ik moet altijd aan het alienras denkenquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik altijd als Grace (op zn engels)
Ik ook hoorquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik altijd als Grace (op zn engels)
Met negatief getest en griepachtige klachten is die kans wel enorm, dus je mag opgelucht zijnquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:36 schreef koffieleuk het volgende:
Negatief getest
Maar alsnog wel klachten, dus laat me over een paar dagen wel opnieuw testen als het niet verbetert.
Laten we hopen dat het maar een griepje is ofzo.
niet dat een normale griep er niet heftig kan inhakken ookquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met negatief getest en griepachtige klachten is die kans wel enorm, dus je mag opgelucht zijn
Dat precies. Er zijn zoveel verschillende soorten humorquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Aaawh, gevleidMaar ook de grappen van koffie en mij worden door genoeg mensen totaal niet begrepen of leuk gevonden. Ik kan echt genieten van Naked Gun bijvoorbeeld, maar ik snap ook waarom andere mensen er geen hol aan vinden. Humor is heel persoonlijk, en dat is maar goed ook
quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet altijd aan het alienras denken
quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Aaawh, gevleidMaar ook de grappen van koffie en mij worden door genoeg mensen totaal niet begrepen of leuk gevonden. Ik kan echt genieten van Naked Gun bijvoorbeeld, maar ik snap ook waarom andere mensen er geen hol aan vinden. Humor is heel persoonlijk, en dat is maar goed ook
Dat zeker, maar het is in elk geval voorspelbaarder.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet dat een normale griep er niet heftig kan inhakken ook
Dat is alvast mooi!quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:36 schreef koffieleuk het volgende:
Negatief getest
Maar alsnog wel klachten, dus laat me over een paar dagen wel opnieuw testen als het niet verbetert.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zoals anderen al aangaven, valt dat volgens mij nog best wel mee. Maar misschien dat je er juist meer op bent gaan letten doordat je er geforceerd mee bezig bent?
[..]
Ik denk dat je je absoluut geen zorgen hoeft te maken om je positie hier! Kijk ook naar alle reacties die je hier krijgt, volgens mij probeert iedereen vooral te helpen om jou beter thuis te laten voelen
Sterker nog, ik denk dat geforceerd blijven hangen eerder 'gevaarlijk' is voor die positie, zeker als je voor jezelf eigenlijk wel weet dat je een pauze wil hebben. Om een stomme vergelijking te maken: je kent vast wel van die mensen die zich heel erg opdringen bij andere mensen en vervolgens door die mensen juist meer geweerd worden. Hoewel niet zo extreem, is de kans daarop groter wanneer jij hier niet jezelf kan zijn dan wanneer jij even die reset kan doen en gewoon lekker jezelf bent hier.
En of de pauze dan per se de manier is waarop dat het beste kan, weet ik niet, maar het is belangrijk dat we ervoor zorgen dat jij gewoon lekker jezelf kan zijn en niet het gevoel hebt iets te moeten doen om erbij te kunnen horen
Goed dat de uitslag negatief is. Al kan dat wel zo voelen dat je denkt, wat heb ik dan. Vooral te hopen dat je klachten snel minder worden.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:36 schreef koffieleuk het volgende:
Negatief getest
Dit was de tweede.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed zo!! Hoe vaak ben je nu getest? Twee keer of al meer?
Daar ben ik me van bewustquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met negatief getest en griepachtige klachten is die kans wel enorm, dus je mag opgelucht zijn
Don't call me Shirleyquote:
Jij hebt Greys duidelijk nooit horen pratenquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik spreek Greys in gedachten ook altijd uit met een zachte G
Is ook niet gek hoor dat je het niet durft toch. Zo fijn is het nou ook weer niet om een wattenstaafje in je neus en keel te krijgen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh god, eindelijk iemand die het zegt, ik ook niet. Is nog niet nodig geweest maar toch.
(Sorry dat ik dit er alleen even uitpik).
Ah jawel! Ik heb een keer een video van haar gezienquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij hebt Greys duidelijk nooit horen praten
Thanksquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja daar doe je jezelf wel tekort. Jij kunt absoluut grappig zijn hoorHeb vaak genoeg om je reacties gelachen.
Maar als ik er nu over nadenk lijkt er wel een verschil te zijn hoe je een halfjaar tot een jaar geleden was. Toen kwam het denk ik veel meer vanuit jezelf of was het een goede/originele inhaak grap. Nu is het vaak een kopie van een ander en dan ook nog niet echt grappig. En veel memes te vaak gebruiken en dan nog flauw ook. Daardoor is dat dan niet leuk.
Het beste voor jezelf is, dat je terug gaat naar je eigen basis en weer meer jezelf wordt. Dan wordt je vanzelf wel weer grappiger
Hoera!quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:36 schreef koffieleuk het volgende:
Negatief getest
Niks slechts over Greda, hè.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ThanksJa komt vast goed uiteindelijk, misschien inderdaad maar even opladen een tijdje
Ben het ook wel met je eens qua grappen, inside jokes en memes hier dat dingen ook niet tot in den einde herhaald hoeven te worden, want dan wordt het ook maar vervelend. Zoals je vorige week zei dat het wel erg veel Etdeefjes zijn tegenwoordig, toen dacht ik ook wel "verrek, hij heeft wel een punt" en probeer dat nu ook minder te doen. Het is juist leuk om zulk soort inside jokes een beetje af te wisselen en te vernieuwen na een tijdje. Het zou ook maar zwaar irritant zijn geweest als we het nu nog steeds over een Anja of een Greda hadden gehad
Oh ja tuurlijk!quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah jawel! Ik heb een keer een video van haar gezien
Ik kan anders ook niks goeds over haar zeggenquote:
I blame @Straniquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan anders ook niks goeds over haar zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |