abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197382014
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:56 schreef Evenstar het volgende:
Van Haga komt even weer wat bullshit als waarheden verkondigen. Wat een gast, iedere keer zelfde verhaal.

Respect voor van Dissel dat die gewoon netjes en serieus weet te antwoorden.
Vond het niet zo’n slechte vraag hoor.
Als de vaccins de besmettingsoverdracht niet tegen gaan heeft het weinig zin om eerst alle jongeren te vaccineren. Maar waarschijnlijk doen de vaccins dat wel gedeeltelijk.
- verwijderd door admin -
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 januari 2021 @ 12:05:00 #52
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197382015
van Esch met een goede vraag :D
  woensdag 13 januari 2021 @ 12:05:26 #53
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197382027
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:03 schreef VoMy het volgende:

[..]

Cry me a river
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_197382030
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:04 schreef Caland het volgende:
Een vaccin dat Trump of Putin er doorheen heeft gedrukt. Ik zie het verschil niet zo.
Pfizer vaccin heeft niets met Trump of Putin te maken.
pi_197382033
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:04 schreef Caland het volgende:
Een vaccin dat Trump of Putin er doorheen heeft gedrukt. Ik zie het verschil niet zo.
Het Biontech/Pfizer vaccin is toch in Duitsland ontwikkeld en geproduceerd in de VS?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  woensdag 13 januari 2021 @ 12:06:48 #56
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_197382040
quote:
De Landelijke FOK! Vereniging (LFV) vindt het onbegrijpelijk dat fokkers pas vanaf 25 januari aan de beurt zijn om een vaccin te krijgen. "Ik heb de indruk dat het niet serieus wordt genomen", zei voorzitter Danny in het NOS Radio 1 Journaal.

Volgens hem kunnen de fokkers makkelijk eerder aan de beurt komen, omdat er wekelijks 150.000 Pfizer-vaccins worden verspreid. "Daarvan hebben fokkers er 15.000 nodig. Dus dat is maar 10 procent van wat er per week wordt aangeleverd." Danny schat dat voorrang voor de fokkers een halve dag vertraging oplevert voor anderen die nu in aanmerking komen voor een vaccin.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_197382041
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:03 schreef VoMy het volgende:

[..]

Groundhog day...
Volgende zijn de tandartsen, de fysio's en pedicures. Daarna melden de medewerkers van een AZC zich etc.
Tegen die tijd zijn de kwetsbaren bezweken en is het ook opgelost.
Go hard or go home
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 januari 2021 @ 12:07:30 #58
416575 crew  Evenstar
pi_197382050
.... dus verdediging van van Dissel over waarom wij niet meer aan sequencing doen is

- Het was toevallig dat de Britten het hebben ontdekt
- Zijn landen die het veel slechter / minder dan Nederland doen

.... juist ja

Zeg gewoon "ja, dit moeten wij oppaken, klaar".
  woensdag 13 januari 2021 @ 12:07:33 #59
14505 OProg
A Life in Music
pi_197382052
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Ik ben huiverig voor claims uit Rusland en China. Daar mag echt heel goed naar gekeken worden.
Astrazeneca is daarentegen voor mijn gevoel het meest transparant geweest en misschien ook het best getest.
Als die groen licht krijgen komen we zoals anderen ook zeggen al een heel eind.
Ik had toen wel gelezen dat dat Chinese vaccin wel beter aan bepaalde procedures voldeed volgens een stel westerse artsen die zeiden dat het ook bij ons ingediend kon worden.

Ik weet echter niet precies wie en of het een juist bericht was.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  woensdag 13 januari 2021 @ 12:08:17 #61
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_197382070
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:07 schreef Evenstar het volgende:
.... dus verdediging van van Dissel over waarom wij niet meer aan sequencing doen is

.... juist ja

Nee, dat zei hij niet. Waarom vind jij dat er meer gesequenced moet worden?
Antifa
pi_197382081
Ik blijf het gek vinden dat de jonge en rutte niet meer duidelijk zeggen in persconferenties dat we met vaccins gewoon terug kunnen naar normaal, zonder beperkingen.

Wel steeds over ligt aan het einde van de tunnel enzo, maar waarom niet gewoon "als 70% gevaccineerd is kan de 1.5m op de vuilnisbelt waar hij thuishoord", "met vaccin kunnen we teruggaan naar oude normaal", "met vaccin kan je weer knuffelen", etc? zoals ze tot eind november keer op keer benadrukten?

Of is dat dat licht aan het einde van de tunnel wat vijf keer genoemd werd?

Waarom werd dat niet weer opnieuw benadrukken? Dat geeft hoop...
#WeesGeenWhales
pi_197382083
quote:

.... juist ja

Voordeel is weer dat we niet bang hoeven te zijn dat er een 'Nederlandse variant' opduikt. ;)
pi_197382087
quote:

.... juist ja

Over dat sequencen.. als je dat volledig random wil doen doe je dat toch op basis van rioolwater? Die worden nu elke dag bemonsterd, dan zou je die toch willen sequencen?

Op de opmerking van van Dissel dat je het random wil doen en niet ‘cherrypicken’

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2021 12:10:20 ]
pi_197382103
Zo'n 3 miljoen mensen hebben inmiddels corona gehad zei Azarkan?

Edit: Dat is dus ook wat Jaap V. Dissel bevestigd *O* (dat het een schatting is)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 januari 2021 @ 12:10:58 #66
416575 crew  Evenstar
pi_197382114
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:08 schreef VoMy het volgende:

[..]

Nee, dat zei hij niet. Waarom vind jij dat er meer gesequenced moet worden?
Zodat je eerder kan ingrijpen?

Hij zou ook kunnen zeggen dat sequencen geen zin heeft en dat het weinig toevoegt. Ook daar zou ik mee kunnen leven, maar zeggen dat andere landen het nog slechter doen is echt niveautje kleuterklas, sorry.
  woensdag 13 januari 2021 @ 12:11:01 #67
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_197382116
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:09 schreef chratnox het volgende:

[..]

Over dat sequencen.. als je dat volledig random wil doen doe je dat toch op basis van rioolwater? Die worden nu elke dag bemonsterd, dan zou je die toch willen sequencen?
Dat is niet random, want je moet dan corrigeren voor regenval en dat is allemaal schatwerk.
Ik zou gewoon een nummertje genereren bij elke test en als dat nummer een zekere waarde heeft de test doorsturen voor sequencing.
Antifa
pi_197382127
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:06 schreef 4-elements het volgende:

[..]

_O-
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 13 januari 2021 @ 12:12:28 #69
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_197382135
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:10 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Zodat je eerder kan ingrijpen?

Hij zou ook kunnen zeggen dat sequencen geen zin heeft en dat het weinig toevoegt. Ook daar zou ik mee kunnen leven, maar zeggen dat andere landen het nog slechter doen is echt niveautje kleuterklas, sorry.
Je kunt sequencen om 2 redenen. Om van alle variaties in kaart te brengen waar het zit, en om de prevalentie per variant in kaart te brengen. Voor dat tweede hoef je niet zo heel veel te sequencen, een paar 100 per week is wel voldoende. Voor dat eerste moet het veel intensiever, maar het nut daarvan is twijfelachtig.
Antifa
pi_197382144
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:11 schreef VoMy het volgende:

[..]

Dat is niet random, want je moet dan corrigeren voor regenval en dat is allemaal schatwerk.
Ik zou gewoon een nummertje genereren bij elke test en als dat nummer een zekere waarde heeft de test doorsturen voor sequencing.
Die correctie voor regenval wordt al gedaan. Er wordt effectief gewoon een PCR test gedaan op de gemonsterde rioolwatermetingen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 januari 2021 @ 12:13:29 #71
416575 crew  Evenstar
pi_197382146
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:12 schreef VoMy het volgende:

[..]

Je kunt sequencen om 2 redenen. Om van alle variaties in kaart te brengen waar het zit, en om de prevalentie per variant in kaart te brengen. Voor dat tweede hoef je niet zo heel veel te sequencen, een paar 100 per week is wel voldoende. Voor dat eerste moet het veel intensiever, maar het nut daarvan is twijfelachtig.
Ja, maar dan kan hij dat toch gewoon heel duidelijk aangeven? Dat dat geen nut heeft of dat dat teveel mankracht kost wat beter gebruikt kan worden etc.

Ik vond uitleg gewoon wat magertjes.
pi_197382147
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:09 schreef eragon2890 het volgende:
Ik blijf het gek vinden dat de jonge en rutte niet meer duidelijk zeggen in persconferenties dat we met vaccins gewoon terug kunnen naar normaal, zonder beperkingen.

Wel steeds over ligt aan het einde van de tunnel enzo, maar waarom niet gewoon "als 70% gevaccineerd is kan de 1.5m op de vuilnisbelt waar hij thuishoord", "met vaccin kunnen we teruggaan naar oude normaal", "met vaccin kan je weer knuffelen", etc? zoals ze tot eind november keer op keer benadrukten?

Of is dat dat licht aan het einde van de tunnel wat vijf keer genoemd werd?

We gaan niet terug naar normaal. Vergeet dat maar gewoon, dan kan het alleen maar meevallen. Dat ze er stoicijns hun mond over houden zegt gewoon genoeg. Heb jij ooit iemand van het kabinet horen zeggen dat we als iedereen een vaccin heeft gekregen teruggaan naar normaal? Ik niet. Het vaccin is een hoepeltje waar ze ons doorheen laten springen, ook daarna blijft 1.5 m en mondkapjes oa.

Licht aan het eind aan de tunnel houdt gewoon in dat er minder maatregelen zijn, dit zal per seizoen verschillend zijn. Hugo zei het gister ook al weer nadrukkelijk: MINDER maatregelen, niet geen maatregelen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197382149

In de communicatie groep zijn er zorgen over de stijging die is te zien in het aantal ziektemeldingen begin januari. Er is rekening gehouden met een stijging, maar de stijging lijkt groter dan verwacht, omdat deze cijfers ook nog niet compleet zijn.

Ook dat het gebruik van de coronamelder-app lijkt te dalen is een zorg
pi_197382150
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:09 schreef eragon2890 het volgende:

Waarom wel? Stating the obvious etc.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_197382152
quote:
" De ontwikkelingen daar zijn ‘redelijk dramatisch’, zei de voorzitter van het OMT bij het tonen van grafieken over de snelle verspreiding van de Britse variant. ,,Deze mutant wil je gewoon niet. En als ‘ie al komt, wil je hem zo strak mogelijk onder controle houden.
https://www.ad.nl/dossier(...)e-krijgen~a1a241fae/
Ondertussen alleen gisteren al 20 vliegtuigen in Nederland vanuit Londen, de bijbehorende verplichte negatieve PCR-test is maar liefst drie dagen geldig :|W
blablablabla
  woensdag 13 januari 2021 @ 12:14:32 #76
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_197382164
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:13 schreef chratnox het volgende:

[..]

Die correctie voor regenval wordt al gedaan. Er wordt effectief gewoon een PCR test gedaan op de gemonsterde rioolwatermetingen.
Ja maar die correctie is toch niet absoluut. En dan heb je ook nog dat je moet corrigeren voor welke stromen uit welk gebie in het rioolwater komen. Ik zie echt niet in hoe je dat nauwkeuriger kunt krijgen dan een random selectie van positieve tests per dag samplen.
Antifa
  woensdag 13 januari 2021 @ 12:14:57 #77
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_197382170
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:13 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Ja, maar dan kan hij dat toch gewoon heel duidelijk aangeven? Dat dat geen nut heeft of dat dat teveel mankracht kost wat beter gebruikt kan worden etc.

Ik vond uitleg gewoon wat magertjes.
Ik vond zijn uitleg ook warrig hoor.
Antifa
pi_197382179
quote:
11s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:13 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ]
In de communicatie groep zijn er zorgen over de stijging die is te zien in het aantal ziektemeldingen begin januari. Er is rekening gehouden met een stijging, maar de stijging lijkt groter dan verwacht, omdat deze cijfers ook nog niet compleet zijn.

Dat appje was ook niet meer dan een stukje speelgoed voor de politiek.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  woensdag 13 januari 2021 @ 12:15:51 #79
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_197382184
quote:
Gewoon effect van het 3-daagsweekend ervoor en eerste werkdag gok ik?
Antifa
pi_197382186
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:13 schreef Elan het volgende:

[..]

Ondertussen alleen gisteren al 20 vliegtuigen in Nederland vanuit Londen, de bijbehorende verplichte negatieve PCR-test is maar liefst drie dagen geldig :|W
[ afbeelding ]
Ik begrijp dat ook werkelijk niet.
Hoe vervelend ook, je moet nu even geen mensen uit de UK toelaten en anders verplicht 2 weken quarantaine.
  Redactie Frontpage woensdag 13 januari 2021 @ 12:16:02 #81
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_197382189
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 10:19 schreef MoreDakka het volgende: [..] Hier niet. Sowieso op zaterdag eigenlijk niet.
Hier in Assen kon je zaterdagmiddag over de koppen lopen in de AH XL. Vooral grijze koppen, want 'zaterdagmiddag is het altijd zo gezellig in de stad'. *zucht*. En voor zulke oudjes moet de hele economie kapot?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_197382205
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:15 schreef VoMy het volgende:

[..]

Gewoon effect van het 3-daagsweekend ervoor en eerste werkdag gok ik?
Een piekje op maandag is gebruikelijk inderdaad. Maar er zijn toch wat zorgen dat het door het kerst- / O&N-effect toch meer stijgt en blijft rondhangen dan gedacht
pi_197382208
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:10 schreef Anton91 het volgende:

Edit: Dat is dus ook wat Jaap V. Dissel bevestigd *O* (dat het een schatting is)
Ja dus 20% ongeveer.

Ze moeten gewoon met behulp van beschikbare data heel gericht de juiste mensen als eerst inenten. Uiteindelijk loopt zo'n 10% echt significant hoog risico om in ziekenhuis te geraken dus als je die nou dit kwartaal vaccineert dan ben je klaar.

Maar blijkbaar komen we anno 2021 met tig data scientists bij RIVM en overheid etc niet verder dan wat doelgroepen met een omvang van drie miljoen mensen...

Kunnen we na intelligente lockdown ook niet intelligent gaan vaccineren?
pi_197382210
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:16 schreef Djeez het volgende:

[..]

Hier in Assen kon je zaterdagmiddag over de koppen lopen in de AH XL. Vooral grijze koppen, want 'zaterdagmiddag is het altijd zo gezellig in de stad'. *zucht*. En voor zulke oudjes moet de hele economie kapot?
Er zijn er altijd meer thuis dan in de stad ;)

Als je jongeren bij elkaar ziet komen bij een feest, betekent dat ook niet dat alle jongeren schijt hebben aan de maatregelen.
pi_197382218
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:14 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ja maar die correctie is toch niet absoluut. En dan heb je ook nog dat je moet corrigeren voor welke stromen uit welk gebie in het rioolwater komen. Ik zie echt niet in hoe je dat nauwkeuriger kunt krijgen dan een random selectie van positieve tests per dag samplen.
Ja oké, goed punt. Het leek me zinvol om de rioolwatermetingen te sequencen met peilstations op de juiste plekken. Volgens mij doet Oostenrijk dat nu ook
pi_197382227
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:10 schreef Anton91 het volgende:

Dus bijna 20% al besnet geweest. Als er nog een hoop gevaccineerd worden in maart dan zou dat de R0 toch behoorlijk omlaag moeten duwen al?
pi_197382237
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Nee, dat is hij niet, je maakt er maar wat van.

Je hebt 72 uur na het afnemen van de PCR test (en de uitslag moet negatief zijn) om de Nederlandse grens te bereiken.
  woensdag 13 januari 2021 @ 12:19:18 #88
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197382238
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik ben huiverig voor claims uit Rusland en China. Daar mag echt heel goed naar gekeken worden.
wat ik begrepen heb komen die ook niet met rapportage naar buiten maar met persberichten over hoe goed het is, dat gebrek aan transparantie is sowieso geen goed teken.
pi_197382247
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:17 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ja dus 20% ongeveer.

Ze moeten gewoon met behulp van beschikbare data heel gericht de juiste mensen als eerst inenten. Uiteindelijk loopt zo'n 10% echt significant hoog risico om in ziekenhuis te geraken dus als je die nou dit kwartaal vaccineert dan ben je klaar.

Maar blijkbaar komen we anno 2021 met tig data scientists bij RIVM en overheid etc niet verder dan wat doelgroepen met een omvang van drie miljoen mensen...

Kunnen we na intelligente lockdown ook niet intelligent gaan vaccineren?
We gaan toch ook intelligent vaccineren? Vooral ouderen en kwetsbaren komen eerst.

Verder denk ik eigenlijk dat het vooral mensen die in de niet kwetsbare groepen zijn die de ziekte goed doorkomen.
  woensdag 13 januari 2021 @ 12:20:53 #90
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_197382257
quote:
2s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:17 schreef Benny het volgende:

[..]

Een piekje op maandag is gebruikelijk inderdaad. Maar er zijn toch wat zorgen dat het door het kerst- / O&N-effect toch meer stijgt en blijft rondhangen dan gedacht

Je ziet het de week ervoor toch ook op de maandag na Kerst (ook na een 3-daags weekend).
Grafiek van @simonblue
Antifa
pi_197382262
quote:

[..]

[ afbeelding ]
1 op de 30 heeft daar Corona. De kans om het in die 72 uur op te lopen is inderdaad verwaarloosbaar. Zeker met die extra besmettelijke variant :Y
zie email 27 oktober
pi_197382277
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je hebt 72 uur na het afnemen van de PCR test (en de uitslag moet negatief zijn) om de Nederlandse grens te bereiken.
Maar in 72u kan een hoop gebeuren. Verplichte quarantaine van 10 dagen zou wel goed zijn.
pi_197382288
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:18 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Dus bijna 20% al besnet geweest. Als er nog een hoop gevaccineerd worden in maart dan zou dat de R0 toch behoorlijk omlaag moeten duwen al?
Inderdaad, maar het is wel te hopen dat we niet alleen op R0 gaan sturen, maar op zorgcapaciteit. Vooral als de kwetsbaren zijn gevaccineerd.
pi_197382289
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:22 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Maar in 72u kan een hoop gebeuren. Verplichte quarantaine van 10 dagen zou wel goed zijn.
Die is er ook. Dat is onderdeel van de inreis beperkingen net zoals je Nederland niet zonder essentieele reden inkomt nu.
pi_197382292
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:22 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Volgens mij was z'n reactie sarcastisch (al doet mijn radar het ook niet altijd :P)
pi_197382293
quote:
[ afbeelding ]

Benieuwd naar het aantal ziekmeldingen van januari 2020 want ik denk dat het gewoon een populaire tijd is om 'ziek' te zijn.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_197382320
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:22 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Volgens mij was z'n reactie sarcastisch (al doet mijn radar het ook niet altijd :P)
Nee, mijn reactie was in het geheel niet sarcastisch, mensen lopen hier dingen te beweren zonder blijkbaar te weten waar het over gaat. Ok, niets nieuws, maar toch.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2021 12:25:27 ]
pi_197382331
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:22 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Inderdaad, maar het is wel te hopen dat we niet alleen op R0 gaan sturen, maar op zorgcapaciteit. Vooral als de kwetsbaren zijn gevaccineerd.
Ja idd. Lijkt mij ook dat zodra de kwetsbaren gevaccineerd zijn we veel gaan versoepelen.
Ik hoop wel echt op een beetje normalere zomer.
pi_197382335
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

3x24 = 72.
Het is amper drie uur vliegen dus kan er in de tussentijd nog vanalles gebeuren, zowel in de contacten die je aangaat als in de ontwikkeling van een eventuele symptomen..
blablablabla
pi_197382350
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:25 schreef Elan het volgende:

[..]

3x24 = 72.
Het is amper drie uur vliegen dus kan er in de tussentijd nog vanalles gebeuren, zowel in de contacten die je aangaat als in de ontwikkeling van een eventuele symptomen..
En daarna is er 10 dagen quarantaine bij aankomst in Nederland verplicht juist om die reden. Dat wilde je toch er aan toe voegen of niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')