iedereen doet mee aan de puntentelling
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Oh een normaal antwoord, dat ben ik niet van je gewendquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Ben je nou eens klaar met klagen en zuur doen, ik zie je al een uur ofzo zurenIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Paul zegt zo maar lieffiesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nette kaap knul.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is wat dat de DTS er voor op slot moeten gooien om mij van de eerste plaats te krijgen hequote:![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul heeft al een paar posts geen 'hee' op het eind, wat is dit
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Valt het heel erg op?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wat dat de DTS er voor op slot moeten gooien om mij van de eerste plaats te krijgen he
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
Paul heeft al een paar posts geen 'hee' op het eind, wat is dit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oepssssssssss
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Doet het pijn?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wat dat de DTS er voor op slot moeten gooien om mij van de eerste plaats te krijgen he
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Steukertquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:59 schreef Paul het volgende:
Dus Dotteke boljen tot 31 jan en murp isch kampioen
Dat zegt genoeg over hou goed jij wel niet bentquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wat dat de DTS er voor op slot moeten gooien om mij van de eerste plaats te krijgen he![]()
![]()
The Queen of DTS![]()
Mijn Dot heeft al vaker gewonnen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een beetjequote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wat dat de DTS er voor op slot moeten gooien om mij van de eerste plaats te krijgen he![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nee, in de verste verte niet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die van mij ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn Dot heeft al vaker gewonnen.![]()
Wat een toeval![]()
![]()
Ja hulde ik zou het ook willenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn Dot heeft al vaker gewonnen.Iedereen is een kutlultrut
Dank u dit is te veel eerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over hou goed jij wel niet bent![]()
The Queen of DTS
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over hou goed jij wel niet bent![]()
The Queen of DTS
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Das zonde van die steakquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:01 schreef hemarookworst het volgende:
Een steak onder water mag wel toch? @:paul @:murp
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
Ga toch krassen, dan win je eens wat
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
-weg-
[ Bericht 99% gewijzigd door murp op 15-01-2021 18:15:05 ]Iedereen is een kutlultrut
Maar hopen dat hij er niets om geeft anders hebben we dit gedoe elke maandquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wel jammer dat mijn FOK!-vriendin van wie ik de naam niet noem bijna nooit hier komt posten heeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dank je, dat is liefquote:
Ach maakt niet uit waarin tochquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Je beseft dat je een queen van sneuigheid bent
De ene in dit en de ander weer in dat
Dan roep je haar toch, ze is van harte welkom hierquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:03 schreef Paul het volgende:
Wel jammer dat mijn FOK!-vriendin van wie ik de naam niet noem bijna nooit hier komt posten hee![]()
Alleen worsten en vissenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:01 schreef hemarookworst het volgende:
Een steak onder water mag wel toch? @:paul @:murp
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat zou wat zijn of niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maar hopen dat hij er niets om geeft anders hebben we dit gedoe elke maandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je een vrouw op fok wil vinden ben je verkeerd bezig. Je komt wat triest en kinderachtig over.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:03 schreef Paul het volgende:
Wel jammer dat mijn FOK!-vriendin van wie ik de naam niet noem bijna nooit hier komt posten heeIedereen is een kutlultrut
Dan ga je toch posten waar zij post heequote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:03 schreef Paul het volgende:
Wel jammer dat mijn FOK!-vriendin van wie ik de naam niet noem bijna nooit hier komt posten heeUw ADH vitamine Worst
Moet ik je weer schoppen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Je beseft dat je een queen van sneuigheid bent“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
Ga toch krassen, dan win je eens wat![]()
![]()
Niet, of je moet het voor in de soep makenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Prima hoor, jou neem ik ook al jaren niet serieusquote:Iedereen is een kutlultrut
Ik heb ook een keer gewonnen.
Rustaaaaaghhquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima hoor, jou neem ik ook al jaren niet serieus![]()
![]()
Jij staat wel altijd in de top 5quote:
Joy....quote:
Ja ik heb nogal veel met goths rondgehangen.
Na de 30 ben ik de tel kwijtgeraakt hoeveel er van onder de krassen zaten!![]()
![]()
Bolk ofzoquote:Iedereen is een kutlultrut
Soury mag me nemen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb een keer in de top 20 gestaan. [ afbeelding ]![]()
Ik sta voor het eerst in de top 20quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb een keer in de top 20 gestaan. [ afbeelding ]
Met gemak.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
quote:
Andersom is een ander ploatjequote:Iedereen is een kutlultrut
Aai heftig.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Joy....
Ja ik heb nogal veel met goths rondgehangen.
Na de 30 ben ik de tel kwijtgeraakt hoeveel er van onder de krassen zaten!![]()
Joh.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is goldenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Delerium.
Morgen centimeters sneeuw jongens. Kan in dan eindelijk eens die slee gebruiken die al 20 jaar in de schuur stof staat te happen
Zonder wrijving geen glans![]()
Dus @Moira en Monopoly zijn triest en kinderachtig omdat ze verkerings hebben gekregen via fokquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je een vrouw op fok wil vinden ben je verkeerd bezig. Je komt wat triest en kinderachtig over.
Ik heb van de week nog een zak napoleons meegenomenquote:
Weeralarm code rood!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:12 schreef Haags het volgende:
Morgen centimeters sneeuw jongens. Kan in dan eindelijk eens die slee gebruiken die al 20 jaar in de schuur stof staat te happen![]()
![]()
Ik ga hier van trippenquote:Iedereen is een kutlultrut
Wij hebben een arreslee.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:12 schreef Haags het volgende:
Morgen centimeters sneeuw jongens. Kan in dan eindelijk eens die slee gebruiken die al 20 jaar in de schuur stof staat te happen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh jeee dan moet die uitgebreidt wordenquote:
Jankmuil 1quote:Iedereen is een kutlultrut
Nr. 2quote:Iedereen is een kutlultrut
Is die van mijnquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh jeee dan moet die uitgebreidt worden![]()
![]()
Ik weet nog dat toen het geïntroduceerd werd er wat sneeuwvlokjes heel rustig naar beneden dwarrelden en een flinterdun laagje op de grond vormden, en mijn ouders me van station Zutphen moesten ophalen omdat de treinen niet meer verder gingen!quote:Werd gratis koffie uitgedeeld aan de onderkoelde gestrande reizigers enzo!
![]()
![]()
Haags.quote:
Die kan wegblijven vanwegen lelijkquote:Iedereen is een kutlultrut
Jaar of 2 terug nog gebruikt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:12 schreef Haags het volgende:
Morgen centimeters sneeuw jongens. Kan in dan eindelijk eens die slee gebruiken die al 20 jaar in de schuur stof staat te happen
Was wel 1 avond geloof ik![]()
![]()
Je moet hem wel eerst helemaal lezenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:15 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat een lange disclaimer trouwens. TLDR;![]()
![]()
Is dat zo zeker dat je het kan gebruiken?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:12 schreef Haags het volgende:
Morgen centimeters sneeuw jongens. Kan in dan eindelijk eens die slee gebruiken die al 20 jaar in de schuur stof staat te happenUw ADH vitamine Worst
Gebruiken kan altijd, maar zonder sneeuw wordt het wel wat minder fijn jaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is dat zo zeker dat je het kan gebruiken?
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Gebruiken kan altijd, maar zonder sneeuw wordt het wel wat minder fijn ja
Uw ADH vitamine Worst
Ga je morgen 'EEN SNEEUWPOP MAKEN'?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Gebruiken kan altijd, maar zonder sneeuw wordt het wel wat minder fijn ja“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Heb je dit topic gezien?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:12 schreef Haags het volgende:
CRE / De bouw van de Notre dame in 63.000+ steentjes
![]()
![]()
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ga je morgen 'EEN SNEEUWPOP MAKEN'?![]()
Maar ik vrees dat het erg laat is als je eindelijk kan gaan bouwen.
Ik heb er niks mee. Maar wel statige beesten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De juiste paarden even niet.
[ afbeelding ]![]()
Lego sobersoquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je dit topic gezien?
![]()
![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Zekerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je dit topic gezien?
![]()
![]()
Staat in myat. Te tof voor woorden
![]()
IK las dat er al een run op sleeen wasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als het goed is ligt er zondagochtend ook nog wel genoeg.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Jaaaaaa![]()
Maar ik vrees dat het erg laat is als je eindelijk kan gaan bouwen.
Hey mister dronequote:
Ik zit hem ook al te volgen, wel gaaf.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Zeker
Staat in myat. Te tof voor woordenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Vader en zoon.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ga je morgen 'EEN SNEEUWPOP MAKEN'?![]()
Wow! Ik wil dat!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je dit topic gezien?
![]()
![]()
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Dat is ieder dier.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:21 schreef aloa het volgende:
Ik vind paarden altijd van die onvoorspelbare beesten.![]()
![]()
Zo, wat een klus zegquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je dit topic gezien?
![]()
Deze reeks loopt al zo lang, maar ik moet denk ik weer even vertellen hoe het zit.• Iedereen mag hier posten• Iedereen mag iedereen bolken• iedereen mag de LaPo• Iedereen mag Kapen• Iedereen moet binnen de Policy van FOK! blijven• iedereen mag niet steken onder water geven• iedereen mag niet de moderatie aanvallen• iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent• iedereen doet gezellig mee• iedereen gaat weg als hij het niet leuk vind• iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen• iedereen laat de OP met rust• iedereen moet niet gaan klagen als iemand anders een nieuw topic opent als jij de LaPo heb• iedereen moet gewoon luisteren naar de moderatie• iedereen met een abbo kan ander users blokken, doe dat dan ook.• iedereen is welkom hier• iedereen bespreekt geen bans/ subforum bans of ander "afwezigheid"• iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken heb.• iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat.• iedereen moet niet reageren op diegene die over de grens gaat• iedereen hoort te weten hoe een TR knop werkt.• iedereen gaat niet klagen als hij de reeks niet meer leuk vind• iedereen weet dat je niet medestanders moet gaan zoeken bij andere users om je gelijk te halen• iedereen weet dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden.• iedereen weet dat je niet je privegegevens/priveleven op FOK! moet zetten.• iedereen weet dat overdaad schaad• iedereen weet dat je ongeveer 8 uur slaap moet hebben per dag• iedereen weet dat als je 24 uur op elkaars lip zit, dat er irritaties kunnen komen.• iedereen weet dat dit echt maar een spel is.• iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt. Neem dat niet van hun af100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
TLDR';quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:22 schreef Nattekat het volgende:
Deze reeks loopt al zo lang, maar ik moet denk ik weer even vertellen hoe het zit.• Iedereen mag hier posten• Iedereen mag iedereen bolken• iedereen mag de LaPo• Iedereen mag Kapen• Iedereen moet binnen de Policy van FOK! blijven• iedereen mag niet steken onder water geven• iedereen mag niet de moderatie aanvallen• iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent• iedereen doet gezellig mee• iedereen gaat weg als hij het niet leuk vind• iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen• iedereen laat de OP met rust• iedereen moet niet gaan klagen als iemand anders een nieuw topic opent als jij de LaPo heb• iedereen moet gewoon luisteren naar de moderatie• iedereen met een abbo kan ander users blokken, doe dat dan ook.• iedereen is welkom hier• iedereen bespreekt geen bans/ subforum bans of ander "afwezigheid"• iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken heb.• iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat.• iedereen moet niet reageren op diegene die over de grens gaat• iedereen hoort te weten hoe een TR knop werkt.• iedereen gaat niet klagen als hij de reeks niet meer leuk vind• iedereen weet dat je niet medestanders moet gaan zoeken bij andere users om je gelijk te halen• iedereen weet dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden.• iedereen weet dat je niet je privegegevens/priveleven op FOK! moet zetten.• iedereen weet dat overdaad schaad• iedereen weet dat je ongeveer 8 uur slaap moet hebben per dag• iedereen weet dat als je 24 uur op elkaars lip zit, dat er irritaties kunnen komen.• iedereen weet dat dit echt maar een spel is.• iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt. Neem dat niet van hun af“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dat geeft nietquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:21 schreef mazaru het volgende:
[..]Je bent wat kleiner dan de rest
[ afbeelding ]![]()
![]()
Eens. Wat een project man, echt niet normaalquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit hem ook al te volgen, wel gaaf.![]()
Mja, vroeg op dan want de 7 graden ligt op de loer.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als het goed is ligt er zondagochtend ook nog wel genoeg.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:21 schreef mazaru het volgende:
[..]Je bent wat kleiner dan de rest
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DTS is weer open en de spam is weer in volle gang
O wat een mooikequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is eigenlijk ieder dier.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:21 schreef aloa het volgende:
Ik vind paarden altijd van die onvoorspelbare beesten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen punt te verdienenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:25 schreef DerRabbit het volgende:
DTS is weer open en de spam is weer in volle gang
Tsjeuzus, dat zal een paar centen kosten! Heel erg gaaf, maar ik heb bij zulke bouwwerken zoiets van 'waar laat je zoiets in godsnaam' als het klaar is? Ding is 1m x 1m x 1m ofzo. Lijkt me wel leuk om te bouwen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit hem ook al te volgen, wel gaaf.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Hey Deisyyquote:
Ik denk de komende paar uur nog niet.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
nopequote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk de komende paar uur nog niet.![]()
Dat niet alleen, je moet het ook nog stofvrij houden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tsjeuzus, dat zal een paar centen kosten! Heel erg gaaf, maar ik heb bij zulke bouwwerken zoiets van 'waar laat je zoiets in godsnaam' als het klaar is? Ding is 1m x 1m x 1m ofzo. Lijkt me wel leuk om te bouwen.
Stofzuigerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat niet alleen, je moet het ook nog stofvrij houden.
Dat word weer in de kleine uurtjes hunten voor de punten
Hij doet het allemaal in de woonkamer zo te zien. Dus hij kan hem nog verslepen naar - ik denk - een hobbykamer?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tsjeuzus, dat zal een paar centen kosten! Heel erg gaaf, maar ik heb bij zulke bouwwerken zoiets van 'waar laat je zoiets in godsnaam' als het klaar is? Ding is 1m x 1m x 1m ofzo. Lijkt me wel leuk om te bouwen.
Zou het zelf ook niet snel afbreken nee.Zonder wrijving geen glans![]()
Dat is zeker wat.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
![]()
Dat zal niet lang duren.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In Parijs als vervangingquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tsjeuzus, dat zal een paar centen kosten! Heel erg gaaf, maar ik heb bij zulke bouwwerken zoiets van 'waar laat je zoiets in godsnaam' als het klaar is? Ding is 1m x 1m x 1m ofzo. Lijkt me wel leuk om te bouwen.Uw ADH vitamine Worst
Ik ben benieuwd of de verkiezingen doorgaan.
Als ik dit lees: Ernst Kuipers: Britse virusvariant kan al in maart dominant zijn in Nederland![]()
Blijven we in 2021 gewoon opgehoktquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:29 schreef aloa het volgende:
Als ik dit lees: Ernst Kuipers: Britse virusvariant kan al in maart dominant zijn in Nederland
Huh?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:30 schreef Chia het volgende:
Sinds wanneer is hier zo'n debielendisclaimer?![]()
Verbeterde versie van de topicpointer!Nog minder leesbaar, maar minder vervelend om overheen te scrollen!
![]()
![]()
Sinds een uurtje of whatever, sinds het weer van slot gehaald is.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:30 schreef Chia het volgende:
Sinds wanneer is hier zo'n debielendisclaimer?![]()
![]()
Ja die ene waarin de policy en andere gebruikelijke fatsoensregels op dit forum worden voorgekauwd.quote:![]()
Er wordt wel lekker mee geklierd.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:32 schreef ToT het volgende:
Verbeterde versie van de topicpointer!Nog minder leesbaar, maar minder vervelend om overheen te scrollen!
Ik had hem weer gemaakt heequote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:32 schreef ToT het volgende:
Op deze manier leest niemand het meer.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:32 schreef ToT het volgende:
![]()
Dit is de DTS versiequote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja die ene waarin de policy en andere gebruikelijke fatsoensregels op dit forum worden voorgekauwd.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
ah, is daar die 300 miljoen naartoe gegaan?quote:
Ah thnx. Ik klikte dit topic weer eens aan en toen kwam ik dat enorme vlak tegenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Sinds een uurtje of whatever, sinds het weer van slot gehaald is.![]()
![]()
Paul heeft hem juist weer gemaaktquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er wordt wel lekker mee geklierd.
quote:
Heb je alles klaar liggen voor de giga sneeuwval die ons land gaat bereiken morgen/zondag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je weet het nooit met Murpquote:
Dan mag hij het overdoen.quote:
Zowel mobiel als op dekstop zie ik trouwens telkens ' ⢠' aan het begin van elke regel, denk dat dat opsommingstekens moeten voorstellen?![]()
In Belgie is de eerste overleden aan de Zuid Afrikaanse, die schijnt andere verschijnselen te hebbenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:29 schreef aloa het volgende:
Als ik dit lees: Ernst Kuipers: Britse virusvariant kan al in maart dominant zijn in NederlandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey is the Bestquote:![]()
![]()
quote:Paul, werk aan de winkel!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:35 schreef Chia het volgende:
Zowel mobiel als op dekstop zie ik trouwens telkens ' ⢠' aan het begin van elke regel, denk dat dat opsommingstekens moeten voorstellen?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Vast niet, maar de winkel is dicht :/quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je alles klaar liggen voor de giga sneeuwval die ons land gaat bereiken morgen/zondag?![]()
Zo nog meer:quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Op mobiel is die topic pointer wel irritant
Tja, Paul he!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Op mobiel is die topic pointer wel irritantDus irritant!
![]()
![]()
Wie is er zo met die topicpointer aan het klooien dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik zie het ook op de laptopquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:35 schreef Chia het volgende:
Zowel mobiel als op dekstop zie ik trouwens telkens ' ⢠' aan het begin van elke regel, denk dat dat opsommingstekens moeten voorstellen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De immers schattige Pauliewaulie natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:37 schreef Dotteke het volgende:
Wie is er zo met die topicpointer aan het klooien dan?![]()
We zijn hem weer aan het repareren heequote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:37 schreef Dotteke het volgende:
Wie is er zo met die topicpointer aan het klooien dan?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ze moeten dat vaccineren versnellen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In Belgie is de eerste overleden aan de Zuid Afrikaanse, die schijnt andere verschijnselen te hebben![]()
Had je snel moeten bestellen onlinequote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:36 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Vast niet, maar de winkel is dicht :/
Las al dat er veel sleeën besteld waren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mokerlange topicpointer, de tering zeg
Tevens; hallo
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Kan je ergens actuele vaccinatiecijfers in Nederland vinden?quote:Uw ADH vitamine Worst
Hoorde ze vandaag al zeggen om iedereen die tweede dosis later te gevenquote:
Dan is iedereen wel minder beschermd, maar toch iets beschermdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je snel moeten bestellen online
Las al dat er veel sleeën besteld waren.Er valt ff anderhalve sneeuwvlok in het hele land in een week tijd en massaal worden de sleeën en schaatsen uit het vet gehaald en zit men voor de tv met Friese vlaggetjes te wapperen en leest men de Wikipedia-pagina van Evert van Benthem!
![]()
![]()
Haha, nu maar hopen dat ze op tijd bezorgd worden voordat de sneeuw weer weg is.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je snel moeten bestellen online
Las al dat er veel sleeën besteld waren.![]()
Heel veel snert wordt er al gemaakt en liters warme chocolademelkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]Er valt ff anderhalve sneeuwvlok in het hele land in een week tijd en massaal worden de sleeën en schaatsen uit het vet gehaald en zit men voor de tv met Friese vlaggetjes te wapperen en leest men de Wikipedia-pagina van Evert van Benthem!
Ik moet er altijd zo om lachen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]Er valt ff anderhalve sneeuwvlok in het hele land in een week tijd en massaal worden de sleeën en schaatsen uit het vet gehaald en zit men voor de tv met Friese vlaggetjes te wapperen en leest men de Wikipedia-pagina van Evert van Benthem!
Iets wat vanuit het niets tegen de benen van dames oprijdt terwijl het kreunt dat ze nu verkering met hem heeft.quote:![]()
Ja echt he, en het is nog niet voor een dag sneeuw Zegt wel hoe leuk men het vindt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:40 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Haha, nu maar hopen dat ze op tijd bezorgd worden voordat de sneeuw weer weg is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb jij dat niet beide in huis?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel veel snert wordt er al gemaakt en liters warme chocolademelk![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets wat vanuit het niets tegen de benen van dames oprijdt terwijl het kreunt dat ze nu verkering met hem heeft.![]()
![]()
Ik had idd een grote pan snert gemaaktquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel veel snert wordt er al gemaakt en liters warme chocolademelkUw ADH vitamine Worst
Is er nog niet, in België welquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je ergens actuele vaccinatiecijfers in Nederland vinden?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)evaccineerden-corona![]()
quote:had mij goed voorbereid
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets wat vanuit het niets tegen de benen van dames oprijdt terwijl het kreunt dat ze nu verkering met hem heeft.![]()
![]()
HELLO EVERYONE ITS THE BRADGE HEREquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:42 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Niet af en toe kunnen genieten van een flesje colaWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Heyquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:42 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Niet af en toe kunnen genieten van een flesje cola![]()
![]()
Halloquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:39 schreef R-woud93 het volgende:
Mokerlange topicpointer, de tering zeg
Tevens; hallo![]()
![]()
En balkenbrij enzo!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel veel snert wordt er al gemaakt en liters warme chocolademelk
Mensen vallen straks met bosjes tegelijk neer door hartinfacten door dichtgeslibte kransslagaders enzo!![]()
![]()
Lekker hoor, ik heb nog twee porties of zo in de vriezer liggen dan kan ik er ook weer aanquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had idd een grote pan snert gemaaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is niet veel anders te doenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, en het is nog niet voor een dag sneeuw Zegt wel hoe leuk men het vindt.![]()
![]()
Ah jij bent er ook weerquote:![]()
Goedenavond
~FEYENOORD~
Hey Bragdequote:![]()
Hey Woud
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet er altijd zo om lachen.![]()
![]()
Uiteraarrd. Zolang het invoeren vakje niet constant op "Bezig" blijft staan en ik moet refreshen is het leukquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ah jij bent er ook weer![]()
Goedenavond
Vaarwel FOK! 2007-2021.![]()
Ik wou hem al gaan zoeken.quote:
Oh is het weer zo ver?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:44 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Uiteraarrd. Zolang het invoeren vakje niet constant op "Bezig" blijft staan en ik moet refreshen is het leuk![]()
Erg jammer~FEYENOORD~
quote:WELLUS!
ANDERHALVE SNEEUWVLOK DEZE WEEK!
Dus het Friest dat 't kraakt!
Dan maar met mondkapjes voor schaatsen hoor!![]()
![]()
Met sneeuw krijg je geen ijs.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]WELLUS!
ANDERHALVE SNEEUWVLOK DEZE WEEK!
Dus het Friest dat 't kraakt!
Dan maar met mondkapjes voor schaatsen hoor!![]()
Ja schijt irritante bugquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh is het weer zo ver?![]()
Erg jammer
Denk dat het dat ook wel is.quote:
Alhoewel ik sneeuw altijd leuk vindWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb hier een F1 toets, een F2, een F3, een F4, dan een mysterieuze toets zonder tekst er op en daarnaast heb je F6, F7, F8, F9, F10, F11 en F12.quote:![]()
Moet je even klikken op updates gepauzeerd.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja de F5 knop, die gebruik ik ook steeds nadat ik iets gepost heb, maar hij springt niet automatisch naar de nieuwste post, dus je scrollt je soms een ongelukquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier een F1 toets, een F2, een F3, een F4, dan een mysterieuze toets zonder tekst er op en daarnaast heb je F6, F7, F8, F9, F10, F11 en F12.
Sneeuw is ook altijd leuk!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat het dat ook wel is.
Alhoewel ik sneeuw altijd leuk vind![]()
Loempia genot.
EEt smakelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dankewol.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt ja!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:48 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Ja de F5 knop, die gebruik ik ook steeds nadat ik iets gepost heb, maar hij springt niet automatisch naar de nieuwste post, dus je scrollt je soms een ongeluk
Overigens is het maar:
want dit toetsenbord is net nieuw; van de oude (die het nog prima deed) waren er vrij veel letters versleten.
9 van de 10 keer is dat de reden dat ik een nieuwe toetsenbord koop. Niet dat-ie echt defect is. Dat had ik wel met m'n Microsoft Curved nadat er cola of zo overheen gevallen was.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja!
Overigens is het maar:
[ afbeelding ]
want dit toetsenbord is net nieuw; van de oude (die het nog prima deed) waren er vrij veel letters versleten.
9 van de 10 keer is dat de reden dat ik een nieuwe toetsenbord koop. Niet dat-ie echt defect is. Dat had ik wel met m'n Microsoft Curved nadat er cola of zo overheen gevallen was.
Merci.quote:
Leuke brug.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja!
Overigens is het maar:
[ afbeelding ]
9 van de 10 keer is dat de reden dat ik een nieuwe toetsenbord koop. Niet dat-ie echt defect is. Dat had ik wel met m'n Microsoft Curved nadat er cola of zo overheen gevallen was.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik typte een keer "Bon apetit" tegen een Amerikaan.
"Ape tit? HAHAHAHAHAHAHA!!!!"![]()
![]()
Heb je een heul goed puntquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Thaise Curry is lekker...Vaarwel FOK! 2007-2021.![]()
Je kopt hem er even fijn in.quote:
quote:
Heee stelletje sukkels![]()
gvd een dag niet kunnen posten
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Ik zei het nog tegen Dot.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:57 schreef HiDiHo het volgende:
gvd een dag niet kunnen posten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gelukkig. Ik dacht dat ik de enige was.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:57 schreef HiDiHo het volgende:
gvd een dag niet kunnen postenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik stel voor om de daders alsnog 24uurs ban te geven ter compensatiequote:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik wel. Dagbaggergenotquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:57 schreef HiDiHo het volgende:
gvd een dag niet kunnen posten
Uw ADH vitamine Worst
Maar we zijn er weer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik stel voor om de daders alsnog 24uurs ban te geven ter compensatie![]()
![]()
mooi
bolkAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Waarom is er eigenlijk een dagbagger en een sc? Wat is het verschil?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* DJMO gaaptIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Bedtijd?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weest wel?quote:
Jemig op mobiel is die TP helemaal ellendeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is nu weer een kilometer lang.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:02 schreef Dotteke het volgende:
Jemig op mobiel is die TP helemaal ellende![]()
neuh nog niet.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Jup tenzij je iemand quotequote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:02 schreef Dotteke het volgende:
Jemig op mobiel is die TP helemaal ellende![]()
Ja echt hè. Scrol me de pleurusquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Allemaal jouw schuld.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:02 schreef Dotteke het volgende:
Jemig op mobiel is die TP helemaal ellende
Inderdaad. Lastig hoor.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook alquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik scrol me te pletter
Voor een letterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja klopt eigk welquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Dus @:moira en Monopoly zijn triest en kinderachtig omdat ze verkerings hebben gekregen via fokFuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: