Ik ben ontzettend mad ja. Mezelf vannacht maar in slaap huilen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:45 schreef KingRoland het volgende:
HuntelaarGOD
Psv en feyenoord vies mad
Nee maar ik profiteer even van dit moment mag toch wel even tijdens deze zware tijden? Gun mij ook watquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend mad ja. Mezelf vannacht maar in slaap huilen.
Ben je nu tevreden, Roland?
Heel goed gedaan bij Mexicano, Joost.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:45 schreef KingRoland het volgende:
HuntelaarGOD
Psv en feyenoord vies mad
Yats is ook nog even boos om de dag goed af te sluitenquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:55 schreef yats het volgende:
Dat Groningen is toch ook een @$%#team.
Ik gun Lenny meer dan dit. Jij niet?quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Yats is ook nog even boos om de dag goed af te sluiten
als @Mortaxx dat goed vindtquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel goed gedaan bij Mexicano, Joost.
Mag ik je Joost noemen?
Ik gun Lenny en Mexicano alle geluk van de wereldquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik gun Lenny meer dan dit. Jij niet?
Lenny geeft toch niks om voetbal dit seizoen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik gun Lenny meer dan dit. Jij niet?
waarom niquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lenny geeft toch niks om voetbal dit seizoen.
Watquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik wist trouwens niet dat je op eigen helft geen buitenspel kan staan
Dan heb je denk ik zelf nooit gevoetbaldquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat die laatste goal van Groningen geen buitenspel was vanwege die regel.
Serieus?quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bob bob bob tochquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
lol @Coco @Zipportal @onlogisch @GGMMquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dagjesvolk.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nouja, dat is niet helemaal waar. Ik ben eigenlijk echt viesmad om dit hele kutseizoen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lenny geeft toch niks om voetbal dit seizoen.
Morgen afreageren in COR.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, dat is niet helemaal waar. Ik ben eigenlijk echt viesmad om dit hele kutseizoen.
Gast watquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik hoop dat COR ervoor zorgt dat we dit seizoen stoppen. Gewoon zelfde regels als vorig jaar en na de zomer weer opnieuw beginnen.quote:
Bob kijk eens dom, ja ho maar!quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Leer Bob nou niet teveel. Alles gaat in stapjes.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 03:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bob kijk eens dom, ja ho maar!
Normaal gesproken leer je dit soort dingen als je een jaar of elf bent en voor het eerst op een groot veld mag foebele bij VV Schubbekutteveen D3. Weet je wel hoe het zit met buitenspel staan bij een vrije trap? En bij een inworp?
quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nee, nee, nee. Dit kan niet.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik merk een patroon op en je zal een keer gelijk krijgenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FC Emmen gaat vandaag stunten.
3-2
Het prachtige Emmen mag niet degraderen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik merk een patroon op en je zal een keer gelijk krijgen
Emmen is een prachtige club, Lukkien is de juiste man op de juiste plaats, maar ik vrees dat hun meer op z'n plek zijn in de KKDquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het prachtige Emmen mag niet degraderen.
Da's alles.
Cziommer doet alleen maar kutwedstrijden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
"Het is niet leuk voor Telgenkamp om die tape op de goal te zien."
Cziommer is er weer hoor.
Achja. Zo zijn er nog 4 ploegen die meer op hun plek zijn in de KKD.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Emmen is een prachtige club, Lukkien is de juiste man op de juiste plaats, maar ik vrees dat hun meer op z'n plek zijn in de KKD
maar ja je weet nooit, de bal is rond, en ik heb raardere uitslagen gezien in onze competitie tegenwoordig
Wat vreselijk lelijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:07 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jezus wat een lange jas. Jodenhoer hebben ze ook erin gewikkeld.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:07 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vuilniszakjequote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:07 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ESPNquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:26 schreef LordVoldermort het volgende:
Vitesse kampioen? Fox zoekt weer een nieuwe hype.
Heb je het spaarboekje al vol?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze opstelling wordt mede mogelijk gemaakt door Albert Heijn
Ik kreeg vroeger altijd 300x een plaatje van Jason Oost.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heb je het spaarboekje al vol?
Ik hoop ook dat ze erin blijven en gun het ze van harte. Maar vandaag even niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Emmen is een prachtige club, Lukkien is de juiste man op de juiste plaats, maar ik vrees dat hun meer op z'n plek zijn in de KKD
maar ja je weet nooit, de bal is rond, en ik heb raardere uitslagen gezien in onze competitie tegenwoordig
Hij komt graag bij Vitesse. Dan kan hij ongegeneerd over zijn vrienden Pasveer en Bruns praten en daarnaast zijn cliënten Bero en Bruns in de etalage zetten. Hij is ook hun zaakwaarnemer...quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cziommer doet alleen maar kutwedstrijden.
Dat laatste wist ik ja, daarmee hiervoor ook compleet ongeschikt.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:34 schreef yats het volgende:
[..]
Hij komt graag bij Vitesse. Dan kan hij ongegeneerd over zijn vrienden Pasveer en Bruns praten en daarnaast zijn cliënten Bero en Bruns in de etalage zetten. Hij is ook hun zaakwaarnemer...
En op Fetenoord thuis na is geen punt gestolen. Wat zegt dat over de rest?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:18 schreef LordVoldermort het volgende:
Vitesse 3e wtf. Maar eens kijken zo.
Gewoon een beetje reclame maken, moet kunnen toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:02 [quote]
[b]Op zaterdag 16 januari 2021 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik ja, daarmee hiervoor ook compleet ongeschikt.
Winston Bakboordgodquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Emmen is bijna net zo slecht als RBC
Die is diep gezakt...En dan te bedenken dat hij ooit basisspeler was bij Ajax en oranje.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:40 schreef MC-Morgan het volgende:
0-1 gezien. Gelachen, wederom, om Van Rhijn.
Er ligt hier nu 3 centimeter.quote:
Echt belachelijk matig, inderdaad. Teert alleen nog op zijn verleden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:44 schreef yats het volgende:
[..]
Die is diep gezakt...En dan te bedenken dat hij ooit basisspeler was bij Ajax en oranje.
Bij Sparta lag al een laagje. Oranje bal genot.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:46 schreef MC-Morgan het volgende:
Vanavond sneeuw en de winterbal in de eredivisie?
Hier in Den Haag zullen ze de oranje bal nodig hebben straks.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Sparta lag al een laagje. Oranje bal genot.
Bazoer ook.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:48 schreef GGMM het volgende:
De commentator is verliefd op Bazoer geloof ik
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Sparta lag al een laagje. Oranje bal genot.
Dat klote Cambuur en Almere hebben toch ook kunstgras?quote:
Almere niet, Cambuur nog wel in dit stadion ja. In een nieuw stadion willen ze echt gras, maar geen idee of dat er ooit nog komt.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat klote Cambuur en Almere hebben toch ook kunstgras?
Je moet je muil houden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat klote Cambuur en Almere hebben toch ook kunstgras?
Helaas nog nietquote:
Beter nooit nooit dan noot noot @Jojoortjequote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:50 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Nog niet. Maar zeg nooit nooit.
Hup, met zijn allen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
'Kom op FC Emmen'
Zo, dat zijn teksten.
Ohhh netjes van Almere. Ja dat is hetzelfde als Roma en een nieuw stadion.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Almere niet, Cambuur nog wel in dit stadion ja. In een nieuw stadion willen ze echt gras, maar geen idee of dat er ooit nog komt.
En Feyenoord en een nieuw stadion (lol)quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ohhh netjes van Almere. Ja dat is hetzelfde als Roma en een nieuw stadion.
Hier gaat het ook al schemeren.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:01 schreef yats het volgende:
Ligt het aan mij of is het in Emmen serieus al donker? Hier is lucht vooral nog wit.
Het is hier ook al vrij donker.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:01 schreef yats het volgende:
Ligt het aan mij of is het in Emmen serieus al donker? Hier is lucht vooral nog wit.
Schemeren ok, maar let maar eens op de hoeken van het stadion. Het is gewoon al donker daar.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier gaat het ook al schemeren.
Ik dacht eerst dat het identieke rood-roze shirts waren maar toen zag ik pas die witte shirtsquote:
Ik zie Vitesse nog wel gewoon zakken hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ah, Vitesse heeft de punten alweer binnen. Minimaal plek 3 dit jaar @:yats.
Andere tijdzone in Drenthe.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:06 schreef yats het volgende:
[..]
Schemeren ok, maar let maar eens op de hoeken van het stadion. Het is gewoon al donker daar.
quote:
Want Feyenoord en AZ zijn zoveel beter momenteel?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie Vitesse nog wel gewoon zakken hoor.
Minimaal één van die twee gaat er wel boven eindigen ja, en Ajax en PSV natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:10 schreef yats het volgende:
[..]
Want Feyenoord en AZ zijn zoveel beter momenteel?
Ik vind niet dat ze geflatteerd tweede staan en qua voetbal ook terecht. En dat verschil in schema is best wel significant.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie Vitesse nog wel gewoon zakken hoor.
Ik ga nog steeds van plaats 5 uit. Al ben ik totaal niet verbaasd als we dit jaar 3e worden. Het zit er echt in mits je geconcentreerd blijft.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Minimaal één van die twee gaat er wel boven eindigen ja, en Ajax en PSV natuurlijk.
Is geen schande verder, maar Vitesse zal ook nog wel een paar blessures krijgen en wanneer de druk toeneemt is mijn ervaring dat zo'n club dan meestal ineens wegzakt.
Vitesse krijgt ook nog wel zijn topwedstrijdjes en het zit allemaal nog wel dichtbij elkaar, en Vitesse zie ik ook eerder morsen tegen kleinere clubs.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ze geflatteerd tweede staan en qua voetbal ook terecht. En dat verschil in schema is best wel significant.
Feyenoord krijgt nu:
- Ajax uit
- AZ thuis
- Heerenveen uit
- PSV thuis
- Groningen uit
- Willem II thuis
- Twente uit
- AZ uit
Dat is maar 1 wedstrijd waar op voorhand sowieso drie punten voor Feyenoord zou voorspellen. Denk dat die er tussenuit gaan zakken. AZ vind ik ook erg wisselvallig en die hebben ook Ajax en Feyenoord 'extra' op het programma staan.
Toch Conference League voor jullie dan (tenzij een top-2 club de beker wint)quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds van plaats 5 uit. Al ben ik totaal niet verbaasd als we dit jaar 3e worden. Het zit er echt in mits je geconcentreerd blijft.
Overduidelijk 19 punten.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ze geflatteerd tweede staan en qua voetbal ook terecht. En dat verschil in schema is best wel significant.
Feyenoord krijgt nu:
- Ajax uit
- AZ thuis
- Heerenveen uit
- PSV thuis
- Groningen uit
- Willem II thuis
- Twente uit
- AZ uit
Dat is maar 1 wedstrijd waar op voorhand sowieso drie punten voor Feyenoord zou voorspellen. Denk dat die er tussenuit gaan zakken. AZ vind ik ook erg wisselvallig en die hebben ook Ajax en Feyenoord 'extra' op het programma staan.
Tuurlijk joh...Hou jij jouw gebazel nou maar bij PSV.quote:
Leuk! Een of andere vage club uit Moldavië-uit!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vitesse krijgt ook nog wel zijn topwedstrijdjes en het zit allemaal nog wel dichtbij elkaar, en Vitesse zie ik ook eerder morsen tegen kleinere clubs.
[..]
Toch Conference League voor jullie dan (tenzij een top-2 club de beker wint)
FC Tannanequote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:18 schreef yats het volgende:
[..]
Tuurlijk joh...Hou jij jouw gebazel nou maar bij PSV.
En behoorlijk gewaagd.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
Boos niet. Maar je kan daar best een pingel geven. Al is het licht contact.quote:
Die speelt al het hele seizoen ontzettend matig. (en Bijl en Cavlan zijn áltijd weg, dat is echt top bij zo'n ploeg)quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:37 schreef yats het volgende:
Waar waren die verdedigers? En wat is er met Pena gebeurd?
Hup Spartaquote:
Ik bekeek zijn carrierestatistieken na de 0-1 en kom dan toch echt tot de conclusie dat hij niks kan.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:38 schreef maxi-mus het volgende:
Buitink kan niet veel meer dan doelpuntjes maken, matige voetballer.
Waarom heb je zoveel interesse in een (normaal gesproken) wisselspeler van Sparta? Wat is dit voor act.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh interessant, misschien toch even kijken dan.
Ach ja, de VAR neem ik sowieso niet serieus. Wat mij betreft schaffen ze die hele VAR af.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:47 schreef Zorro het volgende:
Was gewoon buitenspel. KutVAR. Beetje mijn manger verneuken.
Omdat het een jeugdspeler is van mijn club waar ik potentie in zie?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:48 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom heb je zoveel interesse in een (normaal gesproken) wisselspeler van Sparta? Wat is dit voor act.
Is toch niet zo gek, jeugdspeler van Feyenoord waar Scrummie (al dan niet terecht) potentie in ziet. Ik kijk ook vaak naar Jong Ajax hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:48 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom heb je zoveel interesse in een (normaal gesproken) wisselspeler van Sparta? Wat is dit voor act.
Dit dus jaquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is toch niet zo gek, jeugdspeler van Feyenoord waar Scrummie (al dan niet terecht) potentie in ziet. Ik kijk ook vaak naar Jong Ajax hoor.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat het een jeugdspeler is van mijn club waar ik potentie in zie?
Als je daar moeite mee hebt, dan tyfstraal je toch lekker een heel pleuris end op?
Groot gelijk, maat.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit dus ja
Ik zou ook naar Jong Feyenoord kijken als die zouden spelen. Deed ik ook af en toe in die jeugdcompetitie, maar als het KKD zou zijn zou ik gewoon elk wedstrijdje mee pakken. Liever zo'n wedstrijd dan FC Emmen - Vitesse.
Is het alweer goed tussen Eva en jou?quote:
Idem, al zou het bij mij dan Emmen-Feyenoord zijn die ik over zou slaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit dus ja
Ik zou ook naar Jong Feyenoord kijken als die zouden spelen. Deed ik ook af en toe in die jeugdcompetitie, maar als het KKD zou zijn zou ik gewoon elk wedstrijdje mee pakken. Liever zo'n wedstrijd dan FC Emmen - Vitesse.
Neequote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is het alweer goed tussen Eva en jou?
Rene (downsyndroom van Fortes) Temminkquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:56 schreef yats het volgende:
Tjezus joh, anders stel je je even aan als scheidsrechter. Ik mis mannen als Jol.
Oef, die was bijna slechter dan Guzubuyuk. Bijna...quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rene (downsyndroom van Fortes) Temmink
Dick van Egmond was veruit de slechtste en die is nu de baas .quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:00 schreef yats het volgende:
[..]
Oef, die was bijna slechter dan Guzubuyuk. Bijna...
Gaat het wel met je? Het is weekend, pak een biertje en relax.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat het een jeugdspeler is van mijn club waar ik potentie in zie?
Als je daar moeite mee hebt, dan tyfstraal je toch lekker een heel pleuris end op?
Wiedemijer bij Fox was ook altijd fantastisch. Dat was echt de aller slechtstequote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dick van Egmond was veruit de slechtste en die is nu de baas .
Erg jammer, ze is zelfs niet gevoelig voor zijn gifjes blijkbaar.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee.
@:GGMM zijn overtuigingskracht werkt alleen op FOK! blijkbaar.
Temmink of Bossen vond ik een slagje erger.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die zag niks . En dan heb je nog altijd types als Wegereef die op alle WK's mochten fluiten ipv de Luingeshowquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:03 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wiedemijer bij Fox was ook altijd fantastisch. Dat was echt de aller slechtste
Woedend.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Gaat het wel met je? Het is weekend, pak een biertje en relax.
Oh ja, die was ik bijna vergeten. Ooit uit bij Excelsior gaf hij Lazovic rood voor slaan terwijl juist Lazovic geslagen werd. Dat is de enige keer dat ik dat ooit gezien heb...quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee, grote tegenvaller.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Erg jammer, ze is zelfs niet gevoelig voor zijn gifjes blijkbaar.
Hier een heel klein laagje en opgehoudenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog steeds geen sneeuw hier. Ik ben ziedend.
Hier ook niet, dus voor het in Enschede is duurt het nog wat langer.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog steeds geen sneeuw hier. Ik ben ziedend.
6 toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:15 schreef yats het volgende:
Gek hoe een vrij sportieve wedstrijd nu toch al 8 gele kaarten oplevert...
Zowel de assistent van Emmen als die van Vitesse kregen ook geel.quote:
Oh ja die had ik even gemist.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:18 schreef yats het volgende:
[..]
Zowel de assistent van Emmen als die van Vitesse kregen ook geel.
Is die Doodeman wel wat? Hoor daar regelmatig positieve dingen over.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Viel mij nooit echt op bij Volendam, geen echte aanwinst.
Heeft wel goede voorzetten maar ook geen topper, is ook 'al' 24. Maximaal niveau Heerenveen maar niet een speler die ik blind zou halen als Eredivisieclub.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:19 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Is die Doodeman wel wat? Hoor daar regelmatig positieve dingen over.
Klinkt als een leuke 14e man?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft wel goede voorzetten maar ook geen topper, is ook 'al' 24. Maximaal niveau Heerenveen maar niet een speler die ik blind zou halen als Eredivisieclub.
Ja, zoiets. Wel lastig om dat in de KK-divisie in te schatten vaak. Het is geen Veermannetje waarbij je na een halve pot wel zag dat hij een (veel) hoger niveau aan kon.quote:
Vind dat ventje van NEC wel goed, had die helemaal geen zicht op speeltijd bij Heerenveen?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Wel lastig om dat in de KK-divisie in te schatten vaak. Het is geen Veermannetje waarbij je na een halve pot wel zag dat hij een (veel) hoger niveau aan kon.
Joey bedoel je neem ik aan? Die kan de eredivisie makkelijk aan. Al word hij ook een beetje gehyped. De laatste weken brengt hij het ook niet bij Heerenveen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Wel lastig om dat in de KK-divisie in te schatten vaak. Het is geen Veermannetje waarbij je na een halve pot wel zag dat hij een (veel) hoger niveau aan kon.
Bruijn bedoel je? Die speelde vorig jaar vrijwel alles en zou er nu ook wel weer in zijn gekomen denk ik. Hebben wel wat huur/aankopen gedaan op die plekken maar die renderen ook allemaal niet. Zijn rendement was wel héél laag, maar dat gaat dit seizoen prima een treetje lager.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind dat ventje van NEC wel goed, had die helemaal geen zicht op speeltijd bij Heerenveen?
Joey ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:26 schreef yats het volgende:
[..]
Joey bedoel je neem ik aan? Die kan de eredivisie makkelijk aan. Al word hij ook een beetje gehyped. De laatste weken brengt hij het ook niet bij Heerenveen.
quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:47 schreef Zorro het volgende:
Tuurlijk, speel lekker met een witte bal.
quote:
quote:
quote:
quote:
Ach hij maakte ons ook ooit kampioen, ik vergeef het hem.quote:
Dit mag niet van Rikkert, dan komt hij weer met een heel draadje.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:50 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een enorme teringdebiel is die Rosario toch.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:50 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een enorme teringdebiel is die Rosario toch.
Ik heb Max nog staan.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:50 schreef Zorro het volgende:
Ik zie dat het een verstandige beslissing was de PSV verdedigers uit mijn manager te halen.
Noujaquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het indekken als ik zeg dat ik PSV op deze manier niet zie winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |