iedereen doet mee aan de puntentelling
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Oh een normaal antwoord, dat ben ik niet van je gewendquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Ben je nou eens klaar met klagen en zuur doen, ik zie je al een uur ofzo zurenIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Paul zegt zo maar lieffiesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nette kaap knul.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is wat dat de DTS er voor op slot moeten gooien om mij van de eerste plaats te krijgen hequote:![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul heeft al een paar posts geen 'hee' op het eind, wat is dit
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Valt het heel erg op?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wat dat de DTS er voor op slot moeten gooien om mij van de eerste plaats te krijgen he
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
Paul heeft al een paar posts geen 'hee' op het eind, wat is dit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oepssssssssss
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Doet het pijn?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wat dat de DTS er voor op slot moeten gooien om mij van de eerste plaats te krijgen he
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Steukertquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:59 schreef Paul het volgende:
Dus Dotteke boljen tot 31 jan en murp isch kampioen
Dat zegt genoeg over hou goed jij wel niet bentquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wat dat de DTS er voor op slot moeten gooien om mij van de eerste plaats te krijgen he![]()
![]()
The Queen of DTS![]()
Mijn Dot heeft al vaker gewonnen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een beetjequote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wat dat de DTS er voor op slot moeten gooien om mij van de eerste plaats te krijgen he![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Forum Opties Forumhop: Hop naar: