Haags.quote:
Die kan wegblijven vanwegen lelijkquote:
Jaar of 2 terug nog gebruikt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:12 schreef Haags het volgende:
Morgen centimeters sneeuw jongens. Kan in dan eindelijk eens die slee gebruiken die al 20 jaar in de schuur stof staat te happen
Je moet hem wel eerst helemaal lezenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:15 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat een lange disclaimer trouwens. TLDR;
Is dat zo zeker dat je het kan gebruiken?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:12 schreef Haags het volgende:
Morgen centimeters sneeuw jongens. Kan in dan eindelijk eens die slee gebruiken die al 20 jaar in de schuur stof staat te happen
Gebruiken kan altijd, maar zonder sneeuw wordt het wel wat minder fijn jaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is dat zo zeker dat je het kan gebruiken?
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Gebruiken kan altijd, maar zonder sneeuw wordt het wel wat minder fijn ja
Ga je morgen 'EEN SNEEUWPOP MAKEN'?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Gebruiken kan altijd, maar zonder sneeuw wordt het wel wat minder fijn ja
Heb je dit topic gezien?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:12 schreef Haags het volgende:
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ga je morgen 'EEN SNEEUWPOP MAKEN'?
Ik heb er niks mee. Maar wel statige beesten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De juiste paarden even niet.
[ afbeelding ]
Lego sobersoquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je dit topic gezien?
CRE / De bouw van de Notre dame in 63.000+ steentjes
![]()
![]()
Zekerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je dit topic gezien?
CRE / De bouw van de Notre dame in 63.000+ steentjes
![]()
![]()
IK las dat er al een run op sleeen wasquote:
Als het goed is ligt er zondagochtend ook nog wel genoeg.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Jaaaaaa![]()
Maar ik vrees dat het erg laat is als je eindelijk kan gaan bouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |