Waarom heb je zoveel interesse in een (normaal gesproken) wisselspeler van Sparta? Wat is dit voor act.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh interessant, misschien toch even kijken dan.
Ach ja, de VAR neem ik sowieso niet serieus. Wat mij betreft schaffen ze die hele VAR af.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:47 schreef Zorro het volgende:
Was gewoon buitenspel. KutVAR. Beetje mijn manger verneuken.
Omdat het een jeugdspeler is van mijn club waar ik potentie in zie?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:48 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom heb je zoveel interesse in een (normaal gesproken) wisselspeler van Sparta? Wat is dit voor act.
Is toch niet zo gek, jeugdspeler van Feyenoord waar Scrummie (al dan niet terecht) potentie in ziet. Ik kijk ook vaak naar Jong Ajax hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:48 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom heb je zoveel interesse in een (normaal gesproken) wisselspeler van Sparta? Wat is dit voor act.
Dit dus jaquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is toch niet zo gek, jeugdspeler van Feyenoord waar Scrummie (al dan niet terecht) potentie in ziet. Ik kijk ook vaak naar Jong Ajax hoor.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat het een jeugdspeler is van mijn club waar ik potentie in zie?
Als je daar moeite mee hebt, dan tyfstraal je toch lekker een heel pleuris end op?
Groot gelijk, maat.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit dus ja
Ik zou ook naar Jong Feyenoord kijken als die zouden spelen. Deed ik ook af en toe in die jeugdcompetitie, maar als het KKD zou zijn zou ik gewoon elk wedstrijdje mee pakken. Liever zo'n wedstrijd dan FC Emmen - Vitesse.
Is het alweer goed tussen Eva en jou?quote:
Idem, al zou het bij mij dan Emmen-Feyenoord zijn die ik over zou slaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit dus ja
Ik zou ook naar Jong Feyenoord kijken als die zouden spelen. Deed ik ook af en toe in die jeugdcompetitie, maar als het KKD zou zijn zou ik gewoon elk wedstrijdje mee pakken. Liever zo'n wedstrijd dan FC Emmen - Vitesse.
Neequote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is het alweer goed tussen Eva en jou?
Rene (downsyndroom van Fortes) Temminkquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:56 schreef yats het volgende:
Tjezus joh, anders stel je je even aan als scheidsrechter. Ik mis mannen als Jol.
Oef, die was bijna slechter dan Guzubuyuk. Bijna...quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rene (downsyndroom van Fortes) Temmink
Dick van Egmond was veruit de slechtste en die is nu de baas .quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:00 schreef yats het volgende:
[..]
Oef, die was bijna slechter dan Guzubuyuk. Bijna...
Gaat het wel met je? Het is weekend, pak een biertje en relax.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat het een jeugdspeler is van mijn club waar ik potentie in zie?
Als je daar moeite mee hebt, dan tyfstraal je toch lekker een heel pleuris end op?
Wiedemijer bij Fox was ook altijd fantastisch. Dat was echt de aller slechtstequote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dick van Egmond was veruit de slechtste en die is nu de baas .
Erg jammer, ze is zelfs niet gevoelig voor zijn gifjes blijkbaar.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee.
@:GGMM zijn overtuigingskracht werkt alleen op FOK! blijkbaar.
Temmink of Bossen vond ik een slagje erger.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die zag niks . En dan heb je nog altijd types als Wegereef die op alle WK's mochten fluiten ipv de Luingeshowquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:03 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wiedemijer bij Fox was ook altijd fantastisch. Dat was echt de aller slechtste
Woedend.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Gaat het wel met je? Het is weekend, pak een biertje en relax.
Oh ja, die was ik bijna vergeten. Ooit uit bij Excelsior gaf hij Lazovic rood voor slaan terwijl juist Lazovic geslagen werd. Dat is de enige keer dat ik dat ooit gezien heb...quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee, grote tegenvaller.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Erg jammer, ze is zelfs niet gevoelig voor zijn gifjes blijkbaar.
Hier een heel klein laagje en opgehoudenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog steeds geen sneeuw hier. Ik ben ziedend.
Hier ook niet, dus voor het in Enschede is duurt het nog wat langer.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog steeds geen sneeuw hier. Ik ben ziedend.
6 toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:15 schreef yats het volgende:
Gek hoe een vrij sportieve wedstrijd nu toch al 8 gele kaarten oplevert...
Zowel de assistent van Emmen als die van Vitesse kregen ook geel.quote:
Oh ja die had ik even gemist.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:18 schreef yats het volgende:
[..]
Zowel de assistent van Emmen als die van Vitesse kregen ook geel.
Is die Doodeman wel wat? Hoor daar regelmatig positieve dingen over.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Viel mij nooit echt op bij Volendam, geen echte aanwinst.
Heeft wel goede voorzetten maar ook geen topper, is ook 'al' 24. Maximaal niveau Heerenveen maar niet een speler die ik blind zou halen als Eredivisieclub.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:19 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Is die Doodeman wel wat? Hoor daar regelmatig positieve dingen over.
Klinkt als een leuke 14e man?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft wel goede voorzetten maar ook geen topper, is ook 'al' 24. Maximaal niveau Heerenveen maar niet een speler die ik blind zou halen als Eredivisieclub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |