Ja, dat mag zeker.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze mag wel een flinke boete krijgen.
Het zal je maar gebeurenquote:
Weten we ook waarom die vrouw ging spugen, die heeft gewoon een lama traumaquote:
En mannenquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:56 schreef mario390 het volgende:
hoez is hier altijd wanneer ik niet ben bijna niemand?
Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:56 schreef Dotteke het volgende:
Toch al 100 gevallen van de Britse variant in Nederland
Van Dissel: Kind lijkt toch niet bevattelijker voor Britse variant
Het RIVM onderzoekt samen met de GGD de gevolgen van de Britse variant voor scholen. Er zijn in Nederland ongeveer honderd gevallen bekend.
https://www.nu.nl/coronav(...)-britse-variant.html
Mag het ook gewoon de huiskamer zijn?quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:56 schreef DerRabbit het volgende:
Gewoon lekker veilig op je zolderkamer blijven
DIe komen de hele dag tussen door ff iets zeggen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:57 schreef mario390 het volgende:
waarom zijn als ik kom weer meer mensen hier?
Misschien!quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag het ook gewoon de huiskamer zijn?
Ik zal je eerlijk zeggen ik hou mijn hart vast.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
Omdat jij zo'n leuke vent bent dat zodra je binnenkomt iedereen met je wilt pratenquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:57 schreef mario390 het volgende:
waarom zijn als ik kom weer meer mensen hier?
Dat zit ik ook lekker.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet ik dat aanvragen dan?quote:
Ik ook wel.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk zeggen ik hou mijn hart vast.
nee 10 minutt erder was jij allein met entequote:Op woensdag 13 januari 2021 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe komen de hele dag tussen door ff iets zeggen.
NIet alleen als jij er bent
Het was gezellig, elke dag heeft zijn momenten dat het rustig is.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee 10 minutt erder was jij allein met ente
Ja, ga echt niet op zolder zitten.quote:
Oké, omdat jij het bent.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een zolder.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ga echt niet op zolder zitten.
Dat @:DerRabbit dat nou doen kunnen wij ook niets aan doen toch
Rabbit en tjalala komen gewoon een paar keer binnen lopen die zijn aan het werkquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee 10 minutt erder was jij allein met ente
Dank je wel, je bent een schat.quote:
Ik stiekem ook nietquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een zolder.
Ik wel en een grote ookquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een zolder.
Dat is wel lekker he. Maar ik vind het niet fijn om op de begane grond met een open raam te slapen.quote:
Daar kan ik wel inkomen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel lekker he. Maar ik vind het niet fijn om op de begane grond met een open raam te slapen.
Dan zou je allemaal tralies voor het raam moeten makenquote:
Dat is ook weer zo lelijk. Je hebt wel drangers met een slot erop.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zou je allemaal tralies voor het raam moeten maken![]()
FOK! is weer traag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |