 13:30
de naaktalie hoort in dagboekkamer?
spoiler van wat?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:04 schreef Harry het volgende:
[..]
Kan iemand daar een Spoiler van maken?
Monteer het zo meteen even, eerst even lunch ....quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:06 schreef Harry het volgende:
De beelden en geluid van Nathalie in de DBK.
De Spiegel en The Palace en Vera waren leuk.quote:
als zussen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:07 schreef Benny het volgende:
Daan en Julie zouden best weleens aan elkaar kunnen optrekken
Mensen in huis die weten wie er het meest roddeltquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:08 schreef Paul het volgende:
Zijn er nou serieus 3 mensen bij gegooid man man man
Nathalie?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:11 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Mensen in huis die weten wie er het meest roddelt
Andere stream op Juliequote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Pat is wel het middelpunt van aandacht
Vandaag zou mijn moeder jarig zijn. Even een kaarsje aangestoken.quote:
Werd dat door iemand in de groep uitgesproken. Zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:11 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Mensen in huis die weten wie er het meest roddelt
Die heb ik nog nooit echt blij gezienquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vandaag zou mijn moeder jarig zijn. Even een kaarsje aangestoken.
Shit streamquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:18 schreef mario390 het volgende:
hoe kann de regie zoveel foutjes
met de geluid maken?![]()
![]()
somige keer hoor je toiletgeluid
Ze knijpt em welquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:18 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Make my day![]()
Maar dat zal wel weer niet.
En terecht.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vandaag zou mijn moeder jarig zijn. Even een kaarsje aangestoken.
Stagiaires achter de knoppen voor de streamquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:18 schreef mario390 het volgende:
hoe kann de regie zoveel foutjes
met de geluid maken?![]()
![]()
somige keer hoor je toiletgeluid
In combinatie met andere Vlamingen gaat het nog sneller. Het is ook nipt te volgenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:24 schreef Tourniquet het volgende:
"ge wordt er in gezwierd"
Julie praat soms wel heel rap Vlaams. Even aan wennen.
Hij is idd erg aanwezigquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:25 schreef versabommie het volgende:
Die kale he.. die van die fietsenwinkel.. Die moet eruit! Hij doet binnen 5 minuten alle adhd cellen in mijn lichaam triggeren! d'r uit!
Eindelijk iemand met energie. Al de rest zijn lamzakken.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:25 schreef versabommie het volgende:
Die kale he.. die van die fietsenwinkel.. Die moet eruit! Hij doet binnen 5 minuten alle adhd cellen in mijn lichaam triggeren! d'r uit!
Heb het al opgegeven, versta ze echt niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:26 schreef Benny het volgende:
[..]
In combinatie met andere Vlamingen gaat het nog sneller. Het is ook nipt te volgen
Die gaat heu-le-maal stuk straks na een weekje.. dat niets doen sluipt er zo inquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:27 schreef NickTheBomb het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met energie. Al de rest zijn lamzakken.
dat is haar kinquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:19 schreef JACM het volgende:
[..]
Ze moet die puist op haar nek uitknijpen
hebben alle haar schrumpgezicht gezienquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:24 schreef JACM het volgende:
Els "Hebben ze mij in de hottub gefilmd?"
Julia "Altijd"
Hij lijkt een beetje een bord voor zijn hoofd te hebben , is erg druk ,en hoort zichzelf graag. Gelukkig kan ik hem redelijk verstaanquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar toch op een heel andere manier dan Theo.....geloof dat ik deze beter kan hebben.
hey..u ook nog steeds hierquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:25 schreef versabommie het volgende:
Patrick is (tot nu toe) vrolijker. Vind ik.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:29 schreef Clasientje het volgende:
Dat Theo en die man botsen klopt denk ik ook wel jeetje het is net tweede Theo.
Geen problemen meequote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:30 schreef NickTheBomb het volgende:
Haha, al die hollanders verstaan er niets van
Daarom moest hij nog wachten tot Theo weg was.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:29 schreef Clasientje het volgende:
Dat Theo en die man botsen klopt denk ik ook wel jeetje het is net tweede Theo.
Er komt niet veel zinnigs uit tot nu toe, dus wat mij betreft praat het gros in afrikaanse kliktongquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:30 schreef NickTheBomb het volgende:
Haha, prachtig.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er komt niet veel zinnigs uit tot nu toe, dus wat mij betreft praat het gros in afrikaanse kliktong
Wel een goeie vraagquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:30 schreef NickTheBomb het volgende:
En toe draaiden ze de camera wegquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
maar gewoon omkleden hoor Michel
geen probleem
![]()
Dat Els een onderstel heeft van Mickey mouse, en de bovenbouw van een bouwvakker.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:35 schreef zodeju het volgende:
Oh Els nog steeds wat er op tv uitgezonden is.....
Als jij je kleren uittrekt.....quote:
Dat is Patrick, Belg, 59 jaar, single, 2 zoons.quote:
Als er geen bijsluiter bij zit, niet door de Belgen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:39 schreef Juan_Roman het volgende:
Gaan die condooms toch nog gebruikt worden.
Kan je eigenlijk niet over het hoofd zien...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:40 schreef NickTheBomb het volgende:
[..]
a ok. Dan heb ik Michel nog niet gezien
Wat is er mee dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:43 schreef missmistreated het volgende:
Tjesus, die broek van Jill......Brrrrrrr
Het lijkt wel of je nederlands slechter is geworden... sinds utopiaquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:44 schreef mario390 het volgende:
vragte jullie echt of
thomas en betje gestoort is?
Die mogen ze er best indoenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:45 schreef Tourniquet het volgende:
Jill: "Hij lijkt op Mega Toby". (Michel)
nee zij is belgisch de nieuwe meidquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je nederlands slechter is geworden... sinds utopia
Nee ik vind hem niet gestoord hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:44 schreef mario390 het volgende:
vragte jullie echt of
thomas en betje gestoort is?
hij is gayquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:45 schreef Tourniquet het volgende:
Jill: "Hij lijkt op Mega Toby". (Michel)
nee julie de meid vragte het an zoeyquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:46 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nee ik vind hem niet gestoord hoor.
Nee ik bedoel hoe je schrijft/typt..quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee zij is belgisch de nieuwe meid
Oh ok!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee julie de meid vragte het an zoey
Ja, goed gevonden!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk https://nl.linkedin.com/in/michelhennipman ?
Nou valt reuze mee vindt ik, ze ziet er leuk uit...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:47 schreef missmistreated het volgende:
[..]
Heel eng hoe die van voren zit (ook van achteren btw) ....archhh...brrrrr
Ja en bij de Marsof gezeten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, goed gevonden!
Hij is dus personal assistant geweest van Roland Kahn.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:40 schreef NickTheBomb het volgende:
[..]
a ok. Dan heb ik Michel nog niet gezien
Van zijn FB. Wel een paar jaartjes oude foto.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:46 schreef Li0nHeart het volgende:
kequote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou dit een teleurstelling zijn voor sommigen hier?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij zijn achternaam moest ik ff aan Gert-Jan van UTO denken . Die heet toch ook Hennipman?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:54 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Van zijn FB. Wel een paar jaartjes oude foto.
[ afbeelding ]
Bovenste neuh nee foto er onder wat een verschil zeg. Hou van mannen met baarden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:54 schreef Tourniquet het volgende:
Voor de fans:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die is toch denk ik gayquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bovenste neuh nee foto er onder wat een verschil zeg. Hou van mannen met baarden.
Opvallend he..quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:01 schreef greysbones het volgende:
Els zit nooit bij de belgen en nu de hele tijd.. bang dat iemand wat over haar verteld?
Goeie middag!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:54 schreef Tourniquet het volgende:
Voor de fans:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Door de weeks maakt hij kipschotel.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:02 schreef versabommie het volgende:
Die Belgische knakker met dat i'm sorry shirt, die aan die vette inductieplaat staat .... die zou ik zo verwachten in een good old Jambers aflevering... Weet niet wat het is... maar ik krijg zo'n enorme jeuk van hem sinds ik begon met kijken 3 dagen geleden...
lekkere kerels zat,.. maar niemand die erin wilquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zijn er dan helemaal nergens meer lekker kerels te Casten
gsamme zeg
candyey heumeu..
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Audio van Nathalie door de andere stream heen, helaas nauwelijks te verstaan .....
Nathalie in de Dag Boek Kamer - 19 januari 2021.Dank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.
Dat ja!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:03 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Door de weeks maakt hij kipschotel.
Maar in het weekend laat hij zijn ware gedaante zien
*nick in furry pak*
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Audio van Nathalie door de andere stream heen, helaas nauwelijks te verstaan .....
Nathalie in de Dag Boek Kamer - 19 januari 2021.mag ik wat vraggguuuhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Dat dusquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahahah.. Nathalie denkt dat ze geframed wordt op tv .. .ze moest eens weten hoe ze nog uit de wind wordt gehouden door BB
Goed gevondenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat kan ze zichzelf lekker wijsmaken zodat ze niet hoeft in te zien hoe ze echt is.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:08 schreef Zeverlepke het volgende:
Nathalie denk dat ze slecht wordt neergezet.. zorgt ze zelf dan ook voor
dat vindt ze zelf, aan de hand van wat ze heeft gehoordquote:
Hahahahahahahaquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat vindt ze zelf, aan de hand van wat ze heeft gehoord
Heeft ze al gedaan vandaag wat ik uit de cos kon halenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die zit straks weer in de DBK te klagen. Dat ze dat niet mogen uitzenden.
Zei ze er nu achteraan maar die was niet uitgezonden??quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:06 schreef Juan_Roman het volgende:
Wat vertellen die nieuwe bewoners? Eerste vuurwerk was niet voor Theo?
En Naat denkt dat ze op een bepaalde manier wordt neergezet. 😆
Is dat familie van Gert Jan uit UTO?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Kwam bij ook al bekend voor, volgens mij wel nu je het zegt..quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij zijn achternaam moest ik ff aan Gert-Jan van UTO denken . Die heet toch ook Hennipman?
ijdele homoquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:14 schreef Flow3r het volgende:
Die gast is net binnen en boeit het niks om iedereen te leren kennen, body shapen more important
nou dat jaquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:14 schreef Flow3r het volgende:
Die gast is net binnen en boeit het niks om iedereen te leren kennen, body shapen more important
En hij hijgt in me orenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:14 schreef Flow3r het volgende:
Volgens mij niet ,maar dat was ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat familie van Gert Jan uit UTO?
Precies, weg met die gast, nu al teveel sport streamsquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:16 schreef aswesleep het volgende:
Ik vrees dat we dit sporten nog veel gaan zien. Volg liever de gesprekken binnen.
nu croc streamquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Precies, weg met die gast, nu al teveel sport streams
Ook storend voor het roddelclubje dat hij daar uren gaat sporten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Precies, weg met die gast, nu al teveel sport streams
ut was ff te mooi om waar te zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:18 schreef robmmad16 het volgende:
Slim van Michel om je net na binnenkomst volledig af te sluiten van de groep en alleen te gaan sporten. Btw, strong gaydar vibes die af gaan. Is daar al iets over bekend?
Die van Jill denk ik ook wel hoor, maar die wil gewoon niet dattie gay isquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:25 schreef BB-King het volgende:
Naat denkt dat ze kans heeft bij Michel?
Is hij te oud voor mij? vraagt ze opgewonden.
Els verdenkt wel dat hij gay is.
Jill denkt van niet.
ik denk dat ookquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:25 schreef BB-King het volgende:
Naat denkt dat ze kans heeft bij Michel?
Is hij te oud voor mij? vraagt ze opgewonden.
Els verdenkt wel dat hij gay is.
Jill denkt van niet.
Als ik zo z'n FB bekijk: gay.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:27 schreef cvketeltje89 het volgende:
Ik hoop dat hij gay is maar mijn gaydar zegt dat hij hetero is.
hoe dann,zij moest roddelen had geen tijd vorquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
haha ja. Jill en Nathalie hadden daar nog niet over nagedacht.
Volgens mij deed hij dat ook toen hij even daar op tv kwam.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Nathalie: 'Dus hij heeft z'n excuus aangeboden voor dat z'n gedrag zo heftig was??
Naomi komt aanlopen
Els: 'Wil je even ophouden' (tegen Natte)
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
gay en dan de eerst kontbonksex in een bb
Hij zei zelf : om het avontuurquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
cv van Michel gelezen
wtf gaat ie BB zitten?
RaaaaaaaaaaR
Op fb niet tussen fam. en vriendenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij niet ,maar dat was ook het eerste waar ik aan dacht
Gladde gast, beetje een attention whorequote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
cv van Michel gelezen
wtf gaat ie BB zitten?
RaaaaaaaaaaR
man manquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
gay en dan de eerst kontbonksex in een bb
Dit gaat een leuke rest van de 100 dagen worden met GayGuyquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:28 schreef Whuzz het volgende:
In before GayGuy hier zijn gerans over wat hij allemaal met Michel zou will doen komt spuien
Ik vind hem nu wel wat leuker dan voordattie uit de kleren ging.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:31 schreef Fikkert2 het volgende:
Michel showt even zn lichaam aan de dames
Daan ookquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vind hem nu wel wat leuker dan voordattie uit de kleren ging.
Ja, die gaat echt klagen...ze is woedend dat Theo zo neer gezet is.....Bang dat uitkomt dat je wist dat Els genomineerd is door Theo en niet door Nick en je mond tegen je beste maatje hield???quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:25 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja, die denkt dat ze kan bepalen wat er wordt uitgezonden
Zij wil idd gewoon dat grootoom Willy 's nachts eens langskomt.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die van Jill denk ik ook wel hoor, maar die wil gewoon niet dattie gay is
Dan werkt je gaydar niet goed.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:27 schreef cvketeltje89 het volgende:
Ik hoop dat hij gay is maar mijn gaydar zegt dat hij hetero is.
Je zal maar ontdekt worden....quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:29 schreef JACM het volgende:
[..]
Gladde gast, beetje een attention whore
Die gaat nog wel jankenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:35 schreef Juan_Roman het volgende:
Naat duidelijk ongerust dat haar vuile karakter gaat uitkomen.
Nee ze heeft het over het verhaal dat ze vertelde over moeilijk jeugd enzo, snapjuuuhh ??quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:35 schreef Juan_Roman het volgende:
Echt he,quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:35 schreef Juan_Roman het volgende:
dat is top dat het alle zien hoe zij is,nur dat moet zijquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:35 schreef Juan_Roman het volgende:
Beide heren gaven aan na binnenkomst in het Hotel opgesloten te hebben gezeten 3 dagen, met een 'vriend".quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:37 schreef robmmad16 het volgende:
Op zijn facebook profiel staat dat hij geīnteresseerd is in vrouwen... zijn profielen laten hem wel alleen met mannen zien, met mannen op reis, ik weet t niet... Qua mannerisms zou het kunnen.. Regardless, not my type.. En ik denk ook niet van Jowi dus gay love affairs zou ik niet op rekenen mocht het zo zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |