abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 2 februari 2021 @ 23:20:47 #101
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_197790581
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 22:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dus 'Morgen zullen we weten hoe het Songfestival 2021 eruit zal zien' is volgens mij onzin. Zo zeiden ze het letterlijk in Nieuwsuur.
Mijn vermoeden is dat ze alleen scenario A compleet van tafel vegen morgen, Nieuwsuur dat al weet en dus morgen zegt "Het gaat er dus NIET uit zien als normaal met 15.000 internationale fans".

Maar het zou me niets verbazen als ze morgen iig alle internationale tickets cancellen.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 februari 2021 @ 23:55:44 #102
163650 Greys
pi_197791009
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 23:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Mijn vermoeden is dat ze alleen scenario A compleet van tafel vegen morgen, Nieuwsuur dat al weet en dus morgen zegt "Het gaat er dus NIET uit zien als normaal met 15.000 internationale fans".

Maar het zou me niets verbazen als ze morgen iig alle internationale tickets cancellen.
Ja zoiets denk ik. Maar dat we morgen al weten wat het precies wordt geloof ik niks van. Voor internationale fans kunnen ze niet tot een heel laat moment wachten ivm hotels en vluchten enzo, dus dat zou ik goed kunnen begrijpen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_197791592
twitter
pi_197792137
Sowieso al geen publiek bij de familieshows enzo zou ook nog kunnen. En dat ze de liveshows dan later kunnen beslissen.
  ESF Reporter woensdag 3 februari 2021 @ 08:45:32 #105
87554 Cee
Welluk?
pi_197792544
Even een cross-post van SC:

Er kan (volgens mij) nog niks concreets worden gezegd. Meer dat mensen echt de hoop op een scenario A moeten laten varen en dat ze er alles aan willen doen om alle delegaties in Rotterdam aanwezig te laten zijn (zodat de delegaties daarop kunnen voorbereiden) en proberen zo veel mogelijk publiek toe te laten, maar dat laatste is iets wat ze nú nog niet kunnen beslissen omdat de situatie zo snel verandert. Er komen nog tests met Fieldlab dus daar zullen ze de uitslagen van afwachten. En het kan met de besmettingen tegenvallen en meevallen en er zijn ontwikkelingen in sneltesten en vaccinatie-strategieën dus om wat publiekbezetting betreft de deur meteen op slot te gooien, lijkt me niet wenselijk.
Ik heb het daarbij over publiek uit Nederland, want wat me wél mogelijk lijkt is dat ze aankondigen dat buitenlandse fans beter niet kunnen afreizen. Simpelweg omdat de risico's voor hen zelf én voor NL te groot zijn.
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:47:09 #106
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_197792565
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 08:45 schreef Cee het volgende:
Even een cross-post van SC:

Er kan (volgens mij) nog niks concreets worden gezegd. Meer dat mensen echt de hoop op een scenario A moeten laten varen en dat ze er alles aan willen doen om alle delegaties in Rotterdam aanwezig te laten zijn (zodat de delegaties daarop kunnen voorbereiden) en proberen zo veel mogelijk publiek toe te laten, maar dat laatste is iets wat ze nú nog niet kunnen beslissen omdat de situatie zo snel verandert. Er komen nog tests met Fieldlab dus daar zullen ze de uitslagen van afwachten. En het kan met de besmettingen tegenvallen en meevallen en er zijn ontwikkelingen in sneltesten en vaccinatie-strategieën dus om wat publiekbezetting betreft de deur meteen op slot te gooien, lijkt me niet wenselijk.
Ik heb het daarbij over publiek uit Nederland, want wat me wél mogelijk lijkt is dat ze aankondigen dat buitenlandse fans beter niet kunnen afreizen. Simpelweg omdat de risico's voor hen zelf én voor NL te groot zijn.
Ja, volgens mij zitten we op een lijn hier :)
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_197792910
Ik verwacht dat ze gewoon scenario C gaan aankondigen, en wat meer vertellen over hoe ze dat gaan invullen. Uiteraard in combinatie met de wens zo veel mogelijk publiek en delegaties aanwezig te hebben.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_197792981
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 09:20 schreef Fred_B het volgende:
Ik verwacht dat ze gewoon scenario C gaan aankondigen, en wat meer vertellen over hoe ze dat gaan invullen. Uiteraard in combinatie met de wens zo veel mogelijk publiek en delegaties aanwezig te hebben.
Dat kan ook, of een hybride vorm die makkelijk kan opschalen van C naar B. A en D lijken me sowieso niet haalbaar (A) of nodig (D).
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197793860
twitter
  ESF Reporter woensdag 3 februari 2021 @ 10:44:10 #110
87554 Cee
Welluk?
pi_197794004
quote:
10s.gif Op woensdag 3 februari 2021 10:34 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Dit vat het mooi samen. :D
pi_197794006
quote:
10s.gif Op woensdag 3 februari 2021 10:34 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
In hoop op Maruv.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_197794151
Ik moest dat fragment van Zweden 2010 nog eens bekijken, maar die hysterische titel geschreven door de Noorse omroep! :D

pi_197794753
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 10:56 schreef Nashipeer het volgende:
Ik moest dat fragment van Zweden 2010 nog eens bekijken, maar die hysterische titel geschreven door de Noorse omroep! :D

Het ESF was in Noorwegen toen hè :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_197794914
^^. Ja weet ik, maar het voelt alsof Noorwegen en Zweden constant een vriendschappelijke spanning houden wie beter is in wat dan ook. En laat nou net Zweden voor de eerste keer NQ zijn in Noorwegen :D
---

Maar over de persconferentie, wordt die openbaar? Want ik zie nergens in de NPO-gids iets daarover staan en op hun YouTube-kanaal is ook niks
  woensdag 3 februari 2021 @ 11:53:22 #115
478909 molloot200
alles muziek.
pi_197795075
En precies dit is de persconferentie die niet uitlekt :P

Amateurs hoor, die Mark en Hugo ;)
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:01:53 #116
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_197795224
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 11:45 schreef Nashipeer het volgende:

Maar over de persconferentie, wordt die openbaar? Want ik zie nergens in de NPO-gids iets daarover staan en op hun YouTube-kanaal is ook niks
Niet zover ik weet...
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 februari 2021 @ 12:48:39 #117
163650 Greys
pi_197796031
Snap er niks van. :D
Volgens sommige esf accounts oo twitter is er om 13 uur een persconferentie maar geen idee waar en of die te zien is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:54:38 #118
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_197796104
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:48 schreef Greys het volgende:
Snap er niks van. :D
Volgens sommige esf accounts oo twitter is er om 13 uur een persconferentie maar geen idee waar en of die te zien is.
Zover ik weet is hij besloten voor uitgenodigde pers en volgt er later een video/bericht voor iedereen.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_197796137
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 01:50 schreef Nashipeer het volgende:
[ twitter ]
@KingRoland ik ben gespannen
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:58:25 #120
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197796148
Ik zou bijna gaan nagelbijten _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  ESF Reporter woensdag 3 februari 2021 @ 13:02:10 #121
87554 Cee
Welluk?
pi_197796207
IK HOOR NET OP RADIO 2 MAAR DE RADIO STOND EEN BEETJE ZACHT

Alle 41 acts kunnen meedoen, maar wel voldoende afstand houden, mensen die kaartjes hebben gekocht krijgen geld terug en als kaartjes weer in de verkoop gaan krijgen die mensen voorrang hoor ik nu op het nieuws.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 februari 2021 @ 13:02:55 #122
163650 Greys
pi_197796220
Eurovision Song Contest 2021 organizers determined yet realistic on plans for May

3 scenarios still in play for Eurovision Song Contest 2021
Event will definitely take place on 18, 20, 22 May
Health and safety of all participants top priority
With just over 3 months to go, the organizers of the Eurovision Song Contest 2021 have agreed a determined, yet realistic approach in the final phase of preparations.

In response to the ongoing coronavirus pandemic, the European Broadcasting Union (EBU), Dutch Host Broadcasters NPO, NOS and AVROTROS and the City of Rotterdam have ruled out that the 65th Contest can take place “as normal” in 2021.

The organizers will now focus their efforts on Scenario B, hosting a socially distanced event with artists performing in Rotterdam, while realistically keeping downscaling options on the table for the weeks to come.

“The Eurovision Song Contest will definitely make its welcome return this May despite the pandemic but, in the prevailing circumstances, it is regrettably impossible to hold the event in the way we are used to,” said Martin Österdahl, Executive Supervisor of the Eurovision Song Contest.

“The security, health and safety of all participants at the Eurovision Song Contest, from the crew to the artists, is our top priority. We are following international developments closely and continuing to explore and plan for 3 revised scenarios (B, C and D) first announced last autumn,” he added.

“We’re grateful for the renewed commitment and backing from the City of Rotterdam and the ongoing support of all the participating broadcasters. We very much hope to be able to gather in Rotterdam in May and will do all we can in the coming weeks to achieve this.

“With an ever-changing situation we are taking our time to ensure that we can host the Eurovision Song Contest in the best and safest way possible.”

A further decision on how the Contest will be staged will be taken in the coming weeks.

Sietse Bakker, Executive Producer Event for Host Broadcasters NPO, NOS and AVROTROS said: “By staying flexible for as long as we can, we are aiming to make the best possible Eurovision Song Contest under the circumstances.

“Our primary goal is to get the 41 artists to Rotterdam, to all perform on the same stage, and to welcome journalists to cover the Contest.”

3 POSSIBLE WAYS TO HOST EUROVISION 2021

The 3 scenarios being planned for are:

Scenario B: Socially distanced Eurovision Song Contest

Everyone attending the Eurovision Song Contest at Rotterdam’s Ahoy Arena would need to practice social distancing.
Strict health and safety measures (including frequent COVID testing) would be in place at the venue. A protocol to protect artists, delegations, and crew on and off site would be adhered to.
If there are any delegations who cannot travel to Rotterdam, their artists will perform “live on tape” with a recorded performance being used.
Those who can travel to Rotterdam will perform their songs live on stage.
There would be 9 shows (6 dress rehearsals, 2 Semi-Finals and a Grand Final), either with no audience or a reduced audience to allow for social distancing. The final capacity would be dependent on local government guidelines.
There will be activities in the City of Rotterdam held in a safe and responsible way.

Scenario C: a travel restricted Eurovision Song Contest

A Eurovision Song Contest, from Rotterdam’s Ahoy Arena but no delegations or artists will travel to Rotterdam.
Hosts and interval acts will still be live from the Ahoy.
The performances of ALL the participants will be “live on tape”.
Strict health and safety measures (including frequent COVID testing) would be in place at the venue. A protocol to protect crew on and off site would be adhered to.
There would be 9 shows (6 dress rehearsals, 2 Semi-Finals and a Grand Final), either with no audience or a reduced audience to allow for social distancing. The final capacity would be dependent on local government guidelines.
There will be reduced activities in the City of Rotterdam held in a safe and responsible way.

Scenario D: a lockdown Eurovision Song Contest

A Eurovision Song Contest without an audience and virtual activities will be considered to explore the host city of Rotterdam.
The performances of all the participants will be “live on tape”.
There would be 9 shows (6 dress rehearsals, 2 Semi-Finals and a Grand Final), but no audience.

HEALTH AND SAFETY

An extensive health and safety plan has been developed for all scenarios to guarantee the maximum protection of everyone present at the Eurovision Song Contest. A special coronavirus protocol has also been drawn up that reflects those already in use by Formula 1 and UEFA for example.

RENEWED SUPPORT

In recent weeks, the City of Rotterdam has renewed its commitment to working with the EBU, NOS, NPO and AVROTROS on producing a great event whatever the circumstances.

Councillor Said Kasmi from the City of Rotterdam said: “The Eurovision Song Contest in Rotterdam, live from Ahoy, is a ray of light to look forward to together.”

“As Host City, we are optimistic, enthusiastic and realistic. Within the available possibilities, we will make the best of this situation together with our partners! Let's hope that this Eurovision Song Contest, which will be different from all 64 previous Contests, will offer great new opportunities for partners and entrepreneurs in the city. One way or another: Rotterdam will Open Up again!”

The Dutch government has also given assurances that, in the event of the Eurovision Song Contest being staged in Scenario B, all participating artists and delegations will be able to enter the Netherlands.

TICKET REFUNDS

As there will be less capacity for an audience in Scenarios B and C, organizers have decided to refund all current ticket holders this month and later give them the option to repurchase tickets for the same show(s).

The number of tickets available for each show will be dependent on government guidelines regarding social distancing. Organizers are keen to emphasize that, if circumstances allow, there will be opportunities to sell more tickets later.

“By pushing the decision regarding the audience towards latest mid-April, we hope we can responsibly Open Up to welcoming fans in Ahoy for this year’s shows,” said Sietse Bakker.

41 public service broadcasters will submit entries for the 65th Eurovision Song Contest.

2 Semi-Finals will be staged on Tuesday 18 and Thursday 20 May at the Rotterdam Ahoy Arena in the Netherlands.

The Grand Final, featuring 26 songs, will be held on Saturday 22 May at 21.00 CEST.

Follow updates on this year’s event on Facebook, Twitter, YouTube and Instagram as well as eurovision.tv
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter woensdag 3 februari 2021 @ 13:03:46 #123
87554 Cee
Welluk?
pi_197796234
Weer ticketstress dus.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 februari 2021 @ 13:03:47 #124
163650 Greys
pi_197796235
Bovenstaande zat net in de mail.

Wel enorm ruk dat we dus weer helemaal opnieuw moeten kaartstressen. :o _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_197796240
quote:
Ticket-update 3 februari 2021: informatie voor tickethouders
3 FEB. 2021
Vorig jaar hebben we aangekondigd dat we begin 2021 bij je terug zouden komen met een update over het Eurovisie Songfestival. Het goede nieuws: het Eurovisie Songfestival gaat hoe dan ook door op 18, 20 en 22 mei. Het minder goede nieuws is dat we verwachten dat het in mei niet mogelijk zal zijn om een 'normaal' Eurovisie Songfestival te houden zoals we gewend zijn. Vandaag is aangekondigd dat we een Eurovisie Songfestival gaan organiseren waarbij anderhalve meter afstand tot elkaar de norm is. Dit in verband met de coronaregelgeving.

Om de anderhalve meter ook in de zaal te kunnen garanderen gaat de beschikbare capaciteit van Rotterdam Ahoy fors naar beneden. Daarnaast zijn staanplaatsen helaas niet meer mogelijk. We vinden het belangrijk om je tijdig te informeren over de vervolgstappen. In verband met het reduceren van de capaciteit, ontvangen alle kaartkopers hun ticketgelden terug in februari. Restitutie vindt automatisch plaats via de ticketprovider.

Als er meer duidelijkheid is over het toelaten van publiek en ook de betreffende aantallen, dan zullen alle huidige tickethouders een unieke code ontvangen waarmee zij exclusief toegang kunnen krijgen tot de ticketverkoop voor de show van 2021 waar men eerder ook voor heeft geboekt. Het is op dit moment nog te vroeg om in te kunnen schatten of en, zo ja, hoeveel publiek er in Rotterdam Ahoy bij de shows aanwezig mag zijn. Een beslissing daarover wordt uiterlijk half april genomen. Voor ons is de gezondheid van alle deelnemers en bezoekers het belangrijkste.

We blijven optimistisch en zetten alles op alles om een fantastisch Eurovisie Songfestival neer te zetten waar publiek bij aanwezig kan zijn. Als dat gebeurt, ben je de eerste die dit hoort. Hopelijk mogen we je snel in Rotterdam verwelkomen!
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_197796254
The Dutch government has also given assurances that, in the event of the Eurovision Song Contest being staged in Scenario B, all participating artists and delegations will be able to enter the Netherlands.

Top *O*
  ESF Reporter woensdag 3 februari 2021 @ 13:04:29 #127
87554 Cee
Welluk?
pi_197796256
Gut, dan gaat m'n bankrekening wel ineens vollopen zeg.
  woensdag 3 februari 2021 @ 13:04:29 #128
478909 molloot200
alles muziek.
pi_197796257
Zie NOS.nl. Kan het alleen nu niet sturen want ik zit op mobiel en lastig :P
  woensdag 3 februari 2021 @ 13:04:41 #129
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197796263
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:02 schreef Cee het volgende:
IK HOOR NET OP RADIO 2 MAAR DE RADIO STOND EEN BEETJE ZACHT

Alle 41 acts kunnen meedoen, maar wel voldoende afstand houden, mensen die kaartjes hebben gekocht krijgen geld terug en als kaartjes weer in de verkoop gaan krijgen die mensen voorrang hoor ik nu op het nieuws.
:'(
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_197796288
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:03 schreef Cee het volgende:
Weer ticketstress dus.
Alleen voor de mensen die al een ticket gekocht hadden. Ik heb mijn kaartje van Meke overgekocht, dus ik krijg straks geen voorrang en moet hopen dat zij (en jij en iedereen hier) weer zo snel is.

Wel fijn dat de kogel door de kerk is en dat er toch nog een beetje hoop is :)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 februari 2021 @ 13:06:21 #132
163650 Greys
pi_197796295
Nu ook mail in het Nederlands. De hele vloer van Ahoy wordt dus greenroom.

Organisatie Eurovisie Songfestival koerst vastberaden en realistisch richting mei

Het Eurovisie Songfestival gaat door en de organisatie streeft, vastberaden en realistisch, naar de hoogst haalbare editie. “Onze ambitie is scenario B: een Songfestivaleditie op anderhalve meter, met scherpe corona-maatregelen waarbij alle 41 artiesten in Rotterdam Ahoy kunnen optreden. Of publiek aanwezig kan zijn bij de shows en de activiteiten in gaststad Rotterdam wordt op een later moment besloten,” aldus Sietse Bakker, uitvoerend producent van de Nederlandse Songfestival-organisatie.  

De European Broadcasting Union heeft -na consultatie van de organiserende omroepen NPO, NOS en AVROTROS en gaststad Rotterdam- besloten dat het organiseren van een ‘normaal’ Songfestival (scenario A) onder de huidige omstandigheden niet realistisch is. “Onze ambities blijven onverminderd hoog. We zullen er alles aan doen om er de best mogelijke editie van te maken. De gezondheid en veiligheid van alle betrokkenen staan hierbij uiteraard voorop,” aldus Sietse Bakker.

De show gaat door  
Het Eurovisie Songfestival zal hoe dan ook doorgaan. Op 18, 20 en 22 mei vinden de halve finales en de finale plaats vanuit Rotterdam Ahoy. Om die belofte waar te kunnen maken is sinds eind maart vorig jaar gewerkt aan vier scenario’s en een wendbare organisatie.  

Door alle energie nu te richten op scenario B blijft de organisatie optimistisch en flexibel en benadrukt dat verder afschalen naar scenario C en D altijd nog mogelijk is. Ook zijn er, zij het beperkt, mogelijkheden om op een aantal vlakken weer op te schalen, als daar richting mei zicht op is.

“Het Eurovisie Songfestival keert in mei terug, ondanks de pandemie. Helaas is het gezien de aanhoudende omstandigheden onmogelijk om het evenement te houden zoals we dat gewend zijn,” volgens Martin Österdahl, Executive Supervisor van het Eurovisie Songfestival.

"We zijn dankbaar voor de hernieuwde inzet en steun van de gemeente Rotterdam en de voortdurende steun van alle deelnemende omroepen. We hopen van harte dat we in mei in Rotterdam kunnen samenkomen en zullen er alles aan doen om dit te bereiken," aldus Martin Österdahl.

De komende tijd hoopt de Nederlandse Songfestival-organisatie op de positieve impact van een steeds grotere groep gevaccineerden, steeds meer mogelijkheden om snel en betrouwbaar te testen en het lenteweer. Daarnaast is de organisatie ook voorzichtig optimistisch dankzij diverse internationale pilots die laten zien dat evenementen ook in corona-tijd veilig en verantwoord kunnen plaatsvinden. Ook de Nederlandse FieldLab-pilots, die in februari plaatsvinden, gaan hieraan bijdragen.  

Songfestivalwethouder Said Kasmi, Gemeente Rotterdam: “Het Songfestival in Rotterdam, live vanuit Ahoy, is een lichtpuntje om met elkaar naar uit te kijken. We zijn als gaststad optimistisch, enthousiast én realistisch. Binnen de mogelijkheden die er zijn gaan we er samen met partners het beste van maken! Laten we hopen dat dit Songfestival, dat anders zal zijn dan alle 64 voorgaande festivals, mooie nieuwe kansen biedt voor partners en ondernemers in de stad. Hoe dan ook: Rotterdam will open up again!”

Veiligheid en gezondheid
Om de veiligheid en gezondheid van iedereen die op het Eurovisie Songfestival aanwezig is maximaal te kunnen garanderen is er een uitgebreid veiligheids- en gezondheidsplan ontwikkeld. Ook is er een speciaal coronaprotocol opgesteld dat zich kan meten aan de protocollen van bijvoorbeeld de Formule 1 en de UEFA.

Artiesten en delegaties
In dit scenario kunnen alle deelnemers en hun ondersteunende delegaties nog steeds naar Rotterdam afreizen. Het maximaal aantal delegatieleden per deelnemend land is door de EBU afgeschaald. Personen afkomstig uit een land waarvoor mogelijk een reisbeperking geldt, kunnen inreizen op basis van de Uitzondering inreisverbod voor professionals uit de culturele en creatieve sector van het Ministerie van OCW.

Tickets
Alle beschikbare kaarten voor de 3 liveshows en 6 generale repetities waren vorig jaar uitverkocht. Om de anderhalve meter ook in de zaal te kunnen garanderen zal de ruimte voor publiek in Rotterdam Ahoy afnemen. Omdat staanplaatsen niet mogelijk zijn, is besloten de vloer volledig in te richten als greenroom, waardoor ook de artiesten in de greenroom afstand van elkaar kunnen houden.

Omdat de capaciteit sterk afneemt en er nog geen zicht is op uitbreiding hiervan zal de organisatie in februari beginnen met het volledig restitueren van alle tickethouders. Vervolgens krijgen deze tickethouders een unieke code waarmee zij later exclusief toegang kunnen krijgen tot de ticketverkoop voor de shows van 2021, als publiek in de zaal mogelijk is. Het is dus niet mogelijk om tickets voor de shows te bemachtigen voor mensen die niet al een ticket hebben voor de geannuleerde shows van 2020.

Het is op dit moment nog te vroeg om in te kunnen schatten of en, zo ja, hoeveel publiek bij de shows aanwezig mag zijn. Een definitieve beslissing daarover stelt de organisatie uit tot uiterlijk medio april.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 3 februari 2021 @ 13:07:31 #133
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197796314
Ik weet niet of ik blij of verdrietig moet zijn :@
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_197796315
Dus mensen die al tickets hebben gekocht krijgen hun geld terug en moeten nieuwe kaarten kopen mocht publiek weer een optie zijn maar krijgen daarin dus wel voorang? Begrijp ik hem zo goed?
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 februari 2021 @ 13:07:35 #135
163650 Greys
pi_197796316
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:04 schreef Cee het volgende:
Gut, dan gaat m'n bankrekening wel ineens vollopen zeg.
Nou inderdaad. :o

Ik zet het wel meteen apart voor hopelijk binnenkort.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_197796331
Beter annuleren ze het .
In 2022 weer een kans.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 februari 2021 @ 13:08:23 #137
163650 Greys
pi_197796334
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:07 schreef Nexum het volgende:
Dus mensen die al tickets hebben gekocht krijgen hun geld terug en moeten nieuwe kaarten kopen mocht publiek weer een optie zijn maar krijgen daarin dus wel voorang? Begrijp ik hem zo goed?
Ja. Dus mensen die nu geen kaarten hebben kunnen dan niet 'voorkruipen'. Alleen de mensen die nu kaarten hadden mogen weer strijden om die kaarten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 februari 2021 @ 13:09:05 #138
163650 Greys
pi_197796344
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:08 schreef superniger het volgende:
Beter annuleren ze het .
In 2022 weer een kans.
Bedankt voor uw bijdrage maar dat het doorgaat is duizend procent zeker dus dit is geen optie. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 3 februari 2021 @ 13:09:39 #139
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197796348
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja. Dus mensen die nu geen kaarten hebben kunnen dan niet 'voorkruipen'. Alleen de mensen die nu kaarten hadden mogen weer strijden om die kaarten.
Dat is wel fijn ^O^
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 3 februari 2021 @ 13:09:41 #140
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_197796350
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:07 schreef Nexum het volgende:
Dus mensen die al tickets hebben gekocht krijgen hun geld terug en moeten nieuwe kaarten kopen mocht publiek weer een optie zijn maar krijgen daarin dus wel voorang? Begrijp ik hem zo goed?
Iedereen met een ticket krijgt een voucher waarmee je weer voorrang krijgt mochten er weer tickets verkocht gaan worden.

quote:
Nieuwe kansen om tickets te kopen
Alle beschikbare toegangsbewijzen voor de liveshows en generale repetities waren vorig jaar al uitverkocht. Omdat niet duidelijk is hoeveel publiek er straks in de zaal kan zijn, worden alle tickets teruggegeven en vergoed. Vervolgens krijgen die tickethouders een voucher waarmee ze later kans maken om een nieuw toegangsbewijs te kopen.

De kopers komen dan in een online wachtrij en dan worden willekeurig mensen tot de verkoop toegelaten. "Het is op dit moment nog te vroeg om in te kunnen schatten of en, zo ja, hoeveel publiek bij de shows aanwezig mag zijn", zegt de organisatie. Een definitieve beslissing daarover stelt de organisatie uit tot uiterlijk half april.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  woensdag 3 februari 2021 @ 13:09:56 #141
478909 molloot200
alles muziek.
pi_197796352
Ik hoop zó op dat alle artiesten wel gewoon naar Nederland komen. Voor het wedstrijdelement. En dat de finale niet gewoon 1 grote heruitzending is van de semi-finales.
pi_197796356
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja. Dus mensen die nu geen kaarten hebben kunnen dan niet 'voorkruipen'. Alleen de mensen die nu kaarten hadden mogen weer strijden om die kaarten.
Waarbij we nog niet weten:
-welk percentage er uitgegeven gaat worden.
-of staanplaatshouders nu ook meedingen voor zitplaatsen.
-of er publiek bij de repetities gaat zijn.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_197796358
quote:
Ik heb geen kaartje kunnen bemachtigen voor de 2020-shows. Kan ik nu wel een kaartje kopen?
Als het mogelijk is om in mei publiek toe te laten dan geven wij alleen de huidige tickethouders de mogelijkheid om kaartjes te kopen voor de show(s) waar ze oorspronkelijk kaartje(s) voor hadden aangeschaft.
Dan verwachten ze waarschijnlijk dat maar heel weinig mensen kunnen komen, als ze de mogelijk nieuwe ticketverkoop niet eens openen voor mensen die nog geen ticket hadden.
pi_197796372
Hele vloer de green room gaat wel leeg lijken ;( Ik ben blij dat het doorgaat, maar pff het blijft allemaal wel hard helaas. Ook voor Rotterdam.
  woensdag 3 februari 2021 @ 13:11:25 #145
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197796376
Ik neem aan dat je dan wel je kaarten houdt voor de (semi) finale/generale repetitie waarvoor je al kaarten had?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 3 februari 2021 @ 13:11:29 #146
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197796378
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:06 schreef Greys het volgende:
Nu ook mail in het Nederlands.
Ik zet het geld ook apart. Mocht het niet voor het ESF zijn, dan gaan dochter en ik wel iets anders leuks samen doen.

Ik heb bewondering voor hoe Sietse & team het aanpakken, ze zetten de schouders eronder en we krijgen ongetwijfeld de best mogelijke editie :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_197796398
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:11 schreef Em31 het volgende:
Hele vloer de green room gaat wel leeg lijken ;( Ik ben blij dat het doorgaat, maar pff het blijft allemaal wel hard helaas. Ook voor Rotterdam.
Ik denk eigenlijk dat dit het enige is wat ze nog wel leuk kunnen inrichten, met van die tafeltjes met delegaties en bloemen enzo ertussen, zoals vroegah :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_197796399
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:04 schreef Cee het volgende:
Gut, dan gaat m'n bankrekening wel ineens vollopen zeg.
Dat de Tros het ledengeld ook maar terugstort. Dit jaar nog even dubbel incasseren ook zag ik :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_197796418
Weet niet wat ik ga doen... tis echt een beetje rot dat we geen concrete verwachting hebben over of publiek in mei weer mogelijk is, als we 100 % wisten dat dat kon zou ik het geld achterwege houden voor een nieuwe kaartverkoop
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  woensdag 3 februari 2021 @ 13:14:23 #150
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_197796425
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:11 schreef AgnesGru het volgende:
Ik neem aan dat je dan wel je kaarten houdt voor de (semi) finale/generale repetitie waarvoor je al kaarten had?
Zoals ik het begrijp krijg je een voucher voor dezelfde show waar je nu kaarten voor hebt.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_197796429
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:12 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat dit het enige is wat ze nog wel leuk kunnen inrichten, met van die tafeltjes met delegaties en bloemen enzo ertussen, zoals vroegah :)
Dat is ook weer waar ja, dat het in ieder geval niet een leeg, grijs deel wordt.

Ben wel benieuwd of we hierdoor veel 'videoclip' optredens krijgen.
  woensdag 3 februari 2021 @ 13:14:31 #152
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197796430
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:12 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat dit het enige is wat ze nog wel leuk kunnen inrichten, met van die tafeltjes met delegaties en bloemen enzo ertussen, zoals vroegah :)
Paar planten waar reporter @Greys zich nonchalant achter op kan stellen lijken me inderdaad geen overbodige luxe O-)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_197796437
Ik heb kaarten voor de jury show. Begrijp ik nu goed dat daar uberhaupt geen publiek meer bij aanwezig mag zijn? Want ze doen 3 x 2000 (halve en finale) is 6000 als max.
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
pi_197796448
En anders de tribunes vullen met gevaccineerde zorgmedewerkers en 90-plussers.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 3 februari 2021 @ 13:15:48 #155
39237 crew  H_T
2733
pi_197796453
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:10 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Waarbij we nog niet weten:
-welk percentage er uitgegeven gaat worden.
-of staanplaatshouders nu ook meedingen voor zitplaatsen.
-of er publiek bij de repetities gaat zijn.
Aanvulling:
Ik heb tickets voor meerdere shows. Krijg ik dan ook meerdere vouchers voor voorrang?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 3 februari 2021 @ 13:15:52 #156
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_197796455
Achteraf had het toch allemaal ook gewoon in het MECC gekund, he
  ESF Reporter woensdag 3 februari 2021 @ 13:16:46 #157
87554 Cee
Welluk?
pi_197796470
quote:
10s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Achteraf had het toch allemaal ook gewoon in het MECC gekund, he
Lap, echt. _O- :')
pi_197796477
quote:
10s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Achteraf had het toch allemaal ook gewoon in het MECC gekund, he
_O- _O-
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 3 februari 2021 @ 13:17:18 #159
39237 crew  H_T
2733
pi_197796478
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:11 schreef Em31 het volgende:
Hele vloer de green room gaat wel leeg lijken ;( Ik ben blij dat het doorgaat, maar pff het blijft allemaal wel hard helaas. Ook voor Rotterdam.
Met strategisch geplaatste wandjes kan je het al een stuk kleiner laten lijken :) Of je plaatst ergens een zen-hoekje met prieel, vijver en bruggetje erover. Nergens goed voor, maar het vult wel lekker op
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 3 februari 2021 @ 13:19:07 #160
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_197796507
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:14 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik heb kaarten voor de jury show. Begrijp ik nu goed dat daar uberhaupt geen publiek meer bij aanwezig mag zijn? Want ze doen 3 x 2000 (halve en finale) is 6000 als max.
Ik heb ook kaarten voor de juryshow en krijg nu ook de mail van paylogic hierover.

quote:
When we have more clarity about how many people are allowed to attend the shows, you will receive a unique code that will give you exclusive access to ticket sales for the 2021 show(s) that you have previously booked tickets for.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_197796517
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:17 schreef H_T het volgende:

[..]

Met strategisch geplaatste wandjes kan je het al een stuk kleiner laten lijken :) Of je plaatst ergens een zen-hoekje met prieel, vijver en bruggetje erover. Nergens goed voor, maar het vult wel lekker op
Ja en voor interval acts kun je misschien juist ook meer ruimte creëren zo voor muzikanten/koor/dansers etc.
  woensdag 3 februari 2021 @ 13:20:38 #162
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197796525
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:15 schreef H_T het volgende:

[..]

Aanvulling:
Ik heb tickets voor meerdere shows. Krijg ik dan ook meerdere vouchers voor voorrang?
Ik verwacht het wel:

Heb ik kans om tickets voor het Songfestival in 2021 te kopen?
Als we publiek toe mogen laten bij het Eurovisie Songfestival 2021 en we hebben alle informatie hierover, dan stellen wij u per e-mail op de hoogte.

Mensen die al tickets hadden voor het Songfestival krijgen als eerste de kans om tickets te boeken, zodra die mogelijkheid er is. Zij ontvangen dan een link en een code, waarmee zij kunnen proberen tickets te boeken voor dezelfde shows als waar zij al tickets voor had aangeschaft.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_197796534
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:04 schreef Em31 het volgende:
The Dutch government has also given assurances that, in the event of the Eurovision Song Contest being staged in Scenario B, all participating artists and delegations will be able to enter the Netherlands.

Top *O*
Dit is wel fijn om te horen iig. Hopelijk dat de regeringen van landen als Australië en Rusland (Albanië nog steeds?) ook coulant zullen meewerken :)

Wb het terugstorten van de ticketkosten en het opnieuw verloten, is natuurlijk geen verassing, aangezien een volle arena onmogelijk is. Mss heb ik er overheen gelezen maar het is me niet duidelijk of buitenlandse ticketshouders nog steeds mogen meedoen bij het loten?

Ik ben blij dat iig duidelijk is dat ze nog steeds serieus eraan willen werken om scenario B uit te kunnen laten komen. Ik ging uit van het ergste, waarbij ze nu al zekere voor het onzekere alle publiek willen verbieden. Maar dat is dus niet het geval gelukkig. Ik ben benieuwd wat het nieuwe ontwerp wordt nu met de grotere green room. Een ontwerp van een green room hadden we volgens mij überhaupt nog niet eerder gezien. Hoeft opzich niet heel erg te zijn. Als ze slim spelen met een donkere zaal en lampen hoeft de relatief lege vloer niet eens op te vallen.

https://i.ytimg.com/vi/pPDFhfU25go/maxresdefault.jpg

[ Bericht 8% gewijzigd door Nashipeer op 03-02-2021 13:27:01 ]
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 3 februari 2021 @ 13:21:19 #164
39237 crew  H_T
2733
pi_197796536
Balen dat nu alle tickets geschrapt worden, maar het voorkomt ook valse hoop. Als alles in april geannuleerd zou worden had ik het waarschijnlijk veel vervelender gevonden. Nu maar hopen dat het zo goed mogelijk gaat komen en ik er gewoon bij kan zijn, dan maar bij wat minder shows. Ik zou het wel zuur vinden als er straks wel publiek bij is en ik ben er niet ;(

Oh, en ik hoop dat alles volgend jaar weer normaal is en een beetje leuk land het ESF wint :) Dan kan ik altijd nog kijken of ik de show in het buitenland bij kan gaan wonen :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 3 februari 2021 @ 13:24:03 #165
39237 crew  H_T
2733
pi_197796581
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:20 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja en voor interval acts kun je misschien juist ook meer ruimte creëren zo voor muzikanten/koor/dansers etc.
Dat kan natuurlijk ook nu, wat normaal gesproken niet zou kunnen :) Mits op gepaste afstand/met andere maatregelen.

Volgens de FAQ op Eurovision.tv wordt uiterlijk half april de knoop over het publiek doorgehakt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 3 februari 2021 @ 13:24:06 #166
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197796582
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:21 schreef H_T het volgende:
Balen dat nu alle tickets geschrapt worden, maar het voorkomt ook valse hoop. Als alles in april geannuleerd zou worden had ik het waarschijnlijk veel vervelender gevonden. Nu maar hopen dat het zo goed mogelijk gaat komen en ik er gewoon bij kan zijn, dan maar bij wat minder shows. Ik zou het wel zuur vinden als er straks wel publiek bij is en ik ben er niet ;(

Oh, en ik hoop dat alles volgend jaar weer normaal is en een beetje leuk land het ESF wint :) Dan kan ik altijd nog kijken of ik de show in het buitenland bij kan gaan wonen :)
Ik had maar voor één show kaartjes dus ik schat mijn kansen niet hoog in :P
Ik zou het ook zuur vinden als er wel publiek is maar ik niet maar ik hou daar wel sterk rekening mee. Kan ik alleen maar positief verrast worden.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_197796589
Jammer maar helaas. Ik zie mezelf niet als die hard fan die er per se bij wil zijn, en ik had ook alleen maar een kaartje voor een familyshow van een semi. Dus denk dat de kans klein is dat ik opnieuw ga proberen om tickets te krijgen (mocht die optie er überhaupt zijn).
Koel en donker bewaren
  woensdag 3 februari 2021 @ 13:26:58 #168
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_197796630
Goede update. Voor mij persoonlijk is het nog een groot twijfelpunt of ik wel mee wil doen aan de nieuwe kaartverkoop. Wat mindere gezondheid de laatste tijd en ik word pas in november gevaccineerd verwacht ik. Ik had er zo graag bij geweest. Twijfel, twijfel....


De organisatie klinkt in ieder geval heel professioneel. Dat geeft vertrouwen. Hugo de Jonge kan niks, maar Sietse Bakker en de zijnen des te meer. :Y
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_197796666
Maar pff, het is maar goed dat we dit van te voren niet allemaal wisten. Wie had ooit gedacht dat het in 2021 nog steeds niet normaal door zou kunnen gaan, ik in ieder geval niet.
Koel en donker bewaren
pi_197796667
Net overlegd met de vriend waarmee ik de tickets heb gehaald, wij doen gwn lekker geld terug en mocht er weer een kaartverkoop komen gaan we het gwn weer proberen, ik hou mijn deel gewoon achterwege ^O^
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  woensdag 3 februari 2021 @ 13:30:05 #171
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_197796692
twitter
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator woensdag 3 februari 2021 @ 13:31:03 #172
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197796713
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:26 schreef Andromache het volgende:
Goede update. Voor mij persoonlijk is het nog een groot twijfelpunt of ik wel mee wil doen aan de nieuwe kaartverkoop. Wat mindere gezondheid de laatste tijd en ik word pas in november gevaccineerd verwacht ik. Ik had er zo graag bij geweest. Twijfel, twijfel....

De organisatie klinkt in ieder geval heel professioneel. Dat geeft vertrouwen. Hugo de Jonge kan niks, maar Sietse Bakker en de zijnen des te meer. :Y
Jammer dat de gezondheid niet zo meewerkt :* Het was wel gezellig geweest als we hadden kunnen gaan...
pi_197796730
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:26 schreef Andromache het volgende:
Goede update. Voor mij persoonlijk is het nog een groot twijfelpunt of ik wel mee wil doen aan de nieuwe kaartverkoop. Wat mindere gezondheid de laatste tijd en ik word pas in november gevaccineerd verwacht ik. Ik had er zo graag bij geweest. Twijfel, twijfel....
Dit is ook waar, stel dat buitenlandse tickethouders de kans niet krijgen om weer mee te doen omdat de organisatie verplaatsingen van buitenlandse fans beperkt wil houden, dan is de kans weer groter voor Nederlandse fans. En een hoop fans zullen ws ook afhaken door gezondheidsredenen of puur uit angst om het op te lopen. Iig jammer dat je na het bemachtigen van de kaarten nu mogelijk niet meer kunt gaan :'(
  woensdag 3 februari 2021 @ 13:32:14 #174
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197796734
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:30 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
Mja. Nee. Dan kijk ik liever thuis voor de buis :P

quote:
15s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:28 schreef Guanabana het volgende:
Maar pff, het is maar goed dat we dit van te voren niet allemaal wisten. Wie had ooit gedacht dat het in 2021 nog steeds niet normaal door zou kunnen gaan, ik in ieder geval niet.
Nee, als je mij dit vorig jaar had verteld, had ik hartelijk gelachen en meewarig mijn hoofd geschud. Zoiets zou toch nooit gebeuren :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 3 februari 2021 @ 13:32:39 #175
39237 crew  H_T
2733
pi_197796740
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:24 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik had maar voor één show kaartjes dus ik schat mijn kansen niet hoog in :P
Ik zou het ook zuur vinden als er wel publiek is maar ik niet maar ik hou daar wel sterk rekening mee. Kan ik alleen maar positief verrast worden.
Wie weet valt het mee :) Dat ineens de AvroTros-leden (waar we ons massaal ineens heel erg mee verbonden voelden O-) ) nog turbovoorrang krijgen of zoiets. Je weet het niet! Ik ga het in elk geval proberen en zie daarna wel wat lukt :)
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:24 schreef Guanabana het volgende:
Jammer maar helaas. Ik zie mezelf niet als die hard fan die er per se bij wil zijn, en ik had ook alleen maar een kaartje voor een familyshow van een semi. Dus denk dat de kans klein is dat ik opnieuw ga proberen om tickets te krijgen (mocht die optie er überhaupt zijn).
Die optie gaat er komen, mits de family show door gaat. Dan kan je proberen voor diezelfde show opnieuw een ticket te kopen. Als je al twijfelde of om een andere reden niet zeker bent dat je wil gaan kan je inderdaad gewoon geld terug accepteren en de rest laten schieten :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_197796807


Hopelijk kunnen Matt en ESCUnited gewoon naar Rotterdam komen, want dat hoort er wel bij! :)

En hopelijk nog iets van side events in het centrum, want zonder voelt het wel een beetje leeg
pi_197796812
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:32 schreef Arizona het volgende:

[..]

Mja. Nee. Dan kijk ik liever thuis voor de buis :P
[..]

Nee, als je mij dit vorig jaar had verteld, had ik hartelijk gelachen en meewarig mijn hoofd geschud. Zoiets zou toch nooit gebeuren :')
idd krijg je van die herriemakers in de bios waardoor je niks kan volgen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_197796832
We moeten wel even goed in de gaten houden hoe dat allemaal gaat met die avrotros finale family show kaartjes die hier via via verspreid zijn ^O^
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 februari 2021 @ 13:39:52 #179
163650 Greys
pi_197796844
quote:
15s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:28 schreef Guanabana het volgende:
Maar pff, het is maar goed dat we dit van te voren niet allemaal wisten. Wie had ooit gedacht dat het in 2021 nog steeds niet normaal door zou kunnen gaan, ik in ieder geval niet.
Bizar he. Het is niet anders en allemaal heel begrijpelijk maar toch weer even slikken. :@

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 03-02-2021 13:45:33 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 3 februari 2021 @ 13:44:28 #180
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_197796898
Ik stel voor dat ze in ieder geval een vak vullen met mensen die al corona achter de rug hebben. :@ :P

Maar goed zoals de vlag er nu voor hangt doe ik denk ik geen gooi naar de nieuwe kaartjes. :{ Zo'n fan ben ik ook weer niet. Mijn dochter wel en daar vind ik het extra sneu voor. Net als voor de die hard-fans hier.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_197796911
Scenario B zie ik het wel gewoon worden. Voor sportevenementen reizen sporters de wereld over, dus dat kleine clubje delegaties kan dan ook wel richting Rotterdam komen, alleen Australie heeft wellicht een probleem. En verder denk ik dat ze echt wel publiek in de zaal gaan krijgen, desnoods de mensen die dan al gevaccineerd zijn.

Voor mezelf gaan we maar gewoon proberen om met die code de kaarten alsnog te scoren
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197796934
Dit is misschien een domme vraag, maar stel even dat we van het ergste uitgaan en dat het scenario D word, hoe is dat dan nog steeds mogelijk? Het is nu toch zo dat er binnen niet teveel mensen binnen in 1 ruimte aanwezig mogen zijn? Je hebt dan de hosts en cameracrew en geluidstechnici etc, dat is toch al teveel mensen? Of zie ik het nu verkeerd :@
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 februari 2021 @ 13:48:21 #183
163650 Greys
pi_197796967
Andy stuurde net een appje dat hij om twee uur live gaat om dit te bespreken, voor wie het leuk vindt om weer met hem te chatten:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter woensdag 3 februari 2021 @ 13:49:31 #184
87554 Cee
Welluk?
pi_197796980
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:46 schreef Nexum het volgende:
Dit is misschien een domme vraag, maar stel even dat we van het ergste uitgaan en dat het scenario D word, hoe is dat dan nog steeds mogelijk? Het is nu toch zo dat er binnen niet teveel mensen binnen in 1 ruimte aanwezig mogen zijn? Je hebt dan de hosts en cameracrew en geluidstechnici etc, dat is toch al teveel mensen? Of zie ik het nu verkeerd :@
Dan krijgen we in principe een show met videoclips, aan elkaar gepraat door Jan & Co. vanuit een enorm leeg Ahoy' met een supergaaf podium, puntentelling is ook van daaruit, met de nodige manke videoverbindingen en dan is daar ter plekke iemand die in Reykjavik wel even een confettikanonnetje wil afvuren zodra de uitslag bekend is.
pi_197796983
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:30 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
Ik begrijp niet waarom je liveshows in een bioscoop zou willen kijken. Thuis kan ik meezingen, meedansen en doe ik me tegoed aan een kaasplankje. Dat lukt in de bios niet :P
pi_197797007
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:49 schreef Cee het volgende:

[..]

Dan krijgen we in principe een show met videoclips, aan elkaar gepraat door Jan & Co. vanuit een enorm leeg Ahoy' met een supergaaf podium, puntentelling is ook van daaruit, met de nodige manke videoverbindingen en dan is daar ter plekke iemand die in Reykjavik wel even een confettikanonnetje wil afvuren zodra de uitslag bekend is.
Limassol* :P
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_197797018
Hmmm, ik vind het tof dat het doorgaat, maar hoop dat ik er wel ergens live bij mag zijn.

@Greys komt er nog een gesprek met Sietse? Mogen we meedenken met hoe de fans toch betrokken blijven?
dag
  ESF Reporter woensdag 3 februari 2021 @ 13:52:42 #188
87554 Cee
Welluk?
pi_197797036
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:51 schreef Nexum het volgende:

[..]

Limassol* :P
Lekker, in het zonnetje. O+ Ook goed Nexie!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 februari 2021 @ 13:55:21 #189
163650 Greys
pi_197797087
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:51 schreef Peter het volgende:
Hmmm, ik vind het tof dat het doorgaat, maar hoop dat ik er wel ergens live bij mag zijn.

@:greys komt er nog een gesprek met Sietse? Mogen we meedenken met hoe de fans toch betrokken blijven?
We zullen dat binnenkort weer aanvragen maar weet bijna zeker dat dat weer mogelijk is hoor, een gesprek. :Y En dan openen we hier weer een vragentopic.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 3 februari 2021 @ 13:59:02 #190
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197797143
Hoop zo dat @Greys naar de show mag, als iemand het verdiend is zij het wel
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_197797258
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:32 schreef H_T het volgende:
Die optie gaat er komen, mits de family show door gaat. Dan kan je proberen voor diezelfde show opnieuw een ticket te kopen. Als je al twijfelde of om een andere reden niet zeker bent dat je wil gaan kan je inderdaad gewoon geld terug accepteren en de rest laten schieten :)
Ik zou het vervelend vinden als ik kaarten heb terwijl een diehard fan niet kan gaan :P

Maar tegelijkertijd, als het kan is het wel leuk om te gaan, ik ben tegen die tijd dan al anderhalf jaar nergens geweest |:)

Dus ja, ik weet het nog niet, ik zie wel :P
Koel en donker bewaren
pi_197797289
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:49 schreef Cee het volgende:

[..]

Dan krijgen we in principe een show met videoclips, aan elkaar gepraat door Jan & Co. vanuit een enorm leeg Ahoy' met een supergaaf podium, puntentelling is ook van daaruit, met de nodige manke videoverbindingen en dan is daar ter plekke iemand die in Reykjavik Parijs wel even een confettikanonnetje wil afvuren zodra de uitslag bekend is.
:+
Koel en donker bewaren
pi_197797305
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:49 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ik begrijp niet waarom je liveshows in een bioscoop zou willen kijken. Thuis kan ik meezingen, meedansen en doe ik me tegoed aan een kaasplankje. Dat lukt in de bios niet :P
Ja lijkt me ook geen fijne optie. Als je dan toch niet in de zaal aanwezig bent, dan liever gewoon thuis waar je kan doen wat je wil (of in een café oid ergens met een groep, als dat tegen die tijd op een of andere manier kan/mag :')).

Ik heb weleens een concert (van Muse) in de bioscoop gezien. Allemaal leuk qua scherm en geluid enzo, maar het is toch weird dat je er stil naar zit te kijken.
Koel en donker bewaren
  woensdag 3 februari 2021 @ 14:12:35 #194
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197797335
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:49 schreef Cee het volgende:

[..]

Dan krijgen we in principe een show met videoclips, aan elkaar gepraat door Jan & Co. vanuit een enorm leeg Ahoy' met een supergaaf podium, puntentelling is ook van daaruit, met de nodige manke videoverbindingen en dan is daar ter plekke iemand die in Reykjavik wel even een confettikanonnetje wil afvuren zodra de uitslag bekend is.
Dat kan niet misgaan :+
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_197797336
Ben wel benieuwd, voor wie kaarten had:
POLL
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 3 februari 2021 @ 14:12:57 #196
39237 crew  H_T
2733
pi_197797341
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 14:07 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik zou het vervelend vinden als ik kaarten heb terwijl een diehard fan niet kan gaan :P

Maar tegelijkertijd, als het kan is het wel leuk om te gaan, ik ben tegen die tijd dan al anderhalf jaar nergens geweest |:)

Dus ja, ik weet het nog niet, ik zie wel :P
Als je dat eerste echt te erg vindt kan je altijd nog op het forum zoeken naar iemand die achter het net heeft gevist ;) Maar je kijkt zelf ook al jaren naar de shows, post mee op een Songfestivalforum, dus je bent zelf heus wel fan genoeg om gewoon recht te hebben op zo'n ticket voor zover je daar van kan spreken :) Je bent niet iemand die zegt supertrots te zijn omdat Laurens Dunken met zijn liedje Losing Game heeft gewonnen wil ik maar zeggen :)

En als je zelf niet reageert weet je nog steeds niet bij wie je ticket wel terecht komt en of die het wel 'verdient'. Als je zelf wil gaan zou ik er gewoon voor gaan :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_197797357
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:59 schreef AgnesGru het volgende:
Hoop zo dat @:Greys naar de show mag, als iemand het verdiend is zij het wel
True! Desnoods dat Greys anders als press mag gaan en dan de zaal en alles eromheen in de levende lijve mag zien namens ons :)
  woensdag 3 februari 2021 @ 14:15:08 #198
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_197797380
Heedf iemand een overzicht van alle orgsnisatie-topics?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 3 februari 2021 @ 14:15:38 #199
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_197797391
quote:
14s.gif Op woensdag 3 februari 2021 14:15 schreef Andromache het volgende:
Heedf iemand een overzicht van alle orgsnisatie-topics?
pssst zie FB
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  ESF Reporter woensdag 3 februari 2021 @ 14:15:54 #200
87554 Cee
Welluk?
pi_197797396
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 14:12 schreef H_T het volgende:

[..]

Als je dat eerste echt te erg vindt kan je altijd nog op het forum zoeken naar iemand die achter het net heeft gevist ;) Maar je kijkt zelf ook al jaren naar de shows, post mee op een Songfestivalforum, dus je bent zelf heus wel fan genoeg om gewoon recht te hebben op zo'n ticket voor zover je daar van kan spreken :) Je bent niet iemand die zegt supertrots te zijn omdat Laurens Dunken met zijn liedje Losing Game heeft gewonnen wil ik maar zeggen :)

En als je zelf niet reageert weet je nog steeds niet bij wie je ticket wel terecht komt en of die het wel 'verdient'. Als je zelf wil gaan zou ik er gewoon voor gaan :)
En ik ben best wel benieuwd naar een Guanabanarecensie van hoe ze dit allemaal heeft ervaren.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')