precies wat ik verwacht. Al had ik nog een hashtag verwacht als 'OPRUTTE"quote:
Haha, komt de pot even de ketel verwijtenquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:42 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als huiseigenaar vind ik het een prima partij.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
precies wat ik verwacht. Al had ik nog een hashtag verwacht als 'OPRUTTE"
Dacht dat Baudet zo was van het electoraat laten sprekenquote:
Maar hij schaamt zich er wel voor hoor. Arme man. Niet zo hard voor hem zijn.quote:
Huizenmarkt is primaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klimaatdossier ligt al jaren te wachten, huizenmarkt is dood en doodziek, toeslagaffaire, what more?
Stem VVD!
Ja, echt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:43 schreef Jemoederniet het volgende:
Rutte is niet direct betrokken geweest bij dit schandaal.![]()
Dat is het probleem nou net.
Grappig, Rutte gaf leiding aan de door hem opgerichte anti-fraudecommissie.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:43 schreef Jemoederniet het volgende:
Rutte is niet direct betrokken geweest bij dit schandaal.![]()
Dat is het probleem nou net.
Als het om je eigen huis gaat dan is dat erg leuk ja. Maar voor toekomst van Nederland en je kinderen wat minder. Maar dat zal je vast niets schelenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Huizenmarkt is primaFlink gecached 2 jaar geleden
Precies dit. Dit betekent helemaal niets. Alleen maar een symbolische actie om te kunnen zeggen dat ze verantwoordelijkheid hebben genomen.quote:
Dat soort egoïsme is wel typerend voor de VVD achterban.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het om je eigen huis gaat dan is dat erg leuk ja. Maar voor toekomst van Nederland en je kinderen wat minder. Maar dat zal je vast niets schelen
Nee, paupers zal je altijd hebben; mijn ouders krijgen straks hun 3de huis voor de kleinkinderen. Wij zijn bezig met onze tweede en elke maand dat je ze hebt verdien je 10%.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het om je eigen huis gaat dan is dat erg leuk ja. Maar voor toekomst van Nederland en je kinderen wat minder. Maar dat zal je vast niets schelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |