SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ik heb een note geplaatst, maar dat kun je volgende week pas zelf zienquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:59 schreef DW457 het volgende:
[..]
Hulde aan jou! (kan je dit ook even 'noten'? Ben stiekem best aardig hoor)
Z'n gangetje hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mwa.
Verder alles goed met u, jongedame?
ja, best aardig eigenlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb een note geplaatst, maar dat kun je volgende week pas zelf zien(zit een vertraging op om te voorkomen dat midden in een rel users nog bozer worden als ze direct door hebben dat ze genote zijn)
[..]
Z'n gangetje hoorDaar ook?
Leugens! Ik heb meer dan 3 notes en nooit een ban gehadquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij drie notes krijg je een ban. Heb je nooit op straat gevoetbald vroeger? Drie corners pienantie. Dat idee.
gefixtquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb helemaal geen note van Moira.
Maar ja zij ook niet van mij denk ik.
Sad.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, even weggehaald.
Ja maar laatste keer is uhm 5 jaar geleden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:12 schreef DW457 het volgende:
[..]
Echt? Ik nog nooit geloof ik (kan je dat ergens terugzien, btw?)
Jij schurk!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar laatste keer is uhm 5 jaar geleden.
Ik ook 1x als relatieve noob 48u omdat ik een bericht van iemand quotte waar hij zelf z'n privégegevens in had staan en 1x een maand zelf een afstudeerban aangevraagdquote:
In je notes staat dan een bericht als:quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:12 schreef DW457 het volgende:
[..]
Echt? Ik nog nooit geloof ik (kan je dat ergens terugzien, btw?)
Dat "user verplaatst naar" is het systeembericht dat je in een andere rechtengroep bent gezet. Als je mod wordt staat er bijv "User verplaatst naar groep Crew - Moderator Gehele publieke forum", en als je mod af gaat komt er "User verplaatst naar groep Algemeen - Member" te staan.quote:User verplaatst naar groep Algemeen - Banned - volledig
-hier plaatsen FA's dan de reden van de ban-
Je kunt weer posten op 16-01-2021 om 16:15.
In dat geval ben ik nog helemaal banloos...saai zeg.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:17 schreef Moira het volgende:
[..]
In je notes staat dan een bericht als:
[..]
Dat "user verplaatst naar" is het systeembericht dat je in een andere rechtengroep bent gezet. Als je mod wordt staat er bijv "User verplaatst naar groep Crew - Moderator Gehele publieke forum", en als je mod af gaat komt er "User verplaatst naar groep Algemeen - Member" te staan.
Maar als je dus niet zo'n bericht in je notes hebt staan is er dus nooit wat met je rechtengroep gebeurd.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:19 schreef Amarantha het volgende:
Moira wat ben je toch behulpzaam. Ik ben echt te lui voor dit soort uitleggen.
gelukkig kom je zelf al tot die conclusiequote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:20 schreef Moira het volgende:
[..]
[..]
gelukkig kom je zelf al tot die conclusie
Denk niet dat dat nieuws voor hen isquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is niet slim om te zeggen als de bazen meekijken.
Ja sowieso. Ook omdat ik vanaf dag 1 bijna met je praat hier en we elkaar kennen als stoners enz.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is niet slim om te zeggen als de bazen meekijken.
Echt hequote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:21 schreef Moira het volgende:
[..]
Denk niet dat dat nieuws voor hen is
Soms maakt ze ook spelfoutenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:21 schreef Moira het volgende:
[..]
Denk niet dat dat nieuws voor hen is
Ik ben medeverantwoordelijk voor het bestaan van de FOK!user/stonermod Amaranthaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja sowieso. Ook omdat ik vanaf dag 1 bijna met je praat hier en we elkaar kennen als stoners enz.
Was wel leuke binnenkomer. Heeft me wel meteen verslaafd gemaakt aan FOK!.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:23 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ben medeverantwoordelijk voor het bestaan van de FOK!user/stonermod Amarantha![]()
Was ook echt een leuke tijdquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was wel leuke binnenkomer. Heeft me wel meteen verslaafd gemaakt aan FOK!.
Wat ga je allemaal voor leuke dingen doen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:24 schreef CherryLips het volgende:
Nog 1 deadline en dan weekend
Denk ik.
Daar bestaat de meerderheid van mijn notes uitquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:17 schreef Moira het volgende:
[..]
In je notes staat dan een bericht als:
[..]
Dat "user verplaatst naar" is het systeembericht dat je in een andere rechtengroep bent gezet. Als je mod wordt staat er bijv "User verplaatst naar groep Crew - Moderator Gehele publieke forum", en als je mod af gaat komt er "User verplaatst naar groep Algemeen - Member" te staan.
Maar als je dus niet zo'n bericht in je notes hebt staan is er dus nooit wat met je rechtengroep gebeurd.
Slapen en badderen en lezen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal voor leuke dingen doen?
Ik zie vergelijkbare dingen uit de mijne iddquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar bestaat de meerderheid van mijn notes uit![]()
valt wel mee hoor. Morgenavond weer.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar lig je nu zeker hele dagen zelf in te bubbelen?
Serieusquote:
Nou ja nog niet natuurlijk maar dat hoorde ik op CNN, die zijn mee aan het jagen op de boefjes.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Serieushier zou je een taakstraf en een foei krijgen
Lekker hoor. Als ik je ooit trek met kerstlootjes krijg je een grote fles badschuim van mequote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:31 schreef Haags het volgende:
[..]
valt wel mee hoor. Morgenavond weer.
Soft erotisch dit wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker hoor. Als ik je ooit trek met kerstlootjes krijg je een grote fles badschuim van me
Booohhhhhhhquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker hoor. Als ik je ooit trek met kerstlootjes krijg je een grote fles badschuim van me
Ja nou nee, ietsje meer wel. Maar niet 30 jaar nee.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Serieushier zou je een taakstraf en een foei krijgen
Druk en kort leven had zij.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Strijd om het Binnenhof. Leuke docuserie. De eerste aflevering gaat over Jacoba van Beieren. Over haar heb ik ook ooit geschreven
Ze heeft 'em in ieder geval niet versleten met pissen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Interessante vrouw.
Oeh mooie beelden van Dordrecht ook
Uiteraard.quote:
Ga eten danquote:
Adblocker of iets? Ook niet in andere browser?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:46 schreef CherryLips het volgende:
M'n muis scrolt op sommige websites niet meer
Oke okequote:
Is het weer die tijd van de maand? Heb je dat niet net voor kerst gedaan?quote:
Ja eigenlijk is verjaardag en kerst wel genoeg maar ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand? Heb je dat niet net voor kerst gedaan?
Ik ga zo ook de oven aan zetten
Schijt aan de maatschappij! Durf je eigen leven te leven. ! Geen verantwoording aan de rest afleggen!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:00 schreef Amarantha het volgende:
Maatschappij is het daar niet mee eens.
Er zullen er best bij zitten die denken dat alle regels nu van de baan zijn en dat ze gewoon weer van alles mogen doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:00 schreef Koen66 het volgende:
Zouden er restaurants open gaan met als reden dat het kabinet is gevallen?
Vroegquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:07 schreef Amarantha het volgende:
Patat in de ovenzo alleen nog even saté bakken.
Moet straks ook weg dus moet sowieso beetje op tijd eten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vroegik zit nog aan een borrelhapje
Ik heb deze week voor het eerst in lange tijd weer een boek uitgelezen. (binnen een week zelfs)quote:
Is er iemand gevallen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:00 schreef Koen66 het volgende:
Zouden er restaurants open gaan met als reden dat het kabinet is gevallen?
Akkoord.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:11 schreef Karzai het volgende:
weinig zin om te koken, ik heb bockwursten gehaald, stokbroodje, ovenpatat erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |