Er is 1 democraat en 1 republikein aangewezen die elk een uur mogen sprekenquote:
Spreektijd toekennen of opgeven. Iets in die richting.quote:
https://apnews.com/articl(...)b8815727d4e2fe4e9062quote:The Latest: Pompeo suggests Trump should get Nobel Prize
12 minutes ago
Thanks!quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Er is 1 democraat en 1 republikein aangewezen die elk een uur mogen spreken
Maar wat ze elk doen is dan het woord geven aan iemand anders (=yield) en die krijgt dan 1 of 2 minuten de tijd om te praten
1 van de mannen vroeg een extra 10 secondes om een zin af te maken.
Dus dat gaat dan naar het hoofd van de zitting: mag dat?
Dat mag dan en dan kan hij zijn zin afmaken
Blijkbaar krijgt ze eerst nog een pardon. Ik snap niet helemaal waarom iemand nog een Trump aan de macht wil hebben, hoe 'lekker' zo iemand er ook wel of niet uitziet.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:35 schreef TLC het volgende:
Als vaderlief geen president meer mag worden moet Ivanka het maar gaan doen, gaat ze nog winnen ook denk ik
Maar helaas toch weer het argument dat de tijd er niet voor is, verdeeldheid bla bla bla...quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:33 schreef Kijkertje het volgende:
Wow McCarthy heeft echt het licht gezien
Ben ook geen aanhanger van de Trumpjes, maar van alle figuren uit die familie lijkt me die nog het meest intelligent overkomen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Blijkbaar krijgt ze eerst nog een pardon. Ik snap niet helemaal waarom iemand nog een Trump aan de macht wil hebben, hoe 'lekker' zo iemand er ook wel of niet uitziet.
Neequote:Op woensdag 13 januari 2021 19:38 schreef Momo het volgende:
Totale n00b vraag: is het reëel dat Trump na vandaag president af is na deze stemming?
Nee.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:38 schreef Momo het volgende:
Totale n00b vraag: is het reëel dat Trump na vandaag president af is na deze stemming?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |