ZO dan, het zal je maar gebeuren, je zal je zelf toch voor de kop slaanquote:
Het is een beetje te ver lopen maar hier volop zon ( voor nu)quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:35 schreef Tjalala het volgende:
Gemeen, de zon gaat zich nu ineens verstoppen. Vlak voor het wandelen.
Lekker tochquote:
Dat had ik gisteren hier, nu lekker zonnetje al de hele morgen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Zon en dan weer een donkere lucht en regen
Gisteren hier ook wisselvallig weerquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren hier, nu lekker zonnetje al de hele morgen.
Helaas, beetje poetsen, opruimen, boodschappen doen. Maar ik heb geen zin, daarom hang ik hier nog rond.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch
Normaal zou ik vragen ga je nog wat leuks doen
Voordeel als je het laat liggen is dat het blijf liggen, het loopt niet wegquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:39 schreef shiitake het volgende:
[..]
Helaas, beetje poetsen, opruimen, boodschappen doen. Maar ik heb geen zin, daarom hang ik hier nog rond.
En er komt toch niemand op visite.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel als je het laat liggen is dat het blijf liggen, het loopt niet weg
Nou, als je het lang laat liggen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel als je het laat liggen is dat het blijf liggen, het loopt niet weg
Dat is waarquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:45 schreef Tjalala het volgende:
[..]
En er komt toch niemand op visite.
+1quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:38 schreef Tjalala het volgende:
Laat de regen nog maar even wegblijven!
Die zou ik dus niet graag willen hebben eerlijk gezegdquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:47 schreef Tjalala het volgende:
Europa met Russen in gesprek over aanschaf omstreden Sputnik-vaccin
https://www.ad.nl/buitenl(...)nik-vaccin~af9da395/
Nee, mss meer iets voor de oost europese landenquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zou ik dus niet graag willen hebben eerlijk gezegd
Heb je een heleboel tegelijk in een keer opgeruimd/schoongemaaktquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:46 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nou, als je het lang laat liggen.
Er is nog weinig over bekend en werkt maar voor 90 % nog altijd wel beter als een griepspuit maar tochquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:50 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Nee, mss meer iets voor de oost europese landen
Het is en blijft Russisch!quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is nog weinig over bekend en werkt maar voor 90 % nog altijd wel beter als een griepspuit maar toch
Erg allemaal he bah als je er goed over nadenkt wordt je al ziekquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:51 schreef Tjalala het volgende:
De Verenigde Staten gaat het vaccinatiebeleid omgooien vanwege de hoge besmettingscijfers. De regering roept staten op direct alle 65-plussers te vaccineren
Las ook ergens dat er ook weer een nieuw Nederlands vaccin aan komt.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:57 schreef Tjalala het volgende:
Jup, dan is er hier beter over nagedacht.
We zullen zienquote:Op woensdag 13 januari 2021 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las ook ergens dat er ook weer een nieuw Nederlands vaccin aan komt.
Of las was weer ze premium artikel waar je alleen de titel van kan lezen
Ja, we kunnen alleen afwachtenquote:
Kijk je nog geenbbquote:
Toch zonnetje gekomen?quote:
Nee wou het via vier.be doen en dan met een addon maar dat werkt helaas nietquote:
Dat is jammer. Heeft Hidiho ook geen kanaal waar je kan kijken. Had hij met Uto toen welquote:Op woensdag 13 januari 2021 13:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee wou het via vier.be doen en dan met een addon maar dat werkt helaas niet
Denk het nietquote:Op woensdag 13 januari 2021 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is jammer. Heeft Hidiho ook geen kanaal waar je kan kijken. Had hij met Uto toen wel
Zo te zien niet, ik keek even onder zijn post. Daar had ij vroeger altijd een link staan. Maar de link die er staat is een video aanvragen maar die doet het nietquote:
Misschien neem ik dan nog wel weer videolandquote:Op woensdag 13 januari 2021 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo te zien niet, ik keek even onder zijn post. Daar had ij vroeger altijd een link staan. Maar de link die er staat is een video aanvragen maar die doet het niet
Ik heb net 15 min gekeken en was er al weer klaar mee.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien neem ik dan nog wel weer videoland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |