Dat hij een keuze maakt wat hij met zijn leven wilquote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En wat gaat dit oplossen?
Wat an sich al knap isquote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:38 schreef hhh38 het volgende:
Mentaal nog zwakker dan Femke Heemskerk
Dat geld van Van Aert komt volgens bij van extra geld van Jumbo.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:38 schreef Faraday01 het volgende:
Of was het geld op voor Tom nu Van Aert nieuw contract heeft?
Ja precies, mag best wat meer empathie en begrip zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:40 schreef Zocalo het volgende:
Ik vind de oordelen hier wel makkelijk (en hard).
Als ik het filmpje zo zie heeft hij het vooral moeilijk met zichzelf en zijn oude status waar te maken, en gaat gewoon blijven doorgaan het niet oplossen. Een tijdje geen druk, wellicht onder begeleiding, hieruit komen lijkt me dan inderdaad het beste.
En als de oplossing is dat hij er helemaal mee stopt verbaast het ook niet.
Maar waarom dan het toneelstukje een dag geleden?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het wel een dappere beslissing eigenlijk. Hij heeft mentale problemen, een soort van burnout lijkt het. Die Tour-docu was ook niet normaal.
Ja en toen kwam hij erachter dat hij al een tijdje (ook in 2018) rondreed met het gevoel dat hij niet zoveel zin had in dat eeuwige moeten, altijd en overal kopman zijn + de verwachtingen van de buitenwereld dat je overal maar even wint. Daarom besloot hij juist naar Jumbo te gaan waar hij meer kopmannen om zich heen heeft en hij soms wat meer in de schaduw kan staan.. (waarbij hij dan weer vast niet verwacht had dat 1 van die ploeggenoten hem helemaal weg zou rijden, maar toch).quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:39 schreef Slobeend het volgende:
Maar Tom heeft in 2019 toch eigenlijk al een soort sabbatical jaar gehad, door z'n blessures.
Ja, van zijn team zal hij het moeten hij het hebben!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:39 schreef Felagund het volgende:
Misschien kan hij een keer met Gesink spreken?
Zou wel het meest logisch zijn ja, neem aan dat ze Sjors niet weer het kopmanschap in de Giro afnemenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wellicht een uitkomst voor Sam Oomen nu er plekje is in Tour-selectie
Tja, zo is het leven toch gewoon, ik ken zo veel mensen die bepaalde beslissingen maken die je als mentaal stabiel persoon onbegrijpelijk vindt.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar waarom dan het toneelstukje een dag geleden?
Ik!quote:
Kan me voorstellen dat voor eendagskoersen en dagsucces gaan minder druk en stress met zich meebrengt. Zou me niet verbazen als ie (ooit) besluit wel weer te gaan koersen, maar niet voor klassementen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:56 schreef Steven184 het volgende:
Zou dit oa komen door zijn transformatie naar ronderenner?
Hij zou kunnen proberen weer de beste tijdrijder ter wereld te worden, dat lijkt me het hoogst haalbare.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat voor eendagskoersen en dagsucces gaan minder druk en stress met zich meebrengt. Zou me niet verbazen als ie (ooit) besluit wel weer te gaan koersen, maar niet voor klassementen.
Maarja wie weet is ie komende tour weer aan het vloeken op z'n zadel of zien we hem nooit meer terug.
Daar zit een of andere Italiaan voor in de weg vrees ik (en nog een Belg)quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij zou kunnen proberen weer de beste tijdrijder ter wereld te worden, dat lijkt me het hoogst haalbare.
En een Australiër en minstens één Belg.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:02 schreef noodgang het volgende:
[..]
Daar zit een of andere Italiaan voor in de weg vrees ik
Ja, een emotionele jongen, die veel nadenkt en het iedereen naar z’n zin wilt maken. Geen goede eigenschappen voor een topsporter.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Allemaal kijken jongons!!!
Het scheelt dat we toch niet gaan koersen, maar Jumbo heeft ondertussen wel echt een enorm smalle selectie.quote:
Denk dat ze Kooij en die anderen wel veel gaan doorschuiven.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het scheelt dat we toch niet gaan koersen, maar Jumbo heeft ondertussen wel echt een enorm smalle selectie.
Ze hebben de opleidingsploeg nog, waar ze via die speciale regeling veel gebruik van kunnen en zullen maken. Binnen het Developmentteam zitten voldoende jongens die je in een kleinere koers inzetten kunt en misschien zelfs al wel toe zijn aan meer.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het scheelt dat we toch niet gaan koersen, maar Jumbo heeft ondertussen wel echt een enorm smalle selectie.
Doorgaan alsof er niets aan de hand is in de hoop dat het tij in zijn hoofd keert maar uiteindelijk is de interne bom toch gebarsten. Zoiets? Mentale problemen zijn een raar iets.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar waarom dan het toneelstukje een dag geleden?
Team Wuyts' Worst Nightmare had alvast op dit scenario geanticipeerdquote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk dat ze Kooij en die anderen wel veel gaan doorschuiven.
Linkje?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:38 schreef Momo het volgende:
Als je zo het interview hoort met Wout, was hij niet echt verbaasd.
Was net na veldrijden bij eurosport, zie het nog niet online staan volgens mij. Ze vroegen Mathieu en Wout wat ze vonden van het tijdelijk stoppen van TomDum.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:10 schreef showtimer het volgende:
“Van zichzelf. Van het publiek. De dokter waar ik mijn jaarlijks hartonderzoek laat doen, zegt tegen mij: ‘Mijn dochter van 12 wil alleen met een helm naar school fietsen als dat dezelfde helm is die Remco draagt.’ Hij zegt: ‘Jullie begrijpen niet hoeveel invloed Remco heeft.’ Mijn dokter is een nuchtere man die een nieuwe fiets heeft gekocht: de XL7 van Specialized waar onze renners op rijden. Het was een folietje. Hij is naar de winkel gegaan en heeft gezegd: pak maar in.”
De vloer wordt ook stevig aangeveegd met Eisingaquote:En u weet wanneer u euforisch bent?
“Na een overwinning. Of in een periode waarin we veel winnen. Je dacht dat ik zou zeggen: na drie flessen wijn. Maar dan word ik sceptischer.”
Mijn vader zei iets soortgelijks eerder deze dag:quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:55 schreef AllesKaputt het volgende:
Hankok ziet eruit alsof hij is samengesteld uit de reserveonderdelen van minstens 5 andere mensen
Kan mij niet herinneren dat er vroeger beelden waren net zo weinig beeldstabilisatie.quote:Op zondag 24 januari 2021 14:49 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Wou net zeggen, genoten van het camerawerk in de laatste kilometers.
8e!quote:Op zondag 24 januari 2021 14:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik voorspel dat Fiorelli rond de 9/11 plek eindigt.
Die jongen is echt de nieuwe Paolo Simion, in alles. Het is gewoon eng.quote:
quote:Donderwolken boven Ronde van Valencia: provincie laat geen koersen toe
Sneuvelt er na de Ronde van de Algarve en de Ruta Del Sol nog een andere grote voorbereidingskoers in functie van het Belgische openingsweekend op het Iberische schiereiland? De kans is groot dat de Ronde van Valencia (3 februari - 7 februari) niet zal doorgaan of toch zeker niet in zijn voorziene vorm.
De vijfdaagse wedstrijd vindt plaats in twee provincies (Alicante en Valencia) van de regio Valenciana, maar in de provincie Valencia zijn koersen door hoge covid-cijfers niet toegelaten. Als gevolg hiervan werd zondag de Clàssica Comunitat Valenciana al ingekort van 148 km tot 96 km zodat het peloton enkel op het grondgebied van de provincie Alicante koerste.
De eerste twee etappes van de Ronde van Valencia liggen in de provincie van Alicante, maar de drie laatste etappes vinden plaas in de provincie Valencia. Allicht moet er voor die drie ritten een oplossing worden gezocht, als die al wordt gevonden. Volgens José Luis López Cerrón, de voorzitter van de Spaanse wielerbond, gaat de Ronde van Valencia nog steeds door, maar door de stijgende covid-cijfers in en rond de stad Valencia wordt dat geen sinecure. De organisatie doet er alleszins alles aan om alsnog groen licht te krijgen. Zo werden de parcoursen van de etappes aangepast waarbij grote steden en dorpskommen vermeden worden.
We gaan nooit meer koersenquote:
Maar blijf vooral dingen roepen over een moordaanslag, zoals Don Patquote:Op dinsdag 26 januari 2021 06:39 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Een strop opsturenBen je ook wel echt een idioot.
naja vind een strop opsturen voor een ongeboren kind toch wat verder gaan dan dat soort dingen roepen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar blijf vooral dingen roepen over een moordaanslag, zoals Don Pat
Woorden hebben consequenties als je in zo’n positie zit als Don Pat, dat zou hij met z’n jarenlange ervaring als ploegleider en na eerdere incidenten onderhand moeten weten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:30 schreef franklop het volgende:
[..]
naja vind een strop opsturen voor een ongeboren kind toch wat verder gaan dan dat soort dingen roepen.
Ja uiteraard ook wel. Maar hoeft niet persé een consequentie van diens woorden te zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Woorden hebben consequenties als je in zo’n positie zit als Don Pat, dat zou hij met z’n jarenlange ervaring als ploegleider en na eerdere incidenten onderhand moeten weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |