Niet echt, het is een mondiaal probleem.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dankzij VVD beleid zijn de huurprijzen te hoog
Dit is echt zo bizar maar ik voorspel een pittig debat. Rutte is aangeschoten wild en hij weet het. Ondanks deze vlucht vooruit.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
En dan weer herkozen worden straks, wat dan gelijk bewijst dat je niks verkeerd deed want ja dat zegt de kiezer toch?
We hebben daar een heel systeem voor als in woningcooperaties.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Want huren betaalbaar en bereikbaar voor iedereen? Denk eens na.
Mag je vindenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:51 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Rutte natuurlijk weer simplistisch "Ik blijf aan als lijsttrekker, het is aan de kiezer op 17 maart om daar wat te vinden"
Hij weet ook dondersgoed dat het geen fuck uitmaakt wie er aan het roer staat bij de VVD. VVDers stemmen VVD, klaar. Hij heeft uiteindelijk dus geen enkele verantwoordelijkheid te dragen. Puur symboliek.
Ach ja, iedereen om me heen treedt af en/of stopt als lijsttrekker, maar gezien ik teflon-schoudertjes heb ben ik gewoon weer minister-president na de formatie.
Een zeldzame keer dat ik het met je eens bent Bocaj
Dinsdag geloof ikquote:
Dus hij heeft een wanprestatie geleverd waardoor het hele kabinet valt en het voor allerlei poppetjes definitieve gevolgen heeft, maar hem raakt het niet, terwijl de buck bij hem stopt? Helder.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:53 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Mag je vinden.
Ik vind dat hij helemaal gelijk heeft en ongeveer een kwart van de bevolking blijkbaar ook.
Huren is zo mogelijk nog onbereikbaarder voor vele andere. 10 jaar op de wachtlijst voor een sociale huurwoning en 3/4X bruto maandsalariseis voor een huurwoning in de vrije sector.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Want huren betaalbaar en bereikbaar voor iedereen? Denk eens na.
Hahahahquote:
Wie is Hij?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:54 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dus hij heeft een wanprestatie geleverd waardoor het hele kabinet valt en het voor allerlei poppetjes definitieve gevolgen heeft, maar hem raakt het niet, terwijl de buck bij hem stopt? Helder.
Pittige debatten heeft deze man eerder overleefd. Straks weer een paar leuke spotjes over law en order, de koophuizenmarkt en bijstandtrekkers, en men trapt er weer in.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:53 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dit is echt zo bizar maar ik voorspel een pittig debat. Rutte is aangeschoten wild en hij weet het. Ondanks deze vlucht vooruit.
Wordt gedaanquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kunnen die journalisten bij de volgende kerona persco ook zulke kritische vragen stellen?
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kunnen die journalisten bij de volgende kerona persco ook zulke kritische vragen stellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |