Ze hebben de opleidingsploeg nog, waar ze via die speciale regeling veel gebruik van kunnen en zullen maken. Binnen het Developmentteam zitten voldoende jongens die je in een kleinere koers inzetten kunt en misschien zelfs al wel toe zijn aan meer.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het scheelt dat we toch niet gaan koersen, maar Jumbo heeft ondertussen wel echt een enorm smalle selectie.
Doorgaan alsof er niets aan de hand is in de hoop dat het tij in zijn hoofd keert maar uiteindelijk is de interne bom toch gebarsten. Zoiets? Mentale problemen zijn een raar iets.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar waarom dan het toneelstukje een dag geleden?
Team Wuyts' Worst Nightmare had alvast op dit scenario geanticipeerdquote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk dat ze Kooij en die anderen wel veel gaan doorschuiven.
Linkje?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:38 schreef Momo het volgende:
Als je zo het interview hoort met Wout, was hij niet echt verbaasd.
Was net na veldrijden bij eurosport, zie het nog niet online staan volgens mij. Ze vroegen Mathieu en Wout wat ze vonden van het tijdelijk stoppen van TomDum.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:10 schreef showtimer het volgende:
“Van zichzelf. Van het publiek. De dokter waar ik mijn jaarlijks hartonderzoek laat doen, zegt tegen mij: ‘Mijn dochter van 12 wil alleen met een helm naar school fietsen als dat dezelfde helm is die Remco draagt.’ Hij zegt: ‘Jullie begrijpen niet hoeveel invloed Remco heeft.’ Mijn dokter is een nuchtere man die een nieuwe fiets heeft gekocht: de XL7 van Specialized waar onze renners op rijden. Het was een folietje. Hij is naar de winkel gegaan en heeft gezegd: pak maar in.”
De vloer wordt ook stevig aangeveegd met Eisingaquote:En u weet wanneer u euforisch bent?
“Na een overwinning. Of in een periode waarin we veel winnen. Je dacht dat ik zou zeggen: na drie flessen wijn. Maar dan word ik sceptischer.”
Mijn vader zei iets soortgelijks eerder deze dag:quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:55 schreef AllesKaputt het volgende:
Hankok ziet eruit alsof hij is samengesteld uit de reserveonderdelen van minstens 5 andere mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |