quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Precies dit. Dit betekent helemaal niets. Alleen maar een symbolische politieke actie om te kunnen zeggen dat ze verantwoordelijkheid hebben genomen.
Het zou pas wat betekenen als niemand meer op de VVD stemt. Het volk bepaalt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Precies dit. Dit betekent helemaal niets. Alleen maar een symbolische actie om te kunnen zeggen dat ze verantwoordelijkheid hebben genomen.
Sowieso typerend voor de maatschappij vind ik. Iedereen in de brand laten vliegen zodat je er zelf maar een paar euro's meer vangt is #heelnormaal en een winnaarsmentaliteit.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:46 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat soort egosme is wel typerend voor de VVD achterban.
Baudet had goede zaken kunnen doen komende verkiezingen ware het niet dat hij de wappietour is opgegaan.quote:
Dan weet je niet wat demissionair is.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu kabinet demissionair bestaat RUTTE IV al.
Het volkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:47 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Het zou pas wat betekenen als niemand meer op de VVD stemt. Het volk bepaalt.
Die mentaliteit is gecreerd door 10 jaar VVD. Akelige neoliberale asopartij.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Sowieso typerend voor de maatschappij vind ik. Iedereen in de brand laten vliegen zodat je er zelf maar een paar euro's meer vangt is #heelnormaal en een winnaarsmentaliteit.
het volk ben jijquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het volkAls er een bevolkingsgroep is die ik niet vertrouw...
Als je een jaar of 5 geleden er een had dan profiteer je er nu dik van ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee, paupers zal je altijd hebben; mijn ouders krijgen straks hun 3de huis voor de kleinkinderen. Wij zijn bezig met onze tweede en elke maand dat je ze hebt verdien je 10%.![]()
Wat een lachwekkende vergelijking. Een huis is een van basisbehoeften voor een mens. Ik kwam een vergelijking tegen van een 40-jarigequote:Als je geen huis kan betalen moet je niet gaan zeiken dat ze te duur zijn. Ik wil ook een ferari maar kan het ook niet betalen.
Is het niet gewoon 'bij gebrek aan beter' dat mensen op hem stemmen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:47 schreef Bocaj het volgende:
Het is wel afwachten of mensen weer achter Rutte gaan staan straks... maar als ik hier al merk dat hij blijkbaar alles kan maken dan moet het wel goed zitten!
"Geen actieve herinnering aan enige betrokkenheid".quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Teflon Mark vindt zichzelf eindverantwoordelijk maar is van mening dat hij geen directe betrokkenheid heeft.
Balkende 3 was demissionair.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dan weet je niet wat demissionair is.
Lekker lijsttrekker blijven en naar de kiezer wijzen, want die bepaalt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Teflon Mark vindt zichzelf eindverantwoordelijk maar is van mening dat hij geen directe betrokkenheid heeft.
Je weet dat we in een democratie leven hequote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het volkAls er een bevolkingsgroep is die ik niet vertrouw...
En zo is hetquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Lekker lijsttrekker blijven en naar de kiezer wijzen, want die bepaalt.
Het volk krijgt de leiders die het verdient.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:49 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Die mentaliteit is gecreerd door 10 jaar VVD. Akelige neoliberale asopartij.
Heb het idee dat ze haar niet capabel vinden...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waarom niet Mona Keijzer? Ze is staatssecretaris van EZ.
Ondertussen iedereen onder de bus schuivend.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Lekker lijsttrekker blijven en naar de kiezer wijzen, want die bepaalt.
Parlementaire democratiequote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:50 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Je weet dat we in een democratie leven he
Goed gesproken, helemaal eens!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee, paupers zal je altijd hebben; mijn ouders krijgen straks hun 3de huis voor de kleinkinderen. Wij zijn bezig met onze tweede en elke maand dat je ze hebt verdien je 10%.![]()
Als je geen huis kan betalen moet je niet gaan zeiken dat ze te duur zijn. Ik wil ook een ferari maar kan het ook niet betalen.
Jazeker.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:50 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dan ga je maar huren. Een huis is geen basisbehoefte. Wonen is een basisbehoefte.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een lachwekkende vergelijking. Een huis is een van basisbehoeften voor een mens. Ik kwam een vergelijking tegen van een 40-jarige
"Mijn ouders toen hadden genoeg aan n salaris om een huis te kopen. Ik kon er een kopen samen met mijn vrouw. Maar mijn dochter kan beter twee vriendjes gaan zoeken om straks een huis te gaan kopen"
Goede conclusiequote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Ja, misschien ook wel!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is het niet gewoon 'bij gebrek aan beter' dat mensen op hem stemmen?
Meerderheid Tweede Kamer stemt 'per ongeluk' voor hoger salaris voor de zorgquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:50 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
En dan weer herkozen worden straks, wat dan gelijk bewijst dat je niks verkeerd deed want ja dat zegt de kiezer toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:50 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ondertussen iedereen onder de bus schuivend.
Rutte natuurlijk weer simplistisch "Ik blijf aan als lijsttrekker, het is aan de kiezer op 17 maart om daar wat te vinden"quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:47 schreef Bocaj het volgende:
Het is wel afwachten of mensen weer achter Rutte gaan staan straks... maar als ik hier al merk dat hij blijkbaar alles kan maken dan moet het wel goed zitten!
Dankzij VVD beleid zijn de huurprijzen te hoogquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dan ga je maar huren. Een huis is geen basisbehoefte. Wonen is een basisbehoefte.
Met wachtlijsten van oplopend tot 10 jaar voor sociale huur bij gemiddelde gemeentes? Particuliere huur is zo niet duurder dan een hypotheek maar je krijgt geen hypotheek want je verdient te weinig.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dan ga je maar huren. Een huis is geen basisbehoefte. Wonen is een basisbehoefte.
Dat is bij mij, zou eigk op een fatsoenlijke FVD stemmen. Maarja helaas.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is het niet gewoon 'bij gebrek aan beter' dat mensen op hem stemmen?
Want huren betaalbaar en bereikbaar voor iedereen? Denk eens na.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
Niet echt, het is een mondiaal probleem.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dankzij VVD beleid zijn de huurprijzen te hoog
Dit is echt zo bizar maar ik voorspel een pittig debat. Rutte is aangeschoten wild en hij weet het. Ondanks deze vlucht vooruit.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
En dan weer herkozen worden straks, wat dan gelijk bewijst dat je niks verkeerd deed want ja dat zegt de kiezer toch?
We hebben daar een heel systeem voor als in woningcooperaties.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Want huren betaalbaar en bereikbaar voor iedereen? Denk eens na.
Mag je vindenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:51 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Rutte natuurlijk weer simplistisch "Ik blijf aan als lijsttrekker, het is aan de kiezer op 17 maart om daar wat te vinden"
Hij weet ook dondersgoed dat het geen fuck uitmaakt wie er aan het roer staat bij de VVD. VVDers stemmen VVD, klaar. Hij heeft uiteindelijk dus geen enkele verantwoordelijkheid te dragen. Puur symboliek.
Ach ja, iedereen om me heen treedt af en/of stopt als lijsttrekker, maar gezien ik teflon-schoudertjes heb ben ik gewoon weer minister-president na de formatie.
Een zeldzame keer dat ik het met je eens bent Bocaj
Dinsdag geloof ikquote:
Dus hij heeft een wanprestatie geleverd waardoor het hele kabinet valt en het voor allerlei poppetjes definitieve gevolgen heeft, maar hem raakt het niet, terwijl de buck bij hem stopt? Helder.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:53 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Mag je vinden.
Ik vind dat hij helemaal gelijk heeft en ongeveer een kwart van de bevolking blijkbaar ook.
Huren is zo mogelijk nog onbereikbaarder voor vele andere. 10 jaar op de wachtlijst voor een sociale huurwoning en 3/4X bruto maandsalariseis voor een huurwoning in de vrije sector.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Want huren betaalbaar en bereikbaar voor iedereen? Denk eens na.
Hahahahquote:
Wie is Hij?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:54 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dus hij heeft een wanprestatie geleverd waardoor het hele kabinet valt en het voor allerlei poppetjes definitieve gevolgen heeft, maar hem raakt het niet, terwijl de buck bij hem stopt? Helder.
Pittige debatten heeft deze man eerder overleefd. Straks weer een paar leuke spotjes over law en order, de koophuizenmarkt en bijstandtrekkers, en men trapt er weer in.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:53 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dit is echt zo bizar maar ik voorspel een pittig debat. Rutte is aangeschoten wild en hij weet het. Ondanks deze vlucht vooruit.
Wordt gedaanquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kunnen die journalisten bij de volgende kerona persco ook zulke kritische vragen stellen?
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kunnen die journalisten bij de volgende kerona persco ook zulke kritische vragen stellen?
In dit geval had Rutte niet zo enorm veel kunnen doen. Als minister-president kan je op je kop gaan staan, maar je draait bij de belastingdienst niet zelf aan de knoppen, dat doen de ministers en staatssecretarissen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:53 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Mag je vinden.
Ik vind dat hij helemaal gelijk heeft en ongeveer een kwart van de bevolking blijkbaar ook.
Ja daarom. Zeggen dat mensen die niet kunnen kopen maar moeten huren is equivalent van "Let them eat cake".quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:54 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Huren is zo mogelijk nog onbereikbaarder voor vele andere. 10 jaar op de wachtlijst voor een sociale huurwoning en 3/4X bruto maandsalariseis voor een huurwoning in de vrije sector.
Het zegt ook iets over hoe slecht mensen zich informeren. En iets over de intense schaamteloosheid van Rutte.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:55 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Pittige debatten heeft deze man eerder overleefd. Straks weer een paar leuke spotjes over law en order, de koophuizenmarkt en bijstandtrekkers, en men trapt er weer in.
Nee, mooi geweest weer. Tijd voor een frisse wind.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:56 schreef Drekkoning het volgende:
Wel respect voor hoe Rutte kan praten als de beste. Komt nooit echt vermoeid over, altijd dezelfde houding en kalmte.
Dat is echt een skill die je niet vaak ziet. Prima MP voor de komende vier jaar weer.
Hij speelt het spel effectief en sterk. Een goede politicus.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:56 schreef Drekkoning het volgende:
Wel respect voor hoe Rutte kan praten als de beste. Komt nooit echt vermoeid over, altijd dezelfde houding en kalmte.
Dat is echt een skill die je niet vaak ziet. Prima MP voor de komende vier jaar weer.
Dat bepalen de kiezers en de partij.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, mooi geweest weer. Tijd voor een frisse wind.
Sowieso zou max 8 jaar moeten zijn.
En wie is die frisse wind dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Tijd voor Femke Merel van Kooten-Arissen 1.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:57 schreef Coco het volgende:
[..]
goed omschreven. Kom niet uit een VVD nest ofzo maar ik zie niemand in Den Haag als beter alternatief.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:56 schreef Drekkoning het volgende:
Zou niet weten wie het beter zou doen dan hij.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:57 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:58 schreef Zipportal het volgende:
TrumpGod heeft zijn periode langer volgehouden.
Je bent zelf een frisse wind.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Tijd voor Femke Merel van Kooten-Arissen 1.
Dat is veel te langquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, dat zou max 8 jaar moeten zijn. Hoe goed ze het ook doen.quote:
Ik zie hem nog niet dalen in energy level.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ojee Monkyyy is in town... Nog steeds High Energy Rutte?
Neequote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, dat zou max 8 jaar moeten zijn. Hoe goed ze het ook doen.
Gelukkigquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:59 schreef Drekkoning het volgende:
Wiebes is maar gewoon naar huis gegaan denk ik
Niemand begrijpt de betahumor van Wiebes.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:59 schreef Drekkoning het volgende:
Waarom.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, dat zou max 8 jaar moeten zijn. Hoe goed ze het ook doen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:59 schreef Drekkoning het volgende:
Femke Merel van Kooten-Arissen liet zich piepelen door Henk Otten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Niemand neemt Wilders serieusquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
jullie willen Wilders, dan hoop ik dat jullie hem krijgen als nieuwe MP
een voordeel geen lockdowns meer, meer besmettingen YASSS
Hopen op een besmetting voor Tim en Tom.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
wie is jullie?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
daarom moet ie ook MP worden, voor de lolzquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |