Vind dat ventje van NEC wel goed, had die helemaal geen zicht op speeltijd bij Heerenveen?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Wel lastig om dat in de KK-divisie in te schatten vaak. Het is geen Veermannetje waarbij je na een halve pot wel zag dat hij een (veel) hoger niveau aan kon.
Joey bedoel je neem ik aan? Die kan de eredivisie makkelijk aan. Al word hij ook een beetje gehyped. De laatste weken brengt hij het ook niet bij Heerenveen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Wel lastig om dat in de KK-divisie in te schatten vaak. Het is geen Veermannetje waarbij je na een halve pot wel zag dat hij een (veel) hoger niveau aan kon.
Bruijn bedoel je? Die speelde vorig jaar vrijwel alles en zou er nu ook wel weer in zijn gekomen denk ik. Hebben wel wat huur/aankopen gedaan op die plekken maar die renderen ook allemaal niet. Zijn rendement was wel héél laag, maar dat gaat dit seizoen prima een treetje lager.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind dat ventje van NEC wel goed, had die helemaal geen zicht op speeltijd bij Heerenveen?
Joey ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:26 schreef yats het volgende:
[..]
Joey bedoel je neem ik aan? Die kan de eredivisie makkelijk aan. Al word hij ook een beetje gehyped. De laatste weken brengt hij het ook niet bij Heerenveen.
quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:47 schreef Zorro het volgende:
Tuurlijk, speel lekker met een witte bal.
quote:
quote:
quote:
quote:
Ach hij maakte ons ook ooit kampioen, ik vergeef het hem.quote:
Dit mag niet van Rikkert, dan komt hij weer met een heel draadje.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:50 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een enorme teringdebiel is die Rosario toch.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:50 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een enorme teringdebiel is die Rosario toch.
Ik heb Max nog staan.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:50 schreef Zorro het volgende:
Ik zie dat het een verstandige beslissing was de PSV verdedigers uit mijn manager te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |