Dan kan 98% van het pulleton wel stoppen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die jongen maakt het zichzelf zo ontzettend moeilijk he.
Wat heeft de ploeg eraan als ik 12e word in de Tour? Vijfde op de Olympische Spelen? Dat aanmodderen schiet niemand iets mee op.
Tja, als dat aanmodderen is. Lat mag wel iets lager.
Mark Rutte en Jan Gösgens zijn trots.quote:
Ik zit echt met stij-gen-de verbazing te kijken.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kan 98% van het pulleton wel stoppen.
Tom is een ontzettende jankbal.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zit echt met stij-gen-de verbazing te kijken.
Tom Dumoulin lijkt daadwerkelijk te denken dat de wereld vergaat als hij niet alles zet op het feit dat hij vanaf nu iedere wedstrijd moet winnen.
Zal in z'n vrije tijd wel in een jurkje lopen.quote:
Omdat hij in het verleden al vaker dit soort dingen geroepen heeft, hij ging juist naar Jumbo omdat hij daar verlost zou zijn van de eeuwige druk als enige kopman en hij was het plezier in het fietsen toen al een tijdje kwijt..quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:31 schreef Sunri5e het volgende:
Bijzonder. Ik lees op Twitter mensen die zeggen dat het niet onverwacht is. Wat heb ik gemist?
Als dit is wat hij denkt had hij in de Tour ook wel fatsoenlijk kunnen knechtenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die jongen maakt het zichzelf zo ontzettend moeilijk he.
Wat heeft de ploeg eraan als ik 12e word in de Tour? Vijfde op de Olympische Spelen? Dat aanmodderen schiet niemand iets mee op.
Tja, als dat aanmodderen is. Lat mag wel iets lager.
En wat gaat dit oplossen?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:34 schreef Faraday01 het volgende:
Verstandige keuze want hij loopt al zeker een jaar als een mentaal wrak rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |