Ondertussen iedereen onder de bus schuivend.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Lekker lijsttrekker blijven en naar de kiezer wijzen, want die bepaalt.
Parlementaire democratiequote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:50 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Je weet dat we in een democratie leven he
Goed gesproken, helemaal eens!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee, paupers zal je altijd hebben; mijn ouders krijgen straks hun 3de huis voor de kleinkinderen. Wij zijn bezig met onze tweede en elke maand dat je ze hebt verdien je 10%.![]()
Als je geen huis kan betalen moet je niet gaan zeiken dat ze te duur zijn. Ik wil ook een ferari maar kan het ook niet betalen.
Jazeker.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:50 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dan ga je maar huren. Een huis is geen basisbehoefte. Wonen is een basisbehoefte.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een lachwekkende vergelijking. Een huis is een van basisbehoeften voor een mens. Ik kwam een vergelijking tegen van een 40-jarige
"Mijn ouders toen hadden genoeg aan één salaris om een huis te kopen. Ik kon er een kopen samen met mijn vrouw. Maar mijn dochter kan beter twee vriendjes gaan zoeken om straks een huis te gaan kopen"
Goede conclusiequote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Teflon Mark vindt zichzelf eindverantwoordelijk maar is van mening dat hij geen directe betrokkenheid heeft.
Ja, misschien ook wel!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is het niet gewoon 'bij gebrek aan beter' dat mensen op hem stemmen?
Meerderheid Tweede Kamer stemt 'per ongeluk' voor hoger salaris voor de zorgquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:50 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
En dan weer herkozen worden straks, wat dan gelijk bewijst dat je niks verkeerd deed want ja dat zegt de kiezer toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:50 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ondertussen iedereen onder de bus schuivend.
Rutte natuurlijk weer simplistisch "Ik blijf aan als lijsttrekker, het is aan de kiezer op 17 maart om daar wat te vinden"quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:47 schreef Bocaj het volgende:
Het is wel afwachten of mensen weer achter Rutte gaan staan straks... maar als ik hier al merk dat hij blijkbaar alles kan maken dan moet het wel goed zitten!
Dankzij VVD beleid zijn de huurprijzen te hoogquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dan ga je maar huren. Een huis is geen basisbehoefte. Wonen is een basisbehoefte.
Met wachtlijsten van oplopend tot 10 jaar voor sociale huur bij gemiddelde gemeentes? Particuliere huur is zo niet duurder dan een hypotheek maar je krijgt geen hypotheek want je verdient te weinig.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dan ga je maar huren. Een huis is geen basisbehoefte. Wonen is een basisbehoefte.
Dat is bij mij, zou eigk op een fatsoenlijke FVD stemmen. Maarja helaas.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is het niet gewoon 'bij gebrek aan beter' dat mensen op hem stemmen?
Want huren betaalbaar en bereikbaar voor iedereen? Denk eens na.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
Niet echt, het is een mondiaal probleem.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dankzij VVD beleid zijn de huurprijzen te hoog
Dit is echt zo bizar maar ik voorspel een pittig debat. Rutte is aangeschoten wild en hij weet het. Ondanks deze vlucht vooruit.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
En dan weer herkozen worden straks, wat dan gelijk bewijst dat je niks verkeerd deed want ja dat zegt de kiezer toch?
We hebben daar een heel systeem voor als in woningcooperaties.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Want huren betaalbaar en bereikbaar voor iedereen? Denk eens na.
Mag je vindenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:51 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Rutte natuurlijk weer simplistisch "Ik blijf aan als lijsttrekker, het is aan de kiezer op 17 maart om daar wat te vinden"
Hij weet ook dondersgoed dat het geen fuck uitmaakt wie er aan het roer staat bij de VVD. VVDers stemmen VVD, klaar. Hij heeft uiteindelijk dus geen enkele verantwoordelijkheid te dragen. Puur symboliek.
Ach ja, iedereen om me heen treedt af en/of stopt als lijsttrekker, maar gezien ik teflon-schoudertjes heb ben ik gewoon weer minister-president na de formatie.
Een zeldzame keer dat ik het met je eens bent Bocaj
Dinsdag geloof ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |