Dat hij een keuze maakt wat hij met zijn leven wilquote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En wat gaat dit oplossen?
Wat an sich al knap isquote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:38 schreef hhh38 het volgende:
Mentaal nog zwakker dan Femke Heemskerk
Dat geld van Van Aert komt volgens bij van extra geld van Jumbo.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:38 schreef Faraday01 het volgende:
Of was het geld op voor Tom nu Van Aert nieuw contract heeft?
Ja precies, mag best wat meer empathie en begrip zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:40 schreef Zocalo het volgende:
Ik vind de oordelen hier wel makkelijk (en hard).
Als ik het filmpje zo zie heeft hij het vooral moeilijk met zichzelf en zijn oude status waar te maken, en gaat gewoon blijven doorgaan het niet oplossen. Een tijdje geen druk, wellicht onder begeleiding, hieruit komen lijkt me dan inderdaad het beste.
En als de oplossing is dat hij er helemaal mee stopt verbaast het ook niet.
Maar waarom dan het toneelstukje een dag geleden?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het wel een dappere beslissing eigenlijk. Hij heeft mentale problemen, een soort van burnout lijkt het. Die Tour-docu was ook niet normaal.
Ja en toen kwam hij erachter dat hij al een tijdje (ook in 2018) rondreed met het gevoel dat hij niet zoveel zin had in dat eeuwige moeten, altijd en overal kopman zijn + de verwachtingen van de buitenwereld dat je overal maar even wint. Daarom besloot hij juist naar Jumbo te gaan waar hij meer kopmannen om zich heen heeft en hij soms wat meer in de schaduw kan staan.. (waarbij hij dan weer vast niet verwacht had dat 1 van die ploeggenoten hem helemaal weg zou rijden, maar toch).quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:39 schreef Slobeend het volgende:
Maar Tom heeft in 2019 toch eigenlijk al een soort sabbatical jaar gehad, door z'n blessures.
Ja, van zijn team zal hij het moeten hij het hebben!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:39 schreef Felagund het volgende:
Misschien kan hij een keer met Gesink spreken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |