Dat is onvoldoende. Weg ermee. Anders kun je niet geloofwaardig leiding geven aan de liberale democratie die Nederland is.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ah die 1. bedoel je, daarom valt het kabinet nu toch
Hij heeft gewoon gelijk. De kiezer bepaalt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Probeert wel recht te lullen wat krom is
Die gaan zwart naar de kapperquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:39 schreef alpeko het volgende:
Blijf het bijzonder vinden dat je haar niet groeit als je op het Binnenhof zit.
Yvon Jaspersquote:
1 dode is een naam.quote:
Hadden ze maar niet woekerleningen moeten aangaan voor een nieuwe keuken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
En je neus.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:39 schreef alpeko het volgende:
Guns don't kill people.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1 dode is een naam.
100.000 is een statistiek.
Wacht nou eerst gewoon even rustig af voordat je de hooivorken pakt. Even de verkiezingen afwachten en kijken wat men stemt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:40 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Dat is onvoldoende. Weg ermee. Anders kun je niet geloofwaardig leiding geven aan de liberale democratie die Nederland is.
Hij stond al te oreren bij Marleen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:40 schreef Jimbo het volgende:
geeft wilders al gereageerd. Ik verwacht popcorn tweets.
Ojee Monkyyy is in town... Nog steeds High Energy Rutte?quote:
Sowieso, blijft weinig anders over.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:41 schreef Jemoederniet het volgende:
En in maart weer allemaal Rutte stemmen
Ik pak de popcorn vast.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij stond al te oreren bij Marleen.
Nou nou nou nou... overdrijven is ook een vak!quote:
Dat mag, als hij verkiesbaar is.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:41 schreef Jemoederniet het volgende:
10 jaar van dit soort geintjes even wegwuiven. Zoek het uit, je bent niet op de hoogte.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:41 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wacht nou eerst gewoon even rustig af voordat je de hooivorken pakt. Even de verkiezingen afwachten en kijken wat men stemt.
Ach, maandje geen kapper valt wel mee. Hij kon handelen met voorkennis en 14 december nog snel naar de kapper.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:39 schreef alpeko het volgende:
Ik twijfel nog over een voorkeursstem op een ander partijlid. Ga eerst het rapport eens goed doornemen en zijn rol bekijken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:41 schreef Jemoederniet het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:40 schreef Jimbo het volgende:
geeft wilders al gereageerd. Ik verwacht popcorn tweets.
10 jaar steunt de nederlandse bevolking hem al. Als huiseigenaar vind ik het een prima partij.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:42 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
10 jaar van dit soort geintjes even wegwuiven. Zoek het uit, je bent niet op de hoogte.
Handelen met voorkennis is strafbaarquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:42 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ach, maandje geen kapper valt wel mee. Hij kon handelen met voorkennis en 14 december nog snel naar de kapper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |