quote:
Want Feyenoord en AZ zijn zoveel beter momenteel?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie Vitesse nog wel gewoon zakken hoor.
Minimaal één van die twee gaat er wel boven eindigen ja, en Ajax en PSV natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:10 schreef yats het volgende:
[..]
Want Feyenoord en AZ zijn zoveel beter momenteel?
Ik vind niet dat ze geflatteerd tweede staan en qua voetbal ook terecht. En dat verschil in schema is best wel significant.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie Vitesse nog wel gewoon zakken hoor.
Ik ga nog steeds van plaats 5 uit. Al ben ik totaal niet verbaasd als we dit jaar 3e worden. Het zit er echt in mits je geconcentreerd blijft.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Minimaal één van die twee gaat er wel boven eindigen ja, en Ajax en PSV natuurlijk.
Is geen schande verder, maar Vitesse zal ook nog wel een paar blessures krijgen en wanneer de druk toeneemt is mijn ervaring dat zo'n club dan meestal ineens wegzakt.
Vitesse krijgt ook nog wel zijn topwedstrijdjes en het zit allemaal nog wel dichtbij elkaar, en Vitesse zie ik ook eerder morsen tegen kleinere clubs.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ze geflatteerd tweede staan en qua voetbal ook terecht. En dat verschil in schema is best wel significant.
Feyenoord krijgt nu:
- Ajax uit
- AZ thuis
- Heerenveen uit
- PSV thuis
- Groningen uit
- Willem II thuis
- Twente uit
- AZ uit
Dat is maar 1 wedstrijd waar op voorhand sowieso drie punten voor Feyenoord zou voorspellen. Denk dat die er tussenuit gaan zakken. AZ vind ik ook erg wisselvallig en die hebben ook Ajax en Feyenoord 'extra' op het programma staan.
Toch Conference League voor jullie dan (tenzij een top-2 club de beker wint)quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds van plaats 5 uit. Al ben ik totaal niet verbaasd als we dit jaar 3e worden. Het zit er echt in mits je geconcentreerd blijft.
Overduidelijk 19 punten.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ze geflatteerd tweede staan en qua voetbal ook terecht. En dat verschil in schema is best wel significant.
Feyenoord krijgt nu:
- Ajax uit
- AZ thuis
- Heerenveen uit
- PSV thuis
- Groningen uit
- Willem II thuis
- Twente uit
- AZ uit
Dat is maar 1 wedstrijd waar op voorhand sowieso drie punten voor Feyenoord zou voorspellen. Denk dat die er tussenuit gaan zakken. AZ vind ik ook erg wisselvallig en die hebben ook Ajax en Feyenoord 'extra' op het programma staan.
Tuurlijk joh...Hou jij jouw gebazel nou maar bij PSV.quote:
Leuk! Een of andere vage club uit Moldavië-uit!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vitesse krijgt ook nog wel zijn topwedstrijdjes en het zit allemaal nog wel dichtbij elkaar, en Vitesse zie ik ook eerder morsen tegen kleinere clubs.
[..]
Toch Conference League voor jullie dan (tenzij een top-2 club de beker wint)
FC Tannanequote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:18 schreef yats het volgende:
[..]
Tuurlijk joh...Hou jij jouw gebazel nou maar bij PSV.
En behoorlijk gewaagd.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |