SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ik heb een note geplaatst, maar dat kun je volgende week pas zelf zienquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:59 schreef DW457 het volgende:
[..]
Hulde aan jou! (kan je dit ook even 'noten'? Ben stiekem best aardig hoor)
Z'n gangetje hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mwa.
Verder alles goed met u, jongedame?
ja, best aardig eigenlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb een note geplaatst, maar dat kun je volgende week pas zelf zien(zit een vertraging op om te voorkomen dat midden in een rel users nog bozer worden als ze direct door hebben dat ze genote zijn)
[..]
Z'n gangetje hoorDaar ook?
Leugens! Ik heb meer dan 3 notes en nooit een ban gehadquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij drie notes krijg je een ban. Heb je nooit op straat gevoetbald vroeger? Drie corners pienantie. Dat idee.
gefixtquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb helemaal geen note van Moira.
Maar ja zij ook niet van mij denk ik.
Sad.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, even weggehaald.
Ja maar laatste keer is uhm 5 jaar geleden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:12 schreef DW457 het volgende:
[..]
Echt? Ik nog nooit geloof ik (kan je dat ergens terugzien, btw?)
Jij schurk!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar laatste keer is uhm 5 jaar geleden.
Ik ook 1x als relatieve noob 48u omdat ik een bericht van iemand quotte waar hij zelf z'n privégegevens in had staan en 1x een maand zelf een afstudeerban aangevraagdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |