SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ik heb een note geplaatst, maar dat kun je volgende week pas zelf zienquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:59 schreef DW457 het volgende:
[..]
Hulde aan jou! (kan je dit ook even 'noten'? Ben stiekem best aardig hoor)
Z'n gangetje hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mwa.
Verder alles goed met u, jongedame?
ja, best aardig eigenlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb een note geplaatst, maar dat kun je volgende week pas zelf zien(zit een vertraging op om te voorkomen dat midden in een rel users nog bozer worden als ze direct door hebben dat ze genote zijn)
[..]
Z'n gangetje hoorDaar ook?
Leugens! Ik heb meer dan 3 notes en nooit een ban gehadquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij drie notes krijg je een ban. Heb je nooit op straat gevoetbald vroeger? Drie corners pienantie. Dat idee.
gefixtquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb helemaal geen note van Moira.
Maar ja zij ook niet van mij denk ik.
Sad.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, even weggehaald.
Ja maar laatste keer is uhm 5 jaar geleden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:12 schreef DW457 het volgende:
[..]
Echt? Ik nog nooit geloof ik (kan je dat ergens terugzien, btw?)
Jij schurk!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar laatste keer is uhm 5 jaar geleden.
Ik ook 1x als relatieve noob 48u omdat ik een bericht van iemand quotte waar hij zelf z'n privégegevens in had staan en 1x een maand zelf een afstudeerban aangevraagdquote:
In je notes staat dan een bericht als:quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:12 schreef DW457 het volgende:
[..]
Echt? Ik nog nooit geloof ik (kan je dat ergens terugzien, btw?)
Dat "user verplaatst naar" is het systeembericht dat je in een andere rechtengroep bent gezet. Als je mod wordt staat er bijv "User verplaatst naar groep Crew - Moderator Gehele publieke forum", en als je mod af gaat komt er "User verplaatst naar groep Algemeen - Member" te staan.quote:User verplaatst naar groep Algemeen - Banned - volledig
-hier plaatsen FA's dan de reden van de ban-
Je kunt weer posten op 16-01-2021 om 16:15.
In dat geval ben ik nog helemaal banloos...saai zeg.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:17 schreef Moira het volgende:
[..]
In je notes staat dan een bericht als:
[..]
Dat "user verplaatst naar" is het systeembericht dat je in een andere rechtengroep bent gezet. Als je mod wordt staat er bijv "User verplaatst naar groep Crew - Moderator Gehele publieke forum", en als je mod af gaat komt er "User verplaatst naar groep Algemeen - Member" te staan.
Maar als je dus niet zo'n bericht in je notes hebt staan is er dus nooit wat met je rechtengroep gebeurd.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:19 schreef Amarantha het volgende:
Moira wat ben je toch behulpzaam. Ik ben echt te lui voor dit soort uitleggen.
gelukkig kom je zelf al tot die conclusiequote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:20 schreef Moira het volgende:
[..]
[..]
gelukkig kom je zelf al tot die conclusie
Denk niet dat dat nieuws voor hen isquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is niet slim om te zeggen als de bazen meekijken.
Ja sowieso. Ook omdat ik vanaf dag 1 bijna met je praat hier en we elkaar kennen als stoners enz.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is niet slim om te zeggen als de bazen meekijken.
Echt hequote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:21 schreef Moira het volgende:
[..]
Denk niet dat dat nieuws voor hen is
Soms maakt ze ook spelfoutenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:21 schreef Moira het volgende:
[..]
Denk niet dat dat nieuws voor hen is
Ik ben medeverantwoordelijk voor het bestaan van de FOK!user/stonermod Amaranthaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja sowieso. Ook omdat ik vanaf dag 1 bijna met je praat hier en we elkaar kennen als stoners enz.
Was wel leuke binnenkomer. Heeft me wel meteen verslaafd gemaakt aan FOK!.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:23 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ben medeverantwoordelijk voor het bestaan van de FOK!user/stonermod Amarantha![]()
Was ook echt een leuke tijdquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was wel leuke binnenkomer. Heeft me wel meteen verslaafd gemaakt aan FOK!.
Wat ga je allemaal voor leuke dingen doen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:24 schreef CherryLips het volgende:
Nog 1 deadline en dan weekend
Denk ik.
Daar bestaat de meerderheid van mijn notes uitquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:17 schreef Moira het volgende:
[..]
In je notes staat dan een bericht als:
[..]
Dat "user verplaatst naar" is het systeembericht dat je in een andere rechtengroep bent gezet. Als je mod wordt staat er bijv "User verplaatst naar groep Crew - Moderator Gehele publieke forum", en als je mod af gaat komt er "User verplaatst naar groep Algemeen - Member" te staan.
Maar als je dus niet zo'n bericht in je notes hebt staan is er dus nooit wat met je rechtengroep gebeurd.
Slapen en badderen en lezen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal voor leuke dingen doen?
Ik zie vergelijkbare dingen uit de mijne iddquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar bestaat de meerderheid van mijn notes uit![]()
valt wel mee hoor. Morgenavond weer.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar lig je nu zeker hele dagen zelf in te bubbelen?
Serieusquote:
Nou ja nog niet natuurlijk maar dat hoorde ik op CNN, die zijn mee aan het jagen op de boefjes.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Serieushier zou je een taakstraf en een foei krijgen
Lekker hoor. Als ik je ooit trek met kerstlootjes krijg je een grote fles badschuim van mequote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:31 schreef Haags het volgende:
[..]
valt wel mee hoor. Morgenavond weer.
Soft erotisch dit wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker hoor. Als ik je ooit trek met kerstlootjes krijg je een grote fles badschuim van me
Booohhhhhhhquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker hoor. Als ik je ooit trek met kerstlootjes krijg je een grote fles badschuim van me
Ja nou nee, ietsje meer wel. Maar niet 30 jaar nee.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Serieushier zou je een taakstraf en een foei krijgen
Druk en kort leven had zij.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Strijd om het Binnenhof. Leuke docuserie. De eerste aflevering gaat over Jacoba van Beieren. Over haar heb ik ook ooit geschreven
Ze heeft 'em in ieder geval niet versleten met pissen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Interessante vrouw.
Oeh mooie beelden van Dordrecht ook
Uiteraard.quote:
Ga eten danquote:
Adblocker of iets? Ook niet in andere browser?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:46 schreef CherryLips het volgende:
M'n muis scrolt op sommige websites niet meer
Oke okequote:
Is het weer die tijd van de maand? Heb je dat niet net voor kerst gedaan?quote:
Ja eigenlijk is verjaardag en kerst wel genoeg maar ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand? Heb je dat niet net voor kerst gedaan?
Ik ga zo ook de oven aan zetten
Schijt aan de maatschappij! Durf je eigen leven te leven. ! Geen verantwoording aan de rest afleggen!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:00 schreef Amarantha het volgende:
Maatschappij is het daar niet mee eens.
Er zullen er best bij zitten die denken dat alle regels nu van de baan zijn en dat ze gewoon weer van alles mogen doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:00 schreef Koen66 het volgende:
Zouden er restaurants open gaan met als reden dat het kabinet is gevallen?
Vroegquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:07 schreef Amarantha het volgende:
Patat in de ovenzo alleen nog even saté bakken.
Moet straks ook weg dus moet sowieso beetje op tijd eten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vroegik zit nog aan een borrelhapje
Ik heb deze week voor het eerst in lange tijd weer een boek uitgelezen. (binnen een week zelfs)quote:
Is er iemand gevallen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:00 schreef Koen66 het volgende:
Zouden er restaurants open gaan met als reden dat het kabinet is gevallen?
Akkoord.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:11 schreef Karzai het volgende:
weinig zin om te koken, ik heb bockwursten gehaald, stokbroodje, ovenpatat erbij
Misschien als ze Aboutaleb inzetten?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:34 schreef Karzai het volgende:
Ik vrees voor de Pvda dat ze net 5 zeteltjes gaan halen
Dat is hun laatste hoop, maar die wil niet en is herstellende van een operatiequote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien als ze Aboutaleb inzetten?
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daar weet het zoontje van @:damart ook alles van
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:02 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ok, bij hoge uitzondering een foto van mij:jeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja tijdelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:02 schreef bitterbal het volgende:
zo kabinet gevallen? Geen Ruttegod meer?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRWEEKENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
[ afbeelding ]
Ben wel een beetje klaar met achterlijk dom rechtsvolkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:14 schreef bitterbal het volgende:
vandaar weer collega:
ja buitenlanders... ja ik weet dat jij ook een buitenlander bent hoor ( tegen mij) maar je hebt buitenlanders en buitenlanders.
Doe toch niet zo fucking domLeve de heere
ik zei niet eens wat het. ze zegt dat gewoon zo tegen mijquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ben wel een beetje klaar met achterlijk dom rechtsvolk
Ja dutseltje, had dan woensdag vrij gepakt dan had je voor ons het begin van de tweede Amerikaanse Burgeroorlog kunnen verslaan en duiden?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:12 schreef bitterbal het volgende:
heb nu 3 dagen omdat ik dus maandag al een vakantiedag heb opgenomen
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo, even de kaas die ik gekocht heb in de vuilnisbak gooien. Nadat ik er op gestampt heb uiteraard
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dutseltje, had dan woensdag vrij gepakt dan had je voor ons het begin van de tweede Amerikaanse Burgeroorlog kunnen verslaan en duiden?
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dutseltje, had dan woensdag vrij gepakt dan had je voor ons het begin van de tweede Amerikaanse Burgeroorlog kunnen verslaan en duiden?
Ook toen gewoon landverraad van een stel blanke supremacisten.quote:
Tegen de verheven hoofse Republikeinen jaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ook toen gewoon landverraad van een stel blanke supremacisten.
Ja, toen waren de Republikeinen nog een degelijke partij.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegen de verheven hoofse Republikeinen ja
Gelukkigquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard, heb ook niet echt erop gestampt.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:14 schreef bitterbal het volgende:
vandaar weer collega:
ja buitenlanders... ja ik weet dat jij ook een buitenlander bent hoor ( tegen mij) maar je hebt buitenlanders en buitenlanders.
Daarom ga ik mooi met de bus naar het station i.p.v. met de fiets.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kan je vast zeggen: het is KOUD.
wel mondkapje hequote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom ga ik mooi met de bus naar het station i.p.v. met de fiets.
Hoi lief buitenlandertje van mequote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:14 schreef bitterbal het volgende:
vandaar weer collega:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:29 schreef DW457 het volgende:
[..]
Hmm, en jij dan, popje, hoe zie jij eruit?
[ afbeelding ]
Ali Bquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Aantal jaar geleden was knuffelallochtoon toch nog een ding?
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaags
Nu niet dan, ik krijg al blikken als ik een blanke aanneemquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Aantal jaar geleden was knuffelallochtoon toch nog een ding?
Heb ik sofa rellen gemist?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:33 schreef bitterbal het volgende:
Ja je bent toch te simpel als je in een winkel gaat werken waar cheap ass dingen worden verkocht en dan gaat lopen ouwehoeren dat er teveel allochtonen komen. En dan nog je collega's voor allochtoon uitmaken maar er dna wel bij zeggen dat ik anders ben
ff serieus.
Bankzaken?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:35 schreef kwiwi het volgende:
Sta in de kou te wachten met m’n meubels die zo worden opgehaald
Ja, Kut Denenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee er is nogal veel gezeik op 'buuuuutenlanders'
Je hebt collega’s uit het oosten van het land?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee er is nogal veel gezeik op 'buuuuutenlanders'
Kun je niet de meubels buiten laten en zelf binnen zitten?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:35 schreef kwiwi het volgende:
Gaat dit over Seats and sofa’s?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:33 schreef bitterbal het volgende:
Ja je bent toch te simpel als je in een winkel gaat werken waar cheap ass dingen worden verkocht en dan gaat lopen ouwehoeren dat er teveel allochtonen komen. En dan nog je collega's voor allochtoon uitmaken maar er dna wel bij zeggen dat ik anders ben
ff serieus.
Je woont niet toevallig in een buurt waar de meubels verdwijnen als ze buiten staan en je zelf lekker warm binnen zit?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:35 schreef kwiwi het volgende:
Ja al zijn er ook wel veel hagenezen hoor die zo denken. Veel mensen denken gewoon echt niet door in het levenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt collega’s uit het oosten van het land?
ja misschien moeten we ff kappen met de naam :pquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat dit over Seats and sofa’s?
Bankuh en stoeluhquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien moeten we ff kappen met de naam :p
Nee, kan ze waarschijnlijk een week laten staanquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je woont niet toevallig in een buurt waar de meubels verdwijnen als ze buiten staan en je zelf lekker warm binnen zit?
Ok.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien moeten we ff kappen met de naam :p
wat een aannames.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja al zijn er ook wel veel hagenezen hoor die zo denken. Veel mensen denken gewoon echt niet door in het leven
als je in een winkel met voornamelijk klanten met een niet westerse achtergrond werkt zal je indd veel van dit soort mensen krijgen die niet tevreden zijn.
het is allemaal geen hogere wiskunde ofzo
En mij dan als een goeie allochtoon bestempelenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat een aannames.
Er zijn ook genoeg blanke mensen die lui zijn en een uitkering hebben
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat een aannames.
Er zijn ook genoeg blanke mensen die lui zijn en een uitkering hebben
Schande. Je bent gewoon een smeuïge balvormige snack, en dient ook als zodanig aangesproken te wordenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En mij dan als een goeie allochtoon bestempelen![]()
Preciesquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Schande. Je bent gewoon een smeuïge balvormige snack, en dient ook als zodanig aangesproken te worden
Gezellig met onze knuffel buitenlanderquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:41 schreef dud0r het volgende:
* dud0r laat een klein boertje
Hoe is het hier?
a, maar ze kennen je nog maar netquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En mij dan als een goeie allochtoon bestempelen![]()
ja wat voorbarig van zequote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:42 schreef gianni61 het volgende:
j
[..]
a, maar ze kennen je nog maar net
Ik heb dven niet gezien hier.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Gezellig met onze knuffel buitenlander
Jezus dat is kut dat je met Rotterdammers moet werkenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:45 schreef Karzai het volgende:
Ja ik werk met turken, polen, antillianen, surinamers, nigerianen en Rotterdammers!
Soms verschijnt hij ook hier.quote:
Dat is correctquote:
Ja dan zullen ze op dat 'goeie' wel terugkomen ...quote:
Geen hagenezen, dat scheeltquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:45 schreef Karzai het volgende:
Ja ik werk met turken, polen, antillianen, surinamers, nigerianen en Rotterdammers!
Ben nu still, zometeen valt haags binnen met zijn legertjequote:
Ach je kan toch wel een portie Bitterballen aan??quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben nu still, zometeen valt haags binnen met zijn legertje![]()
Met een portie Bitterballen weet ik wel raadquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ach je kan toch wel een portie Bitterballen aan??
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met een portie Bitterballen weet ik wel raad
Walgelijkquote:
Jij mag er wel eentje met mosterdquote:
Ook walgelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij mag er wel eentje met mosterd
Het is weekend. Die komt maandag pas weerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben nu still, zometeen valt haags binnen met zijn legertje![]()
Stop eens met die bitterballen praat. Ik krijg trek.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met een portie Bitterballen weet ik wel raad
Ja, maar nu niet meer hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daar weet het zoontje van @:damart ook alles van
Over 4 tot 6 weken. Maar het is al fijn dat hij weer thuis is, ook al is hij nog niet mobiel. Kunnen hem in ieder geval weer vasthouden en een knuffel gevenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]![]()
hoop dat de beste knul snel uit het gips mag
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is weekend. Die komt maandag pas weer
[..]
Stop eens met die bitterballen praat. Ik krijg trek.
Straks glijd ik van al die praat zo bij bitterbal in de dm
Sliding into that DM like:quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is weekend. Die komt maandag pas weer
[..]
Stop eens met die bitterballen praat. Ik krijg trek.
Straks glijd ik van al die praat zo bij bitterbal in de dm
Zo doe jij dat.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sliding into that DM like:
[ afbeelding ]
Nee joh, gewoon zoquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo doe jij dat.
Ik doe het meer zo
[ afbeelding ]
Alsof ik dat neit al door hadquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.hartvannederl(...)arinierskalender.jpg
Je geilt op een url uit de marinekalender.
Gewoon volop er in rammen en klaarkomen exploderen?quote:
Oh ik doelde meer op een algeheel gebrek aan subtiliteit, jij moet het gelijk weer vies makenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon volop er in rammen en klaarkomen exploderen?
Dat is meestal het geval dat het vies wordt bij een explosiequote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik doelde meer op een algeheel gebrek aan subtiliteit, jij moet het gelijk weer vies maken
Na Duitsland volgt NL denk ik (met lichte druk van Angela)quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:09 schreef bitterbal het volgende:
Wanneer zouden ze die eventuele avondklok in laten gaan?
15 maart. Precies een jaar nadat de Horeca voor het eerst dicht ging..quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:09 schreef bitterbal het volgende:
Wanneer zouden ze die eventuele avondklok in laten gaan?
En dan doen ze zeker de horeca ook weer openquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
15 maart. Precies een jaar nadat de Horeca voor het eerst dicht ging..
En weer lekker direct dikke rave festivals houden van 5.000 + mensenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan doen ze zeker de horeca ook weer open
Kan ik tenminste normaal mijn 40ste verjaardag vierenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan doen ze zeker de horeca ook weer open
Daar heb ik ook nog goede hoop op, maar eerst volgende week nog 38 wordenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kan ik tenminste normaal mijn 40ste verjaardag vieren![]()
Over 2 jaar zal het wel weer mogen. Ik ben dus over 2 maanden aan de beurt om aan mijn tweede jeugd te beginnen...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog goede hoop op, maar eerst volgende week nog 38 worden
Die ken i nog nietquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.bd.nl/hilvare(...)%2Fwww.google.com%2F
@:Bitterbal
oh ja, wordt langzaam tijd voor de midlife crisis.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Over 2 jaar zal het wel weer mogen. Ik ben dus over 2 maanden aan de beurt om aan mijn tweede jeugd te beginnen...
Haha nog geen A rijbewijs?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, wordt langzaam tijd voor de midlife crisis.
Eens kijken wat een motorrijbewijs kost.
nee, ik ben wat jonger dan jij he, mijn crisis moet nog beginnenquote:
Oh is ook niks aan, heb op mijn 18e A B en C gedaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik ben wat jonger dan jij he, mijn crisis moet nog beginnen
maar nee, motor rijden boeit me totaal niet.
Je hebt meteen ook je A en C gedaanquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh is ook niks aan, heb op mijn 18e A B en C gedaan.![]()
Het zei mij ook niks, toen ik het op het nieuws hoordequote:
Hoe dronken ben je ondertussen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit nog steeds in die afscheidsborrel sinds 16:00
Moeten we toch maar eens gaan zodra die weer open is.quote:
Nikkie is zelf natuurlijk een jongenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Kinderen kijken een kinderprogramma “de makeupclup” met die Nikkie.
Doen meer jongens aan mee dan meisjes.
Ik dacht een varkentje als ik dat hoofd zo zagquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nikkie is zelf natuurlijk een jongen
Ook, maar vorig jaar kwam Nikkie met het nieuws dat ze geboren is met een piemeltje..quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik dacht een varkentje als ik dat hoofd zo zag
was op zich ook niet een hele grote schok..quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook, maar vorig jaar kwam Nikkie met het nieuws dat ze geboren is met een piemeltje..
Mooi, kunnen kerels die lelijke bakkes ook eens een beetje wegwerken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Kinderen kijken een kinderprogramma “de makeupclup” met die Nikkie.
Doen meer jongens aan mee dan meisjes.
denk dat ik beter direct voor een face lift kan gaanquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi, kunnen kerels die lelijke bakkes ook eens een beetje wegwerken.
Ja we mogen wel weer eens een beetje ons best gaan doenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
4100 ziekenhuisopnames in 1 dag in UK. In Nederland liggen er minder mensen in totaal in het ziekenhuis met COVID.
Ze kunnen tegenwoordig ook gezichten transplanteren.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat ik beter direct voor een face lift kan gaan
Daar heb ik wat over gelezen. Had ik weer wat geleerd over iets wat me totaal niet interesseert.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook, maar vorig jaar kwam Nikkie met het nieuws dat ze geboren is met een piemeltje..
Lekker bezigquote:
Zijn niet meer nummer één van Europaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja we mogen wel weer eens een beetje ons best gaan doen
Ja, maar heb je het niet echt voor het uitkiezen denk ikquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kunnen tegenwoordig ook gezichten transplanteren.
Mooi. kan ik overdag nog gaan fietsenquote:
had je weer eens een ban te pakken?quote:
3de in 16 dagen, #trotsquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had je weer eens een ban te pakken?
hoe krijg je het voor elkaar?quote:
Zal wel alleen 's nachts een nat vlokje vallen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja lees 't net.. Verwachting is alweer aangepast, allemaal wat latere minder heftig.
Geen idee, 't zal allemaal wel loslopen als 't boven nul blijft.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal wel alleen 's nachts een nat vlokje vallen.
gele sneeuw?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:16 schreef Solotovski het volgende:
Hier ging t vanmiddag wel loesoe met sneeuw
Hoop t niet anders zit t allemaal in mn mondquote:
Thee ook goed?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
KOFFIE KOFFIE EEN LEKKER BÈKSKE KOFFIE
kaassoufleijs met aromatquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoop t niet anders zit t allemaal in mn mond
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar besef net dat ik ook warme chocolademelk kan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |