iedereen doet mee aan de puntentelling
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
HoA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
OkA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Lunchen
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Lekkerite,ik heb slaatje en makreel.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Thnxquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Sow, dat valt als een blokquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekkerite,ik heb slaatje en makreel.![]()
tjakaaaaaaaaaaaaaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dankewol.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook lekkerquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekkerite,ik heb slaatje en makreel.
Ik poffertjes
Goed gekneed?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja duurde wat langer dan normaal, was ff nodigquote:
Er zat een hoop spanning in mijn lijfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank jequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Plymquote:
Alles goed?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Best een luxe als NR1.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Massage van Danny.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Fijn te horen
Nou ik dank voor de eerquote:
Dat is helemaal waar.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Makreel is echt lekker.
quote:![]()
Ik eet een crackertje brieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga even slipen.
Dat heb ik dus net gedaan, maar denk te lang.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:42 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Brie ook lekker, ff 10 sec in de magnetron dan meer smaak van
De cracker ( niet in de magnetron gedaan) werd helemaal zacht. De Brie zag er ook niet al te lekker meer uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SLaap lekker, ga je weer een gat in de dag slapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je moet er ook niet naar kijken maar opetenquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik dus net gedaan, maar denk te lang.
De cracker ( niet in de magnetron gedaan) werd helemaal zacht. De Brie zag er ook niet al te lekker meer uit![]()
![]()
Zeg dat dan eerder.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:46 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Je moet er ook niet naar kijken maar opeten![]()
Ik eet wel eens een broodje warme brie op een terrasje zo lekker
Maar dit heb ik weggegooid, het smaakte niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZoA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ja, ik had het voor de Kerst gehaald. Maar toen niet gegeten. Het moet toch op.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo en niet andersquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, netquote:
Ja zoiets kan je niet eeuwig bewarenquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik had het voor de Kerst gehaald. Maar toen niet gegeten. Het moet toch op.![]()
Brie kan je toch niet zo lang bewaren?A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:57 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Ja zoiets kan je niet eeuwig bewarenTot de 24ste deze maandquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Brie kan je toch niet zo lang bewaren?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, dan mijn nederig excuusquote:
Oh. Verse meestal maar een paar dagenquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ik zit vol
Volgens mij heb jij zoveel pauze dat je wel 10x per dag kan etenquote:
Dat nieuwe Britse virus kan zich ook makkelijk verspreiden tijdens een lockdonw hoor ik nu op de radioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Officieel heb ik 1 pauze per dag, dan ga ik wel wandelenquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij zoveel pauze dat je wel 10x per dag kan eten![]()
O, dat is is niet veel.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:01 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Officieel heb ik 1 pauze per dag, dan ga ik wel wandelen
Geen koffiepauzes tussen door dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier wordt je echt niet vrolijk van
https://www.telegraaf.nl/(...)m-bezoek-te-beperken
De technische briefing in de Tweede Kamer woensdagochtend geeft geen optimistisch beeld. De opkomst van de Britse variatie van het coronavirus zorgt voor veel onzekerheid onder de experts.
„Als de Britse mutant zich op eenzelfde manier in Nederland verspreidt als in het Verenigd Koninkrijk, dan helpen zelfs de meest stringente maatregelen niet om het reproductiegetal (R) onder de 1 te houden,” waarschuwt zorgbaas Ernst Kuipers dan ook.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, maar die mogen wel drinken tussendoorquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is is niet veel.
Geen koffiepauzes tussen door dan?![]()
En daar maak je natuurlijk graag gebruik vanquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:04 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Nee, maar die mogen wel drinken tussendoor
Is niet te hopen nee, dan zijn we verder van huisquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:04 schreef Dotteke het volgende:
De technische briefing in de Tweede Kamer woensdagochtend geeft geen optimistisch beeld. De opkomst van de Britse variatie van het coronavirus zorgt voor veel onzekerheid onder de experts.
„Als de Britse mutant zich op eenzelfde manier in Nederland verspreidt als in het Verenigd Koninkrijk, dan helpen zelfs de meest stringente maatregelen niet om het reproductiegetal (R) onder de 1 te houden,” waarschuwt zorgbaas Ernst Kuipers dan ook.A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Zit nu te luisterenquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is niet te hopen nee, dan zijn we verder van huis
https://www.npostart.nl/live/npo-politiekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kijk het op tvquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit nu te luisteren
https://www.npostart.nl/live/npo-politiekA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Nee, daar worden we niet blij van. Hopelijk kan sneeuw ons wat gaan opvrolijken!quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:04 schreef Dotteke het volgende:
„Als de Britse mutant zich op eenzelfde manier in Nederland verspreidt als in het Verenigd Koninkrijk, dan helpen zelfs de meest stringente maatregelen niet om het reproductiegetal (R) onder de 1 te houden,” waarschuwt zorgbaas Ernst Kuipers dan ook.![]()
O dat kan ook. Ik heb alleen het geluid, kijk nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan ookA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Laat ik dat maar niet gaan doen een live verslag gaan doen,quote:
Nee live hoeft niet alleen samenvatting.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat ik dat maar niet gaan doen een live verslag gaan doen,![]()
Zo, laatste 3 uur van de werkdag zijn aangebroken en nog een pauze te gaan
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Sterkte nog evenquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:19 schreef DerRabbit het volgende:
Zo, laatste 3 uur van de werkdag zijn aangebroken en nog een pauze te gaan![]()
Het gaat nu over het entenquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:19 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Nee live hoeft niet alleen samenvatting.
Vraag of er een andere vaccinatie strategie kan worden gekeken, mensen bv met gepast vervoer naar locatie brengen.
Ze roepen om ze snel mogen te enten i.v.m die britse variantWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:19 schreef DerRabbit het volgende:
Zo, laatste 3 uur van de werkdag zijn aangebroken en nog een pauze te gaanJe kan het
quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:19 schreef DerRabbit het volgende:
Zo, laatste 3 uur van de werkdag zijn aangebroken en nog een pauze te gaan![]()
![]()
Hoe komen ze dan aan die vaccins..quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat nu over het enten
Vraag of er een andere vaccinatie strategie kan worden gekeken, mensen bv met gepast vervoer naar locatie brengen.
Ze roepen om ze snel mogen te enten i.v.m die britse variant![]()
Openen van de basis scholen zorgt voor 100dere extra besmettingen.
Of dat reeel is nu de Britse variant ook op de loer ligt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is ook het punt, er is nog niet genoeg Maar ze willen toch eerder de zwakkere eerder, dat geeft meer ruimte in de ziekenhuizenquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:23 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Hoe komen ze dan aan die vaccins..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan die nog even dichthouden, helaas voor sommigequote:Op woensdag 13 januari 2021 12:23 schreef Dotteke het volgende:
Openen van de basis scholen zorgt voor 100dere extra besmettingen.
Of dat reeel is nu de Britse variant ook op de loer ligt.![]()
Hey ShiiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En de mensen die het dan nog niet krijgen worden weer boos...quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook het punt, er is nog niet genoeg Maar ze willen toch eerder de zwakkere eerder, dat geeft meer ruimte in de ziekenhuizen![]()
Ze zijn nog bezig met uitzoeken wat die Briste variant gaat doenquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:24 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Dan die nog even dichthouden, helaas voor sommige
Kunnen ze doen. Iedereen moet wachten tot hij aan de beurt isquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:26 schreef Tjalala het volgende:
[..]
En de mensen die het dan nog niet krijgen worden weer boos...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker vrij vandaag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZO dan, het zal je maar gebeuren, je zal je zelf toch voor de kop slaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is een beetje te ver lopen maar hier volop zon ( voor nu)quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:35 schreef Tjalala het volgende:
Gemeen, de zon gaat zich nu ineens verstoppen. Vlak voor het wandelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zon en dan weer een donkere lucht en regenA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Lekker tochquote:
Normaal zou ik vragen ga je nog wat leuks doen
Dat had ik gisteren hier, nu lekker zonnetje al de hele morgen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Zon en dan weer een donkere lucht en regenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gisteren hier ook wisselvallig weerquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren hier, nu lekker zonnetje al de hele morgen.
Helaas, beetje poetsen, opruimen, boodschappen doen. Maar ik heb geen zin, daarom hang ik hier nog rond.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch
Normaal zou ik vragen ga je nog wat leuks doen![]()
![]()
![]()
Voordeel als je het laat liggen is dat het blijf liggen, het loopt niet wegquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:39 schreef shiitake het volgende:
[..]
Helaas, beetje poetsen, opruimen, boodschappen doen. Maar ik heb geen zin, daarom hang ik hier nog rond.
En er komt toch niemand op visite.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel als je het laat liggen is dat het blijf liggen, het loopt niet weg![]()
Nou, als je het lang laat liggen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel als je het laat liggen is dat het blijf liggen, het loopt niet weg![]()
![]()
Europa met Russen in gesprek over aanschaf omstreden Sputnik-vaccin
https://www.ad.nl/buitenl(...)nik-vaccin~af9da395/![]()
Dat is waarquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:45 schreef Tjalala het volgende:
[..]
En er komt toch niemand op visite.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
+1quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:38 schreef Tjalala het volgende:
Laat de regen nog maar even wegblijven!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
Die zou ik dus niet graag willen hebben eerlijk gezegdquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:47 schreef Tjalala het volgende:
Europa met Russen in gesprek over aanschaf omstreden Sputnik-vaccin
https://www.ad.nl/buitenl(...)nik-vaccin~af9da395/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, mss meer iets voor de oost europese landenquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zou ik dus niet graag willen hebben eerlijk gezegd![]()
Heb je een heleboel tegelijk in een keer opgeruimd/schoongemaaktquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:46 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nou, als je het lang laat liggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De Verenigde Staten gaat het vaccinatiebeleid omgooien vanwege de hoge besmettingscijfers. De regering roept staten op direct alle 65-plussers te vaccineren![]()
Er is nog weinig over bekend en werkt maar voor 90 % nog altijd wel beter als een griepspuit maar tochquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:50 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Nee, mss meer iets voor de oost europese landenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is en blijft Russisch!quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is nog weinig over bekend en werkt maar voor 90 % nog altijd wel beter als een griepspuit maar toch![]()
Erg allemaal he bah als je er goed over nadenkt wordt je al ziekquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:51 schreef Tjalala het volgende:
De Verenigde Staten gaat het vaccinatiebeleid omgooien vanwege de hoge besmettingscijfers. De regering roept staten op direct alle 65-plussers te vaccinerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Las ook ergens dat er ook weer een nieuw Nederlands vaccin aan komt.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:57 schreef Tjalala het volgende:
Jup, dan is er hier beter over nagedacht.
Of las was weer ze premium artikel waar je alleen de titel van kan lezenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We zullen zienquote:Op woensdag 13 januari 2021 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las ook ergens dat er ook weer een nieuw Nederlands vaccin aan komt.
Of las was weer ze premium artikel waar je alleen de titel van kan lezen![]()
JajaA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Nee neeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, we kunnen alleen afwachtenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog zat leuks te doenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Kijk je nog geenbbquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toch zonnetje gekomen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee wou het via vier.be doen en dan met een addon maar dat werkt helaas nietquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Dat is jammer. Heeft Hidiho ook geen kanaal waar je kan kijken. Had hij met Uto toen welquote:Op woensdag 13 januari 2021 13:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee wou het via vier.be doen en dan met een addon maar dat werkt helaas nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk het nietquote:Op woensdag 13 januari 2021 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is jammer. Heeft Hidiho ook geen kanaal waar je kan kijken. Had hij met Uto toen welA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Zo te zien niet, ik keek even onder zijn post. Daar had ij vroeger altijd een link staan. Maar de link die er staat is een video aanvragen maar die doet het nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien neem ik dan nog wel weer videolandquote:Op woensdag 13 januari 2021 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo te zien niet, ik keek even onder zijn post. Daar had ij vroeger altijd een link staan. Maar de link die er staat is een video aanvragen maar die doet het niet
Ik heb net 15 min gekeken en was er al weer klaar mee.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien neem ik dan nog wel weer videolandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom was het gratis kijken op zich wel prima, maar het werkte niet helaas gisteren mee bezig geweest tot ik er klaar mee was en chaggiequote:Op woensdag 13 januari 2021 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb net 15 min gekeken en was er al weer klaar mee.
Hoi skatsjes.
O jee, dat is niet leuk.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daarom was het gratis kijken op zich wel prima, maar het werkte niet helaas gisteren mee bezig geweest tot ik er klaar mee was en chaggie
IK ben blij dat ik het al had, zal balen als ik het er speciaal voor aangeschaft hadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Lieffie,quote:lekker geslapen
Dit was de beste powernap ever.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dromen van Dot en MrsL.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En een Ijsbeer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maza.quote:
Jij bent mijn dagdroom.quote:
Hey Mazquote:
Dat bolle wangetje staat je goed.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:32 schreef mazaru het volgende:
Gelijk een stuk minder last van mijn kies![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:32 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Even wat streams aanslingeren.
Hey Dotquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat bolle wangetje staat je goed.![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
IK heb ze net 15 min aangehad maar al weer uit.quote:
Er moet weer gestemd worden, stem geneuzelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is fijnquote:Op woensdag 13 januari 2021 13:32 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat hebben ze gisteren al gedaan.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb ze net 15 min aangehad maar al weer uit.
Er moet weer gestemd worden, stem geneuzel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe ik toch maar even.quote:
O nou het ging over stemmenquote:Op woensdag 13 januari 2021 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat hebben ze gisteren al gedaan.
Theo zei over Nick "Hij zit zo diep in mijn reet dat het zeer doet"Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Els en Rene zitten op de bank.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nou het ging over stemmen
Theo zei over Nick "Hij zit zo diep in mijn reet dat het zeer doet"“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heeft de tandarts je smoel flink verbouwd?quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:32 schreef mazaru het volgende:
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Els en Rene zitten op de bank.
Er kijken 14 miljoen mensen.![]()
![]()
Nee alleen de ontsteking open gemaakt en schoongemaakt. Nu hopen dat die wegtrekt anders moet die kies eruit.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heeft de tandarts je smoel flink verbouwd?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
* FreshFruit geeft knuffels en ibu`s.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee alleen de ontsteking open gemaakt en schoongemaakt. Nu hopen dat die wegtrekt anders moet die kies eruit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit geeft knuffels en ibu`s.![]()
Gaat goed komen, dat heb je met je kies afgesproken tochquote:Op woensdag 13 januari 2021 13:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee alleen de ontsteking open gemaakt en schoongemaakt. Nu hopen dat die wegtrekt anders moet die kies eruit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Precies! Maar mijn kies lijkt op mij, vrij eigenwijsquote:Op woensdag 13 januari 2021 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat goed komen, dat heb je met je kies afgesproken toch
Zeer eigenwijs.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb horizontale lamellen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Luxaflex dusquote:
O Jee dat beloofd niet veel goeds.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies! Maar mijn kies lijkt op mij, vrij eigenwijsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier zonquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Nee, dat is verticaalquote:
Dat is fijn dromen danquote:
Nee verticaal zijn lamellenquote:
Horizontaal luxaflexA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Dat je dat weetquote:Op woensdag 13 januari 2021 13:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee verticaal zijn lamellen
Horizontaal luxaflex![]()
Je hebt helemaal gelijk, ik zat er hartstikke naast.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Horizontaal luxaflexWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@HiDiHoquote:Op woensdag 13 januari 2021 13:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Horizontaal luxaflex“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Knap he op school geleerd vroegerquote:
Geeft niksquote:Op woensdag 13 januari 2021 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik zat er hartstikke naast.A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
De huishoudschool was best goed blijkt maar weer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Daar heb ik niet op gezetenquote:Op woensdag 13 januari 2021 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De huishoudschool was best goed blijkt maar weer.A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Jammer dat de zon nog niet echt kracht heeft buiten. Maar het ziet er al wel een heel stuk vriendelijker uit,.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:57 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nu weer weg helaas.
Maar zo dan maar even.... [ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ik las het daarstraks. Erg triest weer.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot zover Dot Paulusma met het weer.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat de zon nog niet echt kracht heeft buiten. Maar het ziet er al wel een heel stuk vriendelijker uit,.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Thomas gaat zijn verraad opbiechten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Het is nu wel later donker merk ik al vergeleken met vorige week. Niet meer om 17u pikdonkerquote:Op woensdag 13 januari 2021 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat de zon nog niet echt kracht heeft buiten. Maar het ziet er al wel een heel stuk vriendelijker uit,.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja, dat viel mij van de week ook op. Wel lekker. Hou niet zo van dat vroege donker, helemaal in deze tijd niet waar ze we allemaal zo veel mogelijk binnen moeten blijvenquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is nu wel later donker merk ik al vergeleken met vorige week. Niet meer om 17u pikdonkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doet hij toch wel netjes.
Neequote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Is een microfoon.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat schijnt de microfoon te zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie en wat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paulusma, Paulusmaquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tot zover Dot Paulusma met het weer.
Dottie maakt het weerbericht, dat doe je haar niet na @Dotteke![]()
quote:
Thomas heeft op het meisje gestemd wat hem echt lief vindt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij had haar bruut kunnen nemen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Middag.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
SBE.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:07 schreef maily het volgende:
[..]
Paulusma, Paulusma
Dottie maakt het weerbericht, dat doe je haar niet na @:Dotteke
Alweerquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thomas heeft op het meisje gestemd wat hem echt lief vindt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vriend.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Hey SBEquote:
![]()
Het spijt me zegt ze ook nog.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
quote:![]()
Hoe is het er mee? Al wat gehoord over werk of is dat nog te vroeg?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ik heb nog niets over werk gehoord, dat loopt nog.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Wat een idioot.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:24 schreef Dotteke het volgende:
Veis wijf, mooi dat ze nu zo in de krant staat
https://www.telegraaf.nl/(...)olitie-deelt-beeldenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Goredijk.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:24 schreef Dotteke het volgende:
Veis wijf, mooi dat ze nu zo in de krant staat
https://www.telegraaf.nl/(...)olitie-deelt-beelden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is niet alleen vies, maar ook nog gevaarlijk ook.quote:
Flink aanpakken dat spulWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vervelend dat wachten altijdquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb nog niets over werk gehoord, dat loopt nog.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze mag wel een flinke boete krijgen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet alleen vies, maar ook nog gevaarlijk ook.
Flink aanpakken dat spulActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-01-2021 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 1199 / +83 / +83 / 5896 / 6670
2. FreshFruit / 390 / +19 / +59 / 1963 / 2191
3. Mrsloveable / 357 / +24 / +16 / 2034 / 2302
4. mario390 / 335 / +22 / +13 / 1159 / 1429
5. chufi / 286 / +46 / +17 / 485 / 657
6. DerRabbit / 240 / +31 / +35 / 1177 / 1327
7. HiDiHo / 232 / +87 / +43 / 462 / 567
8. Maanvis / 219 / +0 / +0 / 397 / 544
9. PlymouthFury / 217 / +0 / +8 / 447 / 525
10. m1st1g / 209 / +0 / +0 / 1125 / 1225
11. shiitake / 202 / +20 / +7 / 500 / 613
12. Jippie / 196 / +0 / +0 / 792 / 873
13. Tjalala / 186 / +11 / +41 / 1227 / 1384
14. Superbadeendje / 183 / +26 / +5 / 978 / 1149
15. ToT / 174 / +13 / +2 / 1486 / 1587
16. aloa / 171 / +26 / +0 / 2022 / 2130
17. gebrokenglas / 142 / +0 / +0 / 725 / 802
18. mazaru / 121 / +11 / +4 / 984 / 1050
19. Jacquelinehasselbaink / 120 / +5 / +2 / 2278 / 2474
20. hemarookworst / 110 / +11 / +2 / 808 / 885SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Echt hé!quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet alleen vies, maar ook nog gevaarlijk ook.
Flink aanpakken dat spulOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja, dat mag zeker.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze mag wel een flinke boete krijgen.
NIet normaal wat sommige doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een ander bespugen is sowieso al smerig en helemaal in deze tijd.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Het zal je maar gebeurenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Weten we ook waarom die vrouw ging spugen, die heeft gewoon een lama traumaquote:
ZIjn wel mooie beesten, maar je kan er maar beter bij uit de buurt blijven
Dat heb ik wel met meer dieren.
Ja, ik ook. Bij sommige kan je maar beter ver uit de buurt blijven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net als bij vrouwen.
En mannenquote:
Die ook idd.
Gewoon lekker veilig op je zolderkamer blijven
Toch al 100 gevallen van de Britse variant in Nederland
Van Dissel: Kind lijkt toch niet bevattelijker voor Britse variant
Het RIVM onderzoekt samen met de GGD de gevolgen van de Britse variant voor scholen. Er zijn in Nederland ongeveer honderd gevallen bekend.
https://www.nu.nl/coronav(...)-britse-variant.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:56 schreef mario390 het volgende:
hoez is hier altijd wanneer ik niet ben bijna niemand?![]()
Ben je op de verkeerde momenten hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:56 schreef Dotteke het volgende:
Toch al 100 gevallen van de Britse variant in Nederland
Van Dissel: Kind lijkt toch niet bevattelijker voor Britse variant
Het RIVM onderzoekt samen met de GGD de gevolgen van de Britse variant voor scholen. Er zijn in Nederland ongeveer honderd gevallen bekend.
https://www.nu.nl/coronav(...)-britse-variant.htmlActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Mag het ook gewoon de huiskamer zijn?quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:56 schreef DerRabbit het volgende:
Gewoon lekker veilig op je zolderkamer blijvenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DIe komen de hele dag tussen door ff iets zeggen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:57 schreef mario390 het volgende:
waarom zijn als ik kom weer meer mensen hier?
NIet alleen als jij er bentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien!quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag het ook gewoon de huiskamer zijn?![]()
Ik zal je eerlijk zeggen ik hou mijn hart vast.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omdat jij zo'n leuke vent bent dat zodra je binnenkomt iedereen met je wilt pratenquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:57 schreef mario390 het volgende:
waarom zijn als ik kom weer meer mensen hier?
Dat zit ik ook lekker.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag het ook gewoon de huiskamer zijn?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Moet ik dat aanvragen dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook wel.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk zeggen ik hou mijn hart vast.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
nee 10 minutt erder was jij allein met entequote:Op woensdag 13 januari 2021 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe komen de hele dag tussen door ff iets zeggen.
NIet alleen als jij er bent![]()
Het was gezellig, elke dag heeft zijn momenten dat het rustig is.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee 10 minutt erder was jij allein met enteActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja, ga echt niet op zolder zitten.quote:
Dat @DerRabbit dat nou doen kunnen wij ook niets aan doen toch
Oké, omdat jij het bent.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag het ook gewoon de huiskamer zijn?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb niet eens een zolder.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ga echt niet op zolder zitten.
Dat @:DerRabbit dat nou doen kunnen wij ook niets aan doen toch
Rabbit en tjalala komen gewoon een paar keer binnen lopen die zijn aan het werkquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee 10 minutt erder was jij allein met enteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank je wel, je bent een schat.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik stiekem ook nietquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een zolder.
Ik wel en een grote ookquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een zolder.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb alles gelijkvloers.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat is wel lekker he. Maar ik vind het niet fijn om op de begane grond met een open raam te slapen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar kan ik wel inkomen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel lekker he. Maar ik vind het niet fijn om op de begane grond met een open raam te slapen.
Dan zou je allemaal tralies voor het raam moeten makenquote:![]()
FOK! is weer traag!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is ook weer zo lelijk. Je hebt wel drangers met een slot erop.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zou je allemaal tralies voor het raam moeten maken![]()
FOK! is weer traag!Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat kan maar ik wil mijn raam echt wagenwijd open.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo lelijk. Je hebt wel drangers met een slot erop.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: