quote:Kabinet-Rutte III gevallen
Premier Rutte gaat de koning het ontslag van zijn kabinet aanbieden. Twee maanden voor de Tweede Kamerverkiezingen is zijn derde kabinet gevallen over de kinderopvangtoeslagaffaire. De val zat er al dagen aan te komen en vandaag hakte het kabinet de knoop definitief door.
Premier Rutte geeft straks een persconferentie. Meer nieuws volgt.
Dat staat los van elkaar.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dit is nogal een schijnvertoning lijkt mij als hij zo vlak voor de verkiezingen gaat aftreden alleen om straks gewoon weer lekker mee te doen voor Rutte 4
zoveel partijen zijn er niet nodig lijkt me.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:33 schreef Houtenbeen het volgende:
Volgende kabinet is toch al wel duidelijk;
VVD-CDA-PVDA-D66-GL en/ of CU
1. Ondermijning van de rechtsstaat.quote:
quote:
Lijkt me sterk dat PvdA groot genoeg wordtquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:33 schreef Houtenbeen het volgende:
quote:
Of gaat het niet worden CU haalt echt geen 76 zetels halen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:33 schreef Houtenbeen het volgende:
1. Is niet aangetoondquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:34 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
1. Ondermijning van de rechtsstaat.
2. Informatievoorziening richting de Tweede Kamer saboteren.
3. De 14 technieken in gedragsbenvloeding in Mark Ruttes persconferenties
Dit kon je weten, maar dan moet je het rapport Ongekend Onrecht hebben gelezen.
Edit: en dit
[..]
Vrees van wel. Minstens 4 iig.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:34 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
zoveel partijen zijn er niet nodig lijkt me.
GL en/ of CUquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:36 schreef maan_man het volgende:
[..]
Of gaat het niet worden CU haalt echt geen 76 zetels halen.
Met zijn vertolking van My Way: And now, the end is nearquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:35 schreef alpeko het volgende:
Ik mis Hugo als bliksemafleider bij deze persco. En Irma.
Die hebben dan nog wel wat zetels nodig volgens de peilingen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:37 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
de huidige 4 zullen elkaar wel weer vinden
als er n partij stabiel is (door achterban) is het CU wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:36 schreef maan_man het volgende:
[..]
Of gaat het niet worden CU haalt echt geen 76 zetels halen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
1. Is niet aangetoond
2. Dat is aan de kamer
3. adformatie?
peilingenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die hebben dan nog wel wat zetels nodig volgens de peilingen.
En de SGPquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:37 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
als er n partij stabiel is (door achterban) is het CU wel.
quote:
Op naar de 40 zetels.quote:
Ah die 1. bedoel je, daarom valt het kabinet nu tochquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:38 schreef Oostwoud het volgende:
[..]![]()
1 is zojuist in de persconferentie erkend door Rutte man. NOS: Commissie: ongekend onrecht in toeslagenaffaire, beginselen rechtsstaat geschonden.
2. Nee, de kamer is actief gesaboteerd door min.AZ
3. Wat snap je niet?
quote:
Misschien 76quote:
Probeert wel recht te lullen wat krom isquote:
Dit.quote:
het zal me ook niet verbazen als die gaat stoppen. Als de mensen om hem heen hem blijven vertrouwen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:39 schreef Red_85 het volgende:
Eindelijk een kritische journalist naar rutte.
'waarom denkt u nog lijsttrekker te kunnen blijven'. Tot 3x.
Dat is onvoldoende. Weg ermee. Anders kun je niet geloofwaardig leiding geven aan de liberale democratie die Nederland is.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ah die 1. bedoel je, daarom valt het kabinet nu toch
Hij heeft gewoon gelijk. De kiezer bepaalt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Probeert wel recht te lullen wat krom is
Die gaan zwart naar de kapperquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:39 schreef alpeko het volgende:
Blijf het bijzonder vinden dat je haar niet groeit als je op het Binnenhof zit.
Yvon Jaspersquote:
1 dode is een naam.quote:
Hadden ze maar niet woekerleningen moeten aangaan voor een nieuwe keuken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
En je neus.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:39 schreef alpeko het volgende:
Guns don't kill people.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1 dode is een naam.
100.000 is een statistiek.
Wacht nou eerst gewoon even rustig af voordat je de hooivorken pakt. Even de verkiezingen afwachten en kijken wat men stemt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:40 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Dat is onvoldoende. Weg ermee. Anders kun je niet geloofwaardig leiding geven aan de liberale democratie die Nederland is.
Hij stond al te oreren bij Marleen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:40 schreef Jimbo het volgende:
geeft wilders al gereageerd. Ik verwacht popcorn tweets.
Ojee Monkyyy is in town... Nog steeds High Energy Rutte?quote:
Sowieso, blijft weinig anders over.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:41 schreef Jemoederniet het volgende:
En in maart weer allemaal Rutte stemmen
Ik pak de popcorn vast.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij stond al te oreren bij Marleen.
Nou nou nou nou... overdrijven is ook een vak!quote:
Dat mag, als hij verkiesbaar is.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:41 schreef Jemoederniet het volgende:
10 jaar van dit soort geintjes even wegwuiven. Zoek het uit, je bent niet op de hoogte.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:41 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wacht nou eerst gewoon even rustig af voordat je de hooivorken pakt. Even de verkiezingen afwachten en kijken wat men stemt.
Ach, maandje geen kapper valt wel mee. Hij kon handelen met voorkennis en 14 december nog snel naar de kapper.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:39 schreef alpeko het volgende:
Ik twijfel nog over een voorkeursstem op een ander partijlid. Ga eerst het rapport eens goed doornemen en zijn rol bekijken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:41 schreef Jemoederniet het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:40 schreef Jimbo het volgende:
geeft wilders al gereageerd. Ik verwacht popcorn tweets.
10 jaar steunt de nederlandse bevolking hem al. Als huiseigenaar vind ik het een prima partij.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:42 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
10 jaar van dit soort geintjes even wegwuiven. Zoek het uit, je bent niet op de hoogte.
Handelen met voorkennis is strafbaarquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:42 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ach, maandje geen kapper valt wel mee. Hij kon handelen met voorkennis en 14 december nog snel naar de kapper.
precies wat ik verwacht. Al had ik nog een hashtag verwacht als 'OPRUTTE"quote:
Haha, komt de pot even de ketel verwijtenquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:42 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als huiseigenaar vind ik het een prima partij.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
precies wat ik verwacht. Al had ik nog een hashtag verwacht als 'OPRUTTE"
Dacht dat Baudet zo was van het electoraat laten sprekenquote:
Maar hij schaamt zich er wel voor hoor. Arme man. Niet zo hard voor hem zijn.quote:
Huizenmarkt is primaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klimaatdossier ligt al jaren te wachten, huizenmarkt is dood en doodziek, toeslagaffaire, what more?
Stem VVD!
Ja, echt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:43 schreef Jemoederniet het volgende:
Rutte is niet direct betrokken geweest bij dit schandaal.![]()
Dat is het probleem nou net.
Grappig, Rutte gaf leiding aan de door hem opgerichte anti-fraudecommissie.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:43 schreef Jemoederniet het volgende:
Rutte is niet direct betrokken geweest bij dit schandaal.![]()
Dat is het probleem nou net.
Als het om je eigen huis gaat dan is dat erg leuk ja. Maar voor toekomst van Nederland en je kinderen wat minder. Maar dat zal je vast niets schelenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Huizenmarkt is primaFlink gecached 2 jaar geleden
Precies dit. Dit betekent helemaal niets. Alleen maar een symbolische actie om te kunnen zeggen dat ze verantwoordelijkheid hebben genomen.quote:
Dat soort egosme is wel typerend voor de VVD achterban.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het om je eigen huis gaat dan is dat erg leuk ja. Maar voor toekomst van Nederland en je kinderen wat minder. Maar dat zal je vast niets schelen
Nee, paupers zal je altijd hebben; mijn ouders krijgen straks hun 3de huis voor de kleinkinderen. Wij zijn bezig met onze tweede en elke maand dat je ze hebt verdien je 10%.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het om je eigen huis gaat dan is dat erg leuk ja. Maar voor toekomst van Nederland en je kinderen wat minder. Maar dat zal je vast niets schelen
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Precies dit. Dit betekent helemaal niets. Alleen maar een symbolische politieke actie om te kunnen zeggen dat ze verantwoordelijkheid hebben genomen.
Het zou pas wat betekenen als niemand meer op de VVD stemt. Het volk bepaalt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Precies dit. Dit betekent helemaal niets. Alleen maar een symbolische actie om te kunnen zeggen dat ze verantwoordelijkheid hebben genomen.
Sowieso typerend voor de maatschappij vind ik. Iedereen in de brand laten vliegen zodat je er zelf maar een paar euro's meer vangt is #heelnormaal en een winnaarsmentaliteit.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:46 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat soort egosme is wel typerend voor de VVD achterban.
Baudet had goede zaken kunnen doen komende verkiezingen ware het niet dat hij de wappietour is opgegaan.quote:
Dan weet je niet wat demissionair is.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu kabinet demissionair bestaat RUTTE IV al.
Het volkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:47 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Het zou pas wat betekenen als niemand meer op de VVD stemt. Het volk bepaalt.
Die mentaliteit is gecreerd door 10 jaar VVD. Akelige neoliberale asopartij.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Sowieso typerend voor de maatschappij vind ik. Iedereen in de brand laten vliegen zodat je er zelf maar een paar euro's meer vangt is #heelnormaal en een winnaarsmentaliteit.
het volk ben jijquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het volkAls er een bevolkingsgroep is die ik niet vertrouw...
Als je een jaar of 5 geleden er een had dan profiteer je er nu dik van ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee, paupers zal je altijd hebben; mijn ouders krijgen straks hun 3de huis voor de kleinkinderen. Wij zijn bezig met onze tweede en elke maand dat je ze hebt verdien je 10%.![]()
Wat een lachwekkende vergelijking. Een huis is een van basisbehoeften voor een mens. Ik kwam een vergelijking tegen van een 40-jarigequote:Als je geen huis kan betalen moet je niet gaan zeiken dat ze te duur zijn. Ik wil ook een ferari maar kan het ook niet betalen.
Is het niet gewoon 'bij gebrek aan beter' dat mensen op hem stemmen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:47 schreef Bocaj het volgende:
Het is wel afwachten of mensen weer achter Rutte gaan staan straks... maar als ik hier al merk dat hij blijkbaar alles kan maken dan moet het wel goed zitten!
"Geen actieve herinnering aan enige betrokkenheid".quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Teflon Mark vindt zichzelf eindverantwoordelijk maar is van mening dat hij geen directe betrokkenheid heeft.
Balkende 3 was demissionair.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dan weet je niet wat demissionair is.
Lekker lijsttrekker blijven en naar de kiezer wijzen, want die bepaalt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Teflon Mark vindt zichzelf eindverantwoordelijk maar is van mening dat hij geen directe betrokkenheid heeft.
Je weet dat we in een democratie leven hequote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het volkAls er een bevolkingsgroep is die ik niet vertrouw...
En zo is hetquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Lekker lijsttrekker blijven en naar de kiezer wijzen, want die bepaalt.
Het volk krijgt de leiders die het verdient.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:49 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Die mentaliteit is gecreerd door 10 jaar VVD. Akelige neoliberale asopartij.
Heb het idee dat ze haar niet capabel vinden...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waarom niet Mona Keijzer? Ze is staatssecretaris van EZ.
Ondertussen iedereen onder de bus schuivend.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Lekker lijsttrekker blijven en naar de kiezer wijzen, want die bepaalt.
Parlementaire democratiequote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:50 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Je weet dat we in een democratie leven he
Goed gesproken, helemaal eens!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee, paupers zal je altijd hebben; mijn ouders krijgen straks hun 3de huis voor de kleinkinderen. Wij zijn bezig met onze tweede en elke maand dat je ze hebt verdien je 10%.![]()
Als je geen huis kan betalen moet je niet gaan zeiken dat ze te duur zijn. Ik wil ook een ferari maar kan het ook niet betalen.
Jazeker.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:50 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dan ga je maar huren. Een huis is geen basisbehoefte. Wonen is een basisbehoefte.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een lachwekkende vergelijking. Een huis is een van basisbehoeften voor een mens. Ik kwam een vergelijking tegen van een 40-jarige
"Mijn ouders toen hadden genoeg aan n salaris om een huis te kopen. Ik kon er een kopen samen met mijn vrouw. Maar mijn dochter kan beter twee vriendjes gaan zoeken om straks een huis te gaan kopen"
Goede conclusiequote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Ja, misschien ook wel!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is het niet gewoon 'bij gebrek aan beter' dat mensen op hem stemmen?
Meerderheid Tweede Kamer stemt 'per ongeluk' voor hoger salaris voor de zorgquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:50 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
En dan weer herkozen worden straks, wat dan gelijk bewijst dat je niks verkeerd deed want ja dat zegt de kiezer toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:50 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ondertussen iedereen onder de bus schuivend.
Rutte natuurlijk weer simplistisch "Ik blijf aan als lijsttrekker, het is aan de kiezer op 17 maart om daar wat te vinden"quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:47 schreef Bocaj het volgende:
Het is wel afwachten of mensen weer achter Rutte gaan staan straks... maar als ik hier al merk dat hij blijkbaar alles kan maken dan moet het wel goed zitten!
Dankzij VVD beleid zijn de huurprijzen te hoogquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dan ga je maar huren. Een huis is geen basisbehoefte. Wonen is een basisbehoefte.
Met wachtlijsten van oplopend tot 10 jaar voor sociale huur bij gemiddelde gemeentes? Particuliere huur is zo niet duurder dan een hypotheek maar je krijgt geen hypotheek want je verdient te weinig.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dan ga je maar huren. Een huis is geen basisbehoefte. Wonen is een basisbehoefte.
Dat is bij mij, zou eigk op een fatsoenlijke FVD stemmen. Maarja helaas.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is het niet gewoon 'bij gebrek aan beter' dat mensen op hem stemmen?
Want huren betaalbaar en bereikbaar voor iedereen? Denk eens na.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
Niet echt, het is een mondiaal probleem.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dankzij VVD beleid zijn de huurprijzen te hoog
Dit is echt zo bizar maar ik voorspel een pittig debat. Rutte is aangeschoten wild en hij weet het. Ondanks deze vlucht vooruit.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
En dan weer herkozen worden straks, wat dan gelijk bewijst dat je niks verkeerd deed want ja dat zegt de kiezer toch?
We hebben daar een heel systeem voor als in woningcooperaties.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Want huren betaalbaar en bereikbaar voor iedereen? Denk eens na.
Mag je vindenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:51 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Rutte natuurlijk weer simplistisch "Ik blijf aan als lijsttrekker, het is aan de kiezer op 17 maart om daar wat te vinden"
Hij weet ook dondersgoed dat het geen fuck uitmaakt wie er aan het roer staat bij de VVD. VVDers stemmen VVD, klaar. Hij heeft uiteindelijk dus geen enkele verantwoordelijkheid te dragen. Puur symboliek.
Ach ja, iedereen om me heen treedt af en/of stopt als lijsttrekker, maar gezien ik teflon-schoudertjes heb ben ik gewoon weer minister-president na de formatie.
Een zeldzame keer dat ik het met je eens bent Bocaj
Dinsdag geloof ikquote:
Dus hij heeft een wanprestatie geleverd waardoor het hele kabinet valt en het voor allerlei poppetjes definitieve gevolgen heeft, maar hem raakt het niet, terwijl de buck bij hem stopt? Helder.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:53 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Mag je vinden.
Ik vind dat hij helemaal gelijk heeft en ongeveer een kwart van de bevolking blijkbaar ook.
Huren is zo mogelijk nog onbereikbaarder voor vele andere. 10 jaar op de wachtlijst voor een sociale huurwoning en 3/4X bruto maandsalariseis voor een huurwoning in de vrije sector.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Want huren betaalbaar en bereikbaar voor iedereen? Denk eens na.
Hahahahquote:
Wie is Hij?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:54 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dus hij heeft een wanprestatie geleverd waardoor het hele kabinet valt en het voor allerlei poppetjes definitieve gevolgen heeft, maar hem raakt het niet, terwijl de buck bij hem stopt? Helder.
Pittige debatten heeft deze man eerder overleefd. Straks weer een paar leuke spotjes over law en order, de koophuizenmarkt en bijstandtrekkers, en men trapt er weer in.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:53 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dit is echt zo bizar maar ik voorspel een pittig debat. Rutte is aangeschoten wild en hij weet het. Ondanks deze vlucht vooruit.
Wordt gedaanquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kunnen die journalisten bij de volgende kerona persco ook zulke kritische vragen stellen?
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kunnen die journalisten bij de volgende kerona persco ook zulke kritische vragen stellen?
In dit geval had Rutte niet zo enorm veel kunnen doen. Als minister-president kan je op je kop gaan staan, maar je draait bij de belastingdienst niet zelf aan de knoppen, dat doen de ministers en staatssecretarissen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:53 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Mag je vinden.
Ik vind dat hij helemaal gelijk heeft en ongeveer een kwart van de bevolking blijkbaar ook.
Ja daarom. Zeggen dat mensen die niet kunnen kopen maar moeten huren is equivalent van "Let them eat cake".quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:54 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Huren is zo mogelijk nog onbereikbaarder voor vele andere. 10 jaar op de wachtlijst voor een sociale huurwoning en 3/4X bruto maandsalariseis voor een huurwoning in de vrije sector.
Het zegt ook iets over hoe slecht mensen zich informeren. En iets over de intense schaamteloosheid van Rutte.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:55 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Pittige debatten heeft deze man eerder overleefd. Straks weer een paar leuke spotjes over law en order, de koophuizenmarkt en bijstandtrekkers, en men trapt er weer in.
Nee, mooi geweest weer. Tijd voor een frisse wind.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:56 schreef Drekkoning het volgende:
Wel respect voor hoe Rutte kan praten als de beste. Komt nooit echt vermoeid over, altijd dezelfde houding en kalmte.
Dat is echt een skill die je niet vaak ziet. Prima MP voor de komende vier jaar weer.
Hij speelt het spel effectief en sterk. Een goede politicus.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:56 schreef Drekkoning het volgende:
Wel respect voor hoe Rutte kan praten als de beste. Komt nooit echt vermoeid over, altijd dezelfde houding en kalmte.
Dat is echt een skill die je niet vaak ziet. Prima MP voor de komende vier jaar weer.
Dat bepalen de kiezers en de partij.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, mooi geweest weer. Tijd voor een frisse wind.
Sowieso zou max 8 jaar moeten zijn.
En wie is die frisse wind dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Tijd voor Femke Merel van Kooten-Arissen 1.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:57 schreef Coco het volgende:
[..]
goed omschreven. Kom niet uit een VVD nest ofzo maar ik zie niemand in Den Haag als beter alternatief.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:56 schreef Drekkoning het volgende:
Zou niet weten wie het beter zou doen dan hij.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:57 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:58 schreef Zipportal het volgende:
TrumpGod heeft zijn periode langer volgehouden.
Je bent zelf een frisse wind.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Tijd voor Femke Merel van Kooten-Arissen 1.
Dat is veel te langquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, dat zou max 8 jaar moeten zijn. Hoe goed ze het ook doen.quote:
Ik zie hem nog niet dalen in energy level.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ojee Monkyyy is in town... Nog steeds High Energy Rutte?
Neequote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, dat zou max 8 jaar moeten zijn. Hoe goed ze het ook doen.
Gelukkigquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:59 schreef Drekkoning het volgende:
Wiebes is maar gewoon naar huis gegaan denk ik
Niemand begrijpt de betahumor van Wiebes.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:59 schreef Drekkoning het volgende:
Waarom.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:59 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:59 schreef Drekkoning het volgende:
Femke Merel van Kooten-Arissen liet zich piepelen door Henk Otten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Niemand neemt Wilders serieusquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
jullie willen Wilders, dan hoop ik dat jullie hem krijgen als nieuwe MP
een voordeel geen lockdowns meer, meer besmettingen YASSS
Hopen op een besmetting voor Tim en Tom.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
wie is jullie?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
daarom moet ie ook MP worden, voor de lolzquote:
waarom?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Sjom Coronanel.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hopen op een besmetting voor Tim en Tom.
@:zipportal
Geert "Donaties van 175.000 niet opgeven" Wilders is wl zuiver op de graat.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
Dan wil ik Johan Flemming.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
daarom moet ie ook MP worden, voor de lolz
Hij moet naar de Nonnen voor zijn Engels!quote:
Rutte heeft Humor.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:03 schreef Zipportal het volgende:
Rutte zegt dat Feyenoord zondag gaat winnen.
Done deal.
ja21?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:52 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dat is bij mij, zou eigk op een fatsoenlijke FVD stemmen. Maarja helaas.
onze held, iedereen die nederland naar het kloten helpt is top voor mijquote:
Wat heeft dat met elkaar te maken?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Dezelfde reden waarom wij iedere 4 jaar moeten stemmen.
Helemaal niks maar @Coco snapt er weinig van.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:04 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wat heeft dat met elkaar te maken?
Ok user @xzazquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
Helemaal niks maar @:coco snapt er weinig van.
Spuit 11 voor mijquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:04 schreef Red_85 het volgende:
Ik hoop zo op een vraag van iemand die iets met 'perspectief' te maken heeft.
Ow wacht.. vragen mocht niet aan wiebes.
Even het formuliertje voor wachtgeld nog invullenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:59 schreef Drekkoning het volgende:
Zoveelste?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:06 schreef Bottendaal het volgende:
Na het zoveelste schandaal stapt dit kabinet eindelijk op, nu het bijna geen nut meer heeft 2 maanden voor de verkiezingen, mooie schijnbeweging
Boooeeeeeehhhhhooeeeeeeeeequote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:07 schreef Red_85 het volgende:
wiebes: 'ik heb het zooooo zwaar gehahahaaaaaad'
JA! Nu weet ik het ook! Had al zo lang het gevoel dat z'n stem me bekend voorkwamquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:06 schreef Eightyone het volgende:
Ik moet steeds aan Meneer de Uil denken als ik die vent hoor.
#ikhebeenheelzwaarlevenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:07 schreef Red_85 het volgende:
wiebes: 'ik heb het zooooo zwaar gehahahaaaaaad'
Doet me denken aan die Tweet van Kaagquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:08 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
#ikhebeenheelzwaarleven
Of werken van Vattenfallquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:08 schreef Gehrman het volgende:
Wiebes gaat nu een fiscaal adviesbureautje beginnen.
Noord zuidlijn is ook zo'n miljarden succes...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:08 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat had Wiebes het toch zwaar met de aardbevingen in Groningen, klimaatakkoord en de toeslagenaffaire.
Hij heeft van ELK dossier een puinhoop gemaakt.
Gespecialiseerd in toeslagenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:08 schreef Gehrman het volgende:
Wiebes gaat nu een fiscaal adviesbureautje beginnen.
Sowieso Amsterdamquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Noord zuidlijn is ook zo'n miljarden succes...
Nee dat was geen faal, dat was gewoon heel erg voor Eric.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:08 schreef luxerobots het volgende:
Wiebes zegt dat hij het niet wist. Wat natuurlijk ook al een faal is als baas.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nee dat was geen faal, dat was gewoon heel erg voor Eric.
Ik denk adviseur bij de NAMquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:09 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ik zie Wiebes wel bij de NS of een andere semioverheid gaan werken
Dan weet hij wel wat hij fout gedaan heeft...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:08 schreef luxerobots het volgende:
Wiebes zegt dat hij het niet wist. Wat natuurlijk ook al een faal is als baas.
Er is veel aan Amsterdam aan te merken op het moment, maar het is en blijft Amsterdam.quote:
En er daar weer een puinhoop van maken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:09 schreef GlennQuagmire het volgende:
Inderdaad https://www.fc-amsterdam.nl/quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er is veel aan Amsterdam aan te merken op het moment, maar het is en blijft Amsterdam.
Gewoon een mooie stad met de mooiste voetbalclub van de wereld.
Neejoh die gaat harken als consultant bij een grote bank of accountantskantoorquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:09 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ja dat durven zequote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:11 schreef xzaz het volgende:
Ik ben benieuwd als ze het bij de VVD aandurven om Rutte aan te houden.
Voor 3 jaar en 2 maand gebakken!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Even het formuliertje voor wachtgeld nog invullen
Ja, die jaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:11 schreef xzaz het volgende:
[..]
Inderdaad https://www.fc-amsterdam.nl/![]()
![]()
Dat liep al zo lang dat was niet echt de schuld van Wiebes. Amsterdam en bouwen is ook een vrij slechte combi, projectmanagement is daar vrij slecht altijdquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Noord zuidlijn is ook zo'n miljarden succes...
Grotere bedoel je?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En er daar weer een puinhoop van maken.
Nee, ben politiek erg actiefquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:12 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen 4 jaar liggen slapen?
Tuurlijk. Sterker nog, zonder Rutte pakken ze minder stemmen en dat weten ze zelf ook dondersgoed.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:11 schreef xzaz het volgende:
Joh. Als die man zijn eigen partij zou beginnen scoort hij dan nog hoger dan VVD zelfquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:11 schreef xzaz het volgende:
Er kan veel gebeuren hoor in 2maanden. Het kan ook gaan rommelen, probleem is dat er onder hem niemand aanzet en de JOVD een beetje meh is.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:12 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Tuurlijk. Sterker nog, zonder Rutte pakken ze minder stemmen en dat weten ze zelf ook dondersgoed.
De vraag zou eerder zijn; Zouden ze zo dom zijn hem de deur te wijzen.
Dit kan niet hahahahhahaha wat een landquote:
Is toch logisch dat de Belastingdienst dat niet wil?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:14 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dit kan niet hahahahhahaha wat een land
Klopt ook wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:12 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Dat liep al zo lang dat was niet echt de schuld van Wiebes. Amsterdam en bouwen is ook een vrij slechte combi, projectmanagement is daar vrij slecht altijd
Mark zei net in persco zojuist dat de ouders met dat geld perspectief moeten krijgen en niet gelijk schulden ermee moeten gaan aflossenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:14 schreef xzaz het volgende:
[..]
Is toch logisch dat de Belastingdienst dat niet wil?
Klopt, lijn is goed en wordt ook goed gebruikt. Alleen als je aan het begin al fouten loopt te maken kost het veel moeite en geld om dat aan het einde te moeten herstellenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt ook wel.
Klote grond natuurlijk.
Maar fuck it, ben blij dat die lijn er ligt.
Zal prominent naar voren komen in de verkiezingsprogramma’s van andere partijen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:13 schreef xzaz het volgende:
[..]
Er kan veel gebeuren hoor in 2maanden. Het kan ook gaan rommelen, probleem is dat er onder hem niemand aanzet en de JOVD een beetje meh is.
Ja hahaha maar dat kan je toch niet makenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:14 schreef xzaz het volgende:
[..]
Is toch logisch dat de Belastingdienst dat niet wil?
- Het stimuleert de opkomst van een nieuwe generatie politieke leiders, nieuwe ideen en nieuw beleid.quote:
Ja en? er moet dus binnen sociale zaken en de belastingdienst geld rond gepompt worden. Komt allemaal goed.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mark zei net in persco zojuist dat de ouders met dat geld perspectief moeten krijgen en niet gelijk schulden ermee moeten gaan aflossen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |