Almere niet, Cambuur nog wel in dit stadion ja. In een nieuw stadion willen ze echt gras, maar geen idee of dat er ooit nog komt.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat klote Cambuur en Almere hebben toch ook kunstgras?
Je moet je muil houden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat klote Cambuur en Almere hebben toch ook kunstgras?
Helaas nog nietquote:
Beter nooit nooit dan noot noot @Jojoortjequote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:50 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Nog niet. Maar zeg nooit nooit.
Hup, met zijn allen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
'Kom op FC Emmen'
Zo, dat zijn teksten.
Ohhh netjes van Almere. Ja dat is hetzelfde als Roma en een nieuw stadion.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Almere niet, Cambuur nog wel in dit stadion ja. In een nieuw stadion willen ze echt gras, maar geen idee of dat er ooit nog komt.
En Feyenoord en een nieuw stadion (lol)quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ohhh netjes van Almere. Ja dat is hetzelfde als Roma en een nieuw stadion.
Hier gaat het ook al schemeren.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:01 schreef yats het volgende:
Ligt het aan mij of is het in Emmen serieus al donker? Hier is lucht vooral nog wit.
Het is hier ook al vrij donker.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:01 schreef yats het volgende:
Ligt het aan mij of is het in Emmen serieus al donker? Hier is lucht vooral nog wit.
Schemeren ok, maar let maar eens op de hoeken van het stadion. Het is gewoon al donker daar.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier gaat het ook al schemeren.
Ik dacht eerst dat het identieke rood-roze shirts waren maar toen zag ik pas die witte shirtsquote:
Ik zie Vitesse nog wel gewoon zakken hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ah, Vitesse heeft de punten alweer binnen. Minimaal plek 3 dit jaar @:yats.
Andere tijdzone in Drenthe.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:06 schreef yats het volgende:
[..]
Schemeren ok, maar let maar eens op de hoeken van het stadion. Het is gewoon al donker daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |