SLaap lekker, ga je weer een gat in de dag slapen?quote:
Je moet er ook niet naar kijken maar opetenquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik dus net gedaan, maar denk te lang.
De cracker ( niet in de magnetron gedaan) werd helemaal zacht. De Brie zag er ook niet al te lekker meer uit
Zeg dat dan eerder.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:46 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Je moet er ook niet naar kijken maar opeten
Ja, ik had het voor de Kerst gehaald. Maar toen niet gegeten. Het moet toch op.quote:
Zo en niet andersquote:
Nee, netquote:
Ja zoiets kan je niet eeuwig bewarenquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik had het voor de Kerst gehaald. Maar toen niet gegeten. Het moet toch op.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:57 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Ja zoiets kan je niet eeuwig bewaren
Tot de 24ste deze maandquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Brie kan je toch niet zo lang bewaren?
O, dan mijn nederig excuusquote:
Oh. Verse meestal maar een paar dagenquote:
Volgens mij heb jij zoveel pauze dat je wel 10x per dag kan etenquote:
Officieel heb ik 1 pauze per dag, dan ga ik wel wandelenquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij zoveel pauze dat je wel 10x per dag kan eten
O, dat is is niet veel.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:01 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Officieel heb ik 1 pauze per dag, dan ga ik wel wandelen
Nee, maar die mogen wel drinken tussendoorquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is is niet veel.
Geen koffiepauzes tussen door dan?
En daar maak je natuurlijk graag gebruik vanquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:04 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Nee, maar die mogen wel drinken tussendoor
Is niet te hopen nee, dan zijn we verder van huisquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:04 schreef Dotteke het volgende:
Hier wordt je echt niet vrolijk van
https://www.telegraaf.nl/(...)m-bezoek-te-beperken
De technische briefing in de Tweede Kamer woensdagochtend geeft geen optimistisch beeld. De opkomst van de Britse variatie van het coronavirus zorgt voor veel onzekerheid onder de experts.
„Als de Britse mutant zich op eenzelfde manier in Nederland verspreidt als in het Verenigd Koninkrijk, dan helpen zelfs de meest stringente maatregelen niet om het reproductiegetal (R) onder de 1 te houden,” waarschuwt zorgbaas Ernst Kuipers dan ook.
Zit nu te luisterenquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is niet te hopen nee, dan zijn we verder van huis
Ik kijk het op tvquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit nu te luisteren
https://www.npostart.nl/live/npo-politiek
Nee, daar worden we niet blij van. Hopelijk kan sneeuw ons wat gaan opvrolijken!quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:04 schreef Dotteke het volgende:
Hier wordt je echt niet vrolijk van
https://www.telegraaf.nl/(...)m-bezoek-te-beperken
De technische briefing in de Tweede Kamer woensdagochtend geeft geen optimistisch beeld. De opkomst van de Britse variatie van het coronavirus zorgt voor veel onzekerheid onder de experts.
„Als de Britse mutant zich op eenzelfde manier in Nederland verspreidt als in het Verenigd Koninkrijk, dan helpen zelfs de meest stringente maatregelen niet om het reproductiegetal (R) onder de 1 te houden,” waarschuwt zorgbaas Ernst Kuipers dan ook.
O dat kan ook. Ik heb alleen het geluid, kijk nietquote:
Laat ik dat maar niet gaan doen een live verslag gaan doen,quote:
Nee live hoeft niet alleen samenvatting.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat ik dat maar niet gaan doen een live verslag gaan doen,
Sterkte nog evenquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:19 schreef DerRabbit het volgende:
Zo, laatste 3 uur van de werkdag zijn aangebroken en nog een pauze te gaan
Het gaat nu over het entenquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:19 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Nee live hoeft niet alleen samenvatting.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:19 schreef DerRabbit het volgende:
quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:19 schreef DerRabbit het volgende:
Hoe komen ze dan aan die vaccins..quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat nu over het enten
Vraag of er een andere vaccinatie strategie kan worden gekeken, mensen bv met gepast vervoer naar locatie brengen.
Ze roepen om ze snel mogen te enten i.v.m die britse variant
Dat is ook het punt, er is nog niet genoeg Maar ze willen toch eerder de zwakkere eerder, dat geeft meer ruimte in de ziekenhuizenquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:23 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Hoe komen ze dan aan die vaccins..
Dan die nog even dichthouden, helaas voor sommigequote:Op woensdag 13 januari 2021 12:23 schreef Dotteke het volgende:
Openen van de basis scholen zorgt voor 100dere extra besmettingen.
Of dat reeel is nu de Britse variant ook op de loer ligt.
En de mensen die het dan nog niet krijgen worden weer boos...quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook het punt, er is nog niet genoeg Maar ze willen toch eerder de zwakkere eerder, dat geeft meer ruimte in de ziekenhuizen
Ze zijn nog bezig met uitzoeken wat die Briste variant gaat doenquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:24 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Dan die nog even dichthouden, helaas voor sommige
Kunnen ze doen. Iedereen moet wachten tot hij aan de beurt isquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:26 schreef Tjalala het volgende:
[..]
En de mensen die het dan nog niet krijgen worden weer boos...
Lekker vrij vandaag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |