quote:Er werd gefluisterd dat Matthews geen zin had in huiswerk die de ploegleiding van Sunweb hem oplegde. Zoals een persoonlijke theoretische beschouwing op tactische scenario’s die zich konden voordoen. Omdat ‘Bling’ daar lak aan had, werd hij uit de Tourselectie geweerd.
quote:
https://sporza.be/nl/2021(...)altje~1611331387454/quote:In het veld is Bart Wellens (42) al ploegleider bij Tormans-Wanty Gobert. Dit jaar mag hij het ook op de weg bij het WorldTour-team Intermarché-Wanty-Gobert proberen. "Een nieuwe uitdaging is altijd leuk, maar in vergelijking met wegwielrennen is de cross toch nog heel simpel", vertelt Wellens
....
Jelle gaat dit seizoen de zon van dichtbij inspecteren @Mani89quote:Dat trainen doe je niet langer onder het goedkeurend oog van de Nederlander Alan Smeets. Wie stelt nu jouw schema’s op?
Vanendert: “Michele Bartoli. Ik wilde nog eens veranderen van coach en tijdens het nadenken over hoe en wie kwam ik bij Michele uit. Toen ik hem de vraag stelde, zei hij onmiddellijk ja. Inmiddels ben ik al tweemaal bij hem thuis in Toscane geweest. Tijdens de afgelopen kerstperiode heb ik er tien dagen getraind. In slecht weer. Op dit moment van het jaar is Toscane verre van een ideaal stageoord. Maar kom, ik heb goed met Michele kunnen overleggen.
Dit wil ik wel zien eigenlijk 👌🏻👌🏻quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jelle gaat dit seizoen de zon van dichtbij inspecteren @:Mani89
Hahahahahahwhahahh ht stagahagagahahahahahaquote:
Kom eens even wat vragen stellen aan Sjaak. Mijn vraag over Justin wordt voorlopig vakkundig genegeerd.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hahahahahahwhahahh ht stagahagagahahahahaha
Wat een schitterend bericht nu die gisteren aan mijn team is toegevoegd.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jelle gaat dit seizoen de zon van dichtbij inspecteren @:Mani89
Sorry ik ben afwazig!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kom eens even wat vragen stellen aan Sjaak. Mijn vraag over Justin wordt voorlopig vakkundig genegeerd.
Hij heeft een opmerking over een voormalig keelgrijperquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kom eens even wat vragen stellen aan Sjaak. Mijn vraag over Justin wordt voorlopig vakkundig genegeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PatBonus activated, Mark gaat weer vliegen.quote:Op trainingskamp was hij op de kamer bij ploegdokter Yvan Vanmol. Hij gooide zich op het bed, een smile tot achter zijn oren, en hij zei: ‘Yvan, I am so happy.’”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |