Volgens mij zeiden de Russen dat Sputnik 95% is tov 70% Oxford met zelfde concept.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
RDIF .... RFID .... zie je wel, toch een chip ....
Maar uhm op zich wel goed dat ze dit niet buiten gaan sluiten als het gewoon een goed werkend product is. Al zou ik de onderzoeken wel even heel heel heeel goed nalopen
Op zich niks mis met Russen, er was wel heel wat mis met de documentatie en testprocedure van het Sputnik vaccin.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:55 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden de Russen dat Sputnik 95% is tov 70% Oxford met zelfde concept.
Maar Russen kan je in dat opzicht met een korrel zout nemen.
Als AZ vanaf begin februari kan leveren zitten we al redelijk gunstig, dan kunnen we vast behoorlijk opschalen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:53 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Janssen kan wellicht ergens in april toch al komen?
Wat ook een voordeel van Astrazeneca is, is dat het efficinter bleek met een halve dosis eerst, dan later een volle.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:54 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Omdat we daar toch geen levering van op korte termijn van verwachten (als we uberhaupt ooit daarvan een levering van zullen krijgen). Dan kunnen we toch beter kijken naar de vaccins van AstraZeneca, daar hebben ze een hoop vaccins van klaar en hebben we contracten mee. Zodra zij zijn goedgekeurd, kunnen ze aan de EU leveren. Dat is voor ons veel relevanter.
Daar ging mijn koffiequote:Op woensdag 13 januari 2021 10:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hmm, goed punt, ik kan natuurlijk ook gewoon m'n fretten uitlaten. Die lopen prima aan een lijntje.
Agent: "Meneer, wat voor dier is dat?"
Ik: "Een Siberische Dwergtekkel"
Dat was dus een foutje en is nog niet zeker. Dat deel van het onderzoek was gebaseerd op een valse start en groep waarop het getest is was niet representatief en bestond uit relatief jonge personen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:56 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wat ook een voordeel van Astrazeneca is, is dat het efficinter bleek met een halve dosis eerst, dan later een volle.
Dat verdubbeld gewoon je capiciteit in eerste instantie.
Nah.... ook weer niet te gek veel sterker toch?quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:56 schreef Noek het volgende:
Ik neem die sputnik alleen als ik zeker weet dat ik er echt sterker van word.
Heb goede hoop.
Ja ik zou mensen in hun fabeltjesfuik laten zitten en negeren.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:56 schreef Evenstar het volgende:
Van Haga komt even weer wat bullshit als waarheden verkondigen. Wat een gast, iedere keer zelfde verhaal.
Respect voor van Dissel dat die gewoon netjes en serieus weet te antwoorden.
Alleen zijn ze daar nog niet heel zeker over dacht ik. Omdat het maar een beperkte groep was die onderdeel was van die trial. Ze doen nog meer trials dacht ik om dit te bevestigen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:56 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wat ook een voordeel van Astrazeneca is, is dat het efficinter bleek met een halve dosis eerst, dan later een volle.
Dat verdubbeld gewoon je capiciteit in eerste instantie.
Ik ben huiverig voor claims uit Rusland en China. Daar mag echt heel goed naar gekeken worden.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Op zich niks mis met Russen, er was wel heel wat mis met de documentatie en testprocedure van het Sputnik vaccin.
Ik hoop dat hij er ook een verklaring voor heeft waarom hij nog steeds morbide obesitas heeft terwijl aangeraden is om te sporten om corona tegen te gaan.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:53 schreef Nober het volgende:
De ongekozen burgemeester wil ook nog wat zeggen.
[ twitter ]
Ben benieuwd, zou wel goed nieuws zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:58 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Alleen zijn ze daar nog niet heel zeker over dacht ik. Omdat het maar een beperkte groep was die onderdeel was van die trial. Ze doen nog meer trials dacht ik om dit te bevestigen.
Tsja, de president boekte daar ook een 140% overwinning.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:55 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden de Russen dat Sputnik 95% is tov 70% Oxford met zelfde concept.
Maar Russen kan je in dat opzicht met een korrel zout nemen.
Gouden medaille met kogel stotenquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:56 schreef Noek het volgende:
Ik neem die sputnik alleen als ik zeker weet dat ik er echt sterker van word.
Heb goede hoop.
quote:De Landelijke Huisartsen Vereniging (LHV) vindt het onbegrijpelijk dat huisartsen pas vanaf 25 januari aan de beurt zijn om een vaccin te krijgen. "Ik heb de indruk dat het niet serieus wordt genomen", zei voorzitter Ella Kalsbeek in het NOS Radio 1 Journaal.
Volgens haar kunnen de huisartsen makkelijk eerder aan de beurt komen, omdat er wekelijks 150.000 Pfizer-vaccins worden verspreid. "Daarvan hebben huisartsen er 15.000 nodig. Dus dat is maar 10 procent van wat er per week wordt aangeleverd." Kalsbeek schat dat voorrang voor de huisartsen een halve dag vertraging oplevert voor anderen die nu in aanmerking komen voor een vaccin.
De LHV noemt de vertraging gevaarlijk. "Huisartsen zien verreweg de meeste coronapatinten. Ook ouderen, want van de 85-plussers woont 70 procent thuis. Als die corona krijgen dan hebben ze grote kans om erg ziek te worden of te overlijden. Dus dan moeten huisartsen beschikbaar zijn om ze te helpen." Volgens Kalsbeek is het ziekteverzuim onder huisartsen nu 15 procent. "Dus het later vaccineren is niet alleen heel jammer voor huisartsen, maar ook voor de patint."
Ik eet liever een Raket-ijsje, ook een soort Spoetnik.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:03 schreef Vasilevski het volgende:
Spoetnik zie ik ook niet zitten. Ik heb wel vertrouwen in het Wit-Russische vaccin dat voor 100% uit wodka bestaat.
#verdrinkhetvirusquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:03 schreef Vasilevski het volgende:
Spoetnik zie ik ook niet zitten. Ik heb wel vertrouwen in het Wit-Russische vaccin dat voor 100% uit wodka bestaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |