Dat zei ik ook net ja, verdacht.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:00 schreef DaMart het volgende:
Marije is best makkelijk met nog even een bordje omdraaien voor 50 euro minder in de pot.
Enige mollen gedrag deze opdracht eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:01 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Ja ook bij haar zelf. Ze wist waarschijnlijk dat het om haar ging maar wilde toch een extra foto
Ik vond het zelf ook onduidelijk in die gevallenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:00 schreef DaMart het volgende:
Marije is best makkelijk met nog even een bordje omdraaien voor 50 euro minder in de pot.
Deze is ook wel lastig te mollen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:03 schreef Redefine het volgende:
Dit seizoen gaan veel opdrachten opvallend goed eigenlijk.
Mja om nou voor 50 euro minder een molactie te doen...quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:01 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Ja ook bij haar zelf. Ze wist waarschijnlijk dat het om haar ging maar wilde toch een extra foto
Dat is waar. Bij de foto's valt het te snel op als jij als enige hebt lopen kloten. En bij het raden ben je afhankelijk van de andere kandidaat of je echt kunt mollen.quote:
Gmtaquote:
Ik zie eigenlijk alleen nog maar Lakshmiquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:06 schreef Redefine het volgende:
Ik vind het tot nu toe ook een prima seizoen. Leuke groep, mooie omgeving, leuke opdrachten. Alleen doet er ook nog een Mol mee, waar we ons eigenlijk niet mee bezig houden
En ze staat het meest te klooien met het het touw.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:12 schreef Moira het volgende:
Opvallend dat Renée zegt alle sleutels geprobeerd te hebben en dat Rocky er daarna toch nog een open krijgt
Net zoals Kees bij die 2013 finaleopdrachtquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
En ze staat het meest te klooien met het het touw.
Ja, dat ze mingeld hebben gepakt horen we zo welquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:16 schreef Redefine het volgende:
Beetje jammer dat wij niet kunnen zien welke ze echt pakken.
Ik vermoed het laatste eigwnlijk, ligt er wel heel dik bovenop nu?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:17 schreef Fleischmeister het volgende:
Of Joshua is de mol of hij gaat er vandaag uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |