Tsjeuzus, dat zal een paar centen kosten! Heel erg gaaf, maar ik heb bij zulke bouwwerken zoiets van 'waar laat je zoiets in godsnaam' als het klaar is? Ding is 1m x 1m x 1m ofzo. Lijkt me wel leuk om te bouwen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit hem ook al te volgen, wel gaaf.
Hey Deisyyquote:
Ik denk de komende paar uur nog niet.quote:
nopequote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk de komende paar uur nog niet.
Dat niet alleen, je moet het ook nog stofvrij houden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tsjeuzus, dat zal een paar centen kosten! Heel erg gaaf, maar ik heb bij zulke bouwwerken zoiets van 'waar laat je zoiets in godsnaam' als het klaar is? Ding is 1m x 1m x 1m ofzo. Lijkt me wel leuk om te bouwen.
Stofzuigerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat niet alleen, je moet het ook nog stofvrij houden.
Hij doet het allemaal in de woonkamer zo te zien. Dus hij kan hem nog verslepen naar - ik denk - een hobbykamer?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tsjeuzus, dat zal een paar centen kosten! Heel erg gaaf, maar ik heb bij zulke bouwwerken zoiets van 'waar laat je zoiets in godsnaam' als het klaar is? Ding is 1m x 1m x 1m ofzo. Lijkt me wel leuk om te bouwen.
Dat is zeker wat.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wat dat de DTS er voor op slot moeten gooien om mij van de eerste plaats te krijgen he![]()
Dat zal niet lang duren.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wat dat de DTS er voor op slot moeten gooien om mij van de eerste plaats te krijgen he![]()
In Parijs als vervangingquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Blijven we in 2021 gewoon opgehoktquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:29 schreef aloa het volgende:
Ik ben benieuwd of de verkiezingen doorgaan.
Als ik dit lees: Ernst Kuipers: Britse virusvariant kan al in maart dominant zijn in Nederland
Huh?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:30 schreef Chia het volgende:
Sinds wanneer is hier zo'n debielendisclaimer?
Sinds een uurtje of whatever, sinds het weer van slot gehaald is.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:30 schreef Chia het volgende:
Sinds wanneer is hier zo'n debielendisclaimer?
Ja die ene waarin de policy en andere gebruikelijke fatsoensregels op dit forum worden voorgekauwd.quote:
Er wordt wel lekker mee geklierd.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:32 schreef ToT het volgende:
Verbeterde versie van de topicpointer!Nog minder leesbaar, maar minder vervelend om overheen te scrollen!
Ik had hem weer gemaakt heequote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:32 schreef ToT het volgende:
Verbeterde versie van de topicpointer!Nog minder leesbaar, maar minder vervelend om overheen te scrollen!
Op deze manier leest niemand het meer.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:32 schreef ToT het volgende:
Dit is de DTS versiequote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja die ene waarin de policy en andere gebruikelijke fatsoensregels op dit forum worden voorgekauwd.
ah, is daar die 300 miljoen naartoe gegaan?quote:
Ah thnx. Ik klikte dit topic weer eens aan en toen kwam ik dat enorme vlak tegenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Sinds een uurtje of whatever, sinds het weer van slot gehaald is.
Paul heeft hem juist weer gemaaktquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er wordt wel lekker mee geklierd.
quote:
Je weet het nooit met Murpquote:
Dan mag hij het overdoen.quote:
In Belgie is de eerste overleden aan de Zuid Afrikaanse, die schijnt andere verschijnselen te hebbenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:29 schreef aloa het volgende:
Ik ben benieuwd of de verkiezingen doorgaan.
Als ik dit lees: Ernst Kuipers: Britse virusvariant kan al in maart dominant zijn in Nederland
Hey is the Bestquote:
quote:
Paul, werk aan de winkel!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:35 schreef Chia het volgende:
Zowel mobiel als op dekstop zie ik trouwens telkens ' ⢠' aan het begin van elke regel, denk dat dat opsommingstekens moeten voorstellen?
Vast niet, maar de winkel is dicht :/quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je alles klaar liggen voor de giga sneeuwval die ons land gaat bereiken morgen/zondag?
Zo nog meer:quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Op mobiel is die topic pointer wel irritant
Tja, Paul he!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Op mobiel is die topic pointer wel irritant
Ja ik zie het ook op de laptopquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:35 schreef Chia het volgende:
Zowel mobiel als op dekstop zie ik trouwens telkens ' ⢠' aan het begin van elke regel, denk dat dat opsommingstekens moeten voorstellen?
De immers schattige Pauliewaulie natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:37 schreef Dotteke het volgende:
Wie is er zo met die topicpointer aan het klooien dan?
We zijn hem weer aan het repareren heequote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:37 schreef Dotteke het volgende:
Wie is er zo met die topicpointer aan het klooien dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |