quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:38 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik wilde zeggen lekker op tijd aangekondigd... maar zie dat het pas volgende week is.
Als je ooit een keer darts hebt gekeken dan weet je dat Jacques totaal geen voetbalfan isquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:34 schreef Scrummie het volgende:
Wie?
Oke even serieus:
Wat is uw favoriete voetbalclub?
Dus we weten dan ook onder welke naam hij al jaren in DRT post?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:39 schreef Viv het volgende:
Even voor de duidelijkheid: dit topic is de aankondiging, zodat geïnteresseerden alvast een mooie vraag kunnen bedenken en op het goede moment online zullen zijn.
De daadwerkelijke Q&A volgt in een nieuw topic, waar ieder zijn/haar vragen zelf aan Jacques mag stellen.
Hij heeft zijn account onlangs pas aangemaakt, op mijn uitnodiging. Maar wie goed in DRT zoekt, zal zien dat hij zich inmiddels al kenbaar gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus we weten dan ook onder welke naam hij al jaren in DRT post?
Mocht je dan niet aanwezig kunnen zijn kun je natuurlijk je vraag hieronder ook al plaatsen maar we kunnen niet beloven dat we er dan aan toe komen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:39 schreef Viv het volgende:
Even voor de duidelijkheid: dit topic is de aankondiging, zodat geïnteresseerden alvast een mooie vraag kunnen bedenken en op het goede moment online zullen zijn.
De daadwerkelijke Q&A volgt in een nieuw topic, waar ieder zijn/haar vragen zelf aan Jacques mag stellen.
Ja klopt, je mag hier vragen achterlaten, maar ik verwacht wel dat het Q&A-uurtje zó kan omvliegen met alle vragen die live gesteld zullen worden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mocht je dan niet aanwezig kunnen zijn kun je natuurlijk je vraag hieronder ook al plaatsen maar we kunnen niet beloven dat we er dan aan toe komen.
(ik ben er dan niet ben ik bang)
Maar bedankt voor de verduidelijking.
Ik heb wel eens met hem gegooidquote:
Ligt eraan hoelang de kroegen dicht blijvenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:28 schreef AllesKaputt het volgende:
Denk je dat we binnen een aantal jaar (5 tot 10) geen viesdikke darters meer zien in de top?
Wie weet, als jullie je keurig gedragen aanstaande vrijdag.quote:Op zondag 17 januari 2021 02:40 schreef spleeh het volgende:
Nu je een account hebt blijf je ook actief op FOK!?
Sjak gaat kennismaken met het warme bad dat DRT isquote:Op zondag 17 januari 2021 03:27 schreef Viv het volgende:
[..]
Wie weet, als jullie je keurig gedragen aanstaande vrijdag.
Hij is namelijk in het algemeen niet zo gecharmeerd van internetfora, vanwege het effect van anonimiteit op het fatsoen van sommige mensen. Maar: hij wil het dus wel een uurtje proberen!
Alsof ze thuis geen bittergarnituurtjes en bacootjes kunnen verorberen...quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ligt eraan hoelang de kroegen dicht blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 januari 2021 17:07 schreef Moira het volgende:
@:JR-Style-93 die topicheaderLigt eraan waarvoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ze zijn altijd in Nederland, behalve Arjan.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 08:57 schreef Nielsch het volgende:
Wat is je favoriete hotel in Londen als je daar voor een toernooi bent?
Welk bier drink je als je in Londen bent het liefst?
oh gewoon vanuit de studio. ik dacht dat ze daar op locatie in zo'n hokje zaten... toch wel jammer (voor hem, lijkt me namelijk een leuke bijkomstigheid).quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:51 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ze zijn altijd in Nederland, behalve Arjan.
Niet het WK gezien waar de 2 commentatoren in de keuken zaten?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
oh gewoon vanuit de studio. ik dacht dat ze daar op locatie in zo'n hokje zaten... toch wel jammer (voor hem, lijkt me namelijk een leuke bijkomstigheid).
nee ik kijk nooit dartsquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Niet het WK gezien waar de 2 commentatoren in de keuken zaten?
Duitsers hebben dat totaal niet natuurlijkquote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:40 schreef Caland het volgende:
Ik ben er vanavond helaas niet maar ik zou heel graag van Zjak willen weten wat hij vindt van het Nederlandse dartspubliek. Ik ben wel eens bij zo'n eurotourtoernooitje in Nederland geweest en daar vond ik men toch vrij onsportief jegens de niet Nederlandse darters, in strijd met de nobele dartssport.
Geen idee, daar kom ik niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:29 schreef spleeh het volgende:
[..]
Duitsers hebben dat totaal niet natuurlijk
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga het denk ik ook missen, dus mijn brandende vraag is, hoe ziet Jacques de toekomst van godstalent Justin van Tergouw de komende jaren? Mits blessurevrij.
Ik zal dit eens vragenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:40 schreef Caland het volgende:
Ik ben er vanavond helaas niet maar ik zou heel graag van Zjak willen weten wat hij vindt van het Nederlandse dartspubliek. Ik ben wel eens bij zo'n eurotourtoernooitje in Nederland geweest en daar vond ik men toch vrij onsportief jegens de niet Nederlandse darters, in strijd met de nobele dartssport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |