Blijkbaar krijgt ze eerst nog een pardon. Ik snap niet helemaal waarom iemand nog een Trump aan de macht wil hebben, hoe 'lekker' zo iemand er ook wel of niet uitziet.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:35 schreef TLC het volgende:
Als vaderlief geen president meer mag worden moet Ivanka het maar gaan doen, gaat ze nog winnen ook denk ik
Maar helaas toch weer het argument dat de tijd er niet voor is, verdeeldheid bla bla bla...quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:33 schreef Kijkertje het volgende:
Wow McCarthy heeft echt het licht gezien
Ben ook geen aanhanger van de Trumpjes, maar van alle figuren uit die familie lijkt me die nog het meest intelligent overkomen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Blijkbaar krijgt ze eerst nog een pardon. Ik snap niet helemaal waarom iemand nog een Trump aan de macht wil hebben, hoe 'lekker' zo iemand er ook wel of niet uitziet.
Neequote:Op woensdag 13 januari 2021 19:38 schreef Momo het volgende:
Totale n00b vraag: is het reëel dat Trump na vandaag president af is na deze stemming?
Nee.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:38 schreef Momo het volgende:
Totale n00b vraag: is het reëel dat Trump na vandaag president af is na deze stemming?
quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
https://apnews.com/articl(...)b8815727d4e2fe4e9062
Sws niet vandaag. De impeachment in het Huis (wat het wel zal gaan halen) moet je zien als een aanklacht. Daarna gaat de aanklacht naar de Senaat voor een berechting (trial).quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:38 schreef Momo het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:38 schreef Momo het volgende:
Maar gaat het vandaag/vannacht al naar de senaat?quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:41 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Sws niet vandaag. De impeachment in het Huis (wat het wel zal gaan halen) moet je zien als een aanklacht. Daarna gaat de aanklacht naar de Senaat voor een berechting (trial).
Denk het niet maar dat zal niet lang duren iig.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:42 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Maar gaat het vandaag/vannacht al naar de senaat?
quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:35 schreef TLC het volgende:
Als vaderlief geen president meer mag worden moet Ivanka het maar gaan doen, gaat ze nog winnen ook denk ik
als de leider van Yall Quada wordt afgezet, is het wel heel progressief als conservatieven als ze 4 jaar later op een vrouw stemmen 😎quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:35 schreef TLC het volgende:
Die presentatie van de Articles of Impeachment aan de Senaat gaat ook heel officieel. De aangewezen managers van het Huis lopen dan in optocht naar de Senaat en verdedigen die aanklacht daar.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:42 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Maar gaat het vandaag/vannacht al naar de senaat?
nee het is echt ontzettend tijd om te healen ineens, en om lief tegen elkaar te doen hequote:Op woensdag 13 januari 2021 19:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb het woord "healing" nog nooit zo vaak gehoord
En al helemaal niet van Reps.
Het is zo hypocriet als de pestquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:00 schreef Ruse het volgende:
[..]
nee het is echt ontzettend tijd om te healen ineens, en om lief tegen elkaar te doen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |